Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо

Мнениеот myrshavija » Пет 16 авг 2013 10:45


Донякъде си прав ... но и не си ... :mrgreen
Темите от Ауди форума, където се срвняват автомат и ръчка съм ги виждал.
За 330и по-бързо от 4.2 куатро с удоволствие ще прочета, ако споделиш.






myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо

Мнениеот myrshavija » Пет 16 авг 2013 10:52


Хаха, ще ме умориш - аз в тази тема прочетох само "лалалалалал" и "дърабърасточадъра" - как искаш да приемам сериозно това, което пишеш, когато за доводи използваш фантазиите на потребители от други форуми. По-нагоре написах какво се случи след 3 старта между моя кош, който е 4.2 автомат куатро 290кс и 330хи автомат в Е46 - взема ми старта, до към 150 се движа на колкото е успял да ми дръпне в началото след него, без да изоставам, после той изостава стабилно - някъде, когато автомата му включва 4-та, а моя умреляк тепърва се развърта на 3-та.
Ако ще даваш примери, гледай да са по-реални, да си фантазирам мога и без помощта на тунинг-бг - този така "сериозен" форум.

Ще цитирам какво точно ти куца в поста - думичката в червено:
Black-diamant написа:...
И да - мога да ти дам линк, на който също се твърди, че 330и 231 коня е по-бързо от 4.2 куатро 300 коня.

Когато покажеш реални резултати, тогава и тази думичка, ще бъде на място.


Потребителски аватар
Black-diamant
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 2.0 115hp

Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо

Мнениеот Black-diamant » Пет 16 авг 2013 10:56


Конкретно потребителите, взели активно отношение в цитираната тема са хора, които ежеседмично се пускат по пистите и много преди теб и мен са пробвали дискутираните мотори и то пред редица свидетели. За някои от тях това дори е начин на живот. Това на кой да вярваш и кой не, си е твое право на избор. Кои твърдения да определяш като фантазии - също. Вероятно искаш лично инженерите от Ауди, специално за теб, да дадат официална статистика кое е по-бързо. Хората споделят реални резултати, от реални гонки /нали държиш на константните цифрови величини/.
По същата логика и аз мога да кажа, че твоята гонка не е меродавна за мен, че не отговаря на истината и не е обективна и че за мен е бръщолевене. Това не я прави нереална и несъстояла се, нали?
Относно доказателствата - не става ясно дали при твоята гонка е46 е било в адекватно и изправно състояние, какви са били уменията на шофьора, конкретните обстоятелства и обстановка и т.н.
Дори сега мога да ти направя клип, в който умишлено и нарочно с кола 115 коня да победя кола 400 коня - казвам на колегата да не дава много газ и готово. Дали направеният клип ще е меродавен да придобиването на ясна, обективна и всестранна представа относно способностите на колите?

Как ти ще обезпечиш верността на твоята гонка? В момента ми звучи така: " Аз - лицето Х се пуснах с моя приятел лицето У, който победих след 160 км/ч.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо

Мнениеот myrshavija » Пет 16 авг 2013 11:01


Темата, която си посочил е за неосъществен старт между А6 4.2 куатро с ръчна кутия, което още не сме виждали повечето потребители ... и кола, която е по-реално да съществува. :mhihi
Кой е писал в темата, какъв опит има ... не е интересно за мен. Аз виждам какво е написано, не мога да им чета мислите или да преценя колко са компетентни в преценката си за старт, който никога не е осъществен. Просто примерът ти е ужасно несериозен.
Ако се осмелиш да кажеш, че това, което съм написал аз не е вярно, с удоволствие ще заложа две каси бира и ще повторим старта в рамките на седмица - не искам да се ангажирам с по-кратък срок, защото не мога да кажа с какво време разполага собственикът на Е46-цата.
Е :question
П.С. Разбира се, можеш да присъстваш и участваш, както и да доведеш публика, на които имаш доверие. :mhihi


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20224
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо

Мнениеот Vlad777 » Пет 16 авг 2013 11:24


А6 C5 4.2 има с ръчни скорости само във вариант S6. Търсих и в немското мобиле - и там ръчка има само на S6.

В случая не виждам какъв е проблема на автора като държи на ръчните скорости да се насочи към S6, вместо A6?

S6 според мен има доста по-добра визия, а и салонът ми се вижда по-комфортен.


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо

Мнениеот BeckoTDI » Пет 16 авг 2013 11:56


Black-diamant написа:2.7Т пък субективно ще е по-нервен и еластичен, заради двете турбини, но в ниските се очаква да бъде по-слаб /което не знам дали няма да бъде компенсирано от малката турбина, която би трябвало да надува още от нулеви обороти/.


2.7Т няма по-малка и по-голяма турбина. Турбините са две напълно еднакви, с еднакви серийни номера, с единствена разлика в последната цифра (лява и дясна).

Другия мит за "кога се включва турбото", не не се включва когато колата достигне максималния си въртящ момент. Със запалването на двигателя се завърта и турбината, тя се задвиждва от изгорелите газове.


Потребителски аватар
Black-diamant
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 2.0 115hp

Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо

Мнениеот Black-diamant » Пет 16 авг 2013 12:20


myrshavija написа:Темата, която си посочил е за неосъществен старт между А6 4.2 куатро с ръчна кутия, което още не сме виждали повечето потребители ... и кола, която е по-реално да съществува. :mhihi
Кой е писал в темата, какъв опит има ... не е интересно за мен. Аз виждам какво е написано, не мога да им чета мислите или да преценя колко са компетентни в преценката си за старт, който никога не е осъществен. Просто примерът ти е ужасно несериозен.
Ако се осмелиш да кажеш, че това, което съм написал аз не е вярно, с удоволствие ще заложа две каси бира и ще повторим старта в рамките на седмица - не искам да се ангажирам с по-кратък срок, защото не мога да кажа с какво време разполага собственикът на Е46-цата.
Е :question
П.С. Разбира се, можеш да присъстваш и участваш, както и да доведеш публика, на които имаш доверие. :mhihi


Действително, стартът в цитираната тема не е осъществен. Но това не изключва възможността хората, които са взели участие в нея да са присъствали в множество подобни стартове и гонки, реализирани между идентични автомобили. Достатъчно е човек да съобрази теглото на двата автомобила и ужасно куция автомат на 4.2, за да направи предположение, че е възможно 4.2 да падне. Треперя от страх и в никакъв случай НЕ СЕ осмелявам да кажа, че това, което твърдиш не е вярно, макар че сам каза, че в ОПРЕДЕЛЕНИ ДИСЦИПЛИНИ БМВ-то е по-бързо от 4.2 /като например в по-ниските скорости/. Това че по-нагоре пада в никакъв случай не означава да се отрече че в други дисциплини пък е по-бързо или пък още повече да се заклейми като категорично по-бавната кола от двете.

Отново се поставя въпросът за познанството ти със собственика на Е46-цата и за нейното здраве. Кой гарантира техническата й изправност и изключителното желание и умение на шофьора да бие?

Като искаш достоверност, намери официални данни на ускорение и доускорение на 330и ръчни срещу 4.2 автомат. Мисля, че имаше такива сайтове /от рода на zepfers/. И понеже често обичаш да даваш примери, които не са относими към конкретно питане /примера с Голфа и със С6 и С8/, затова уточнявам да не търсиш максималната скорост, а дисциплини с междинно ускорение и доускорение, които дисциплини са и обект на настоящия спор.
Несериозно също така е да отричаш реално състояли се гонки и определени клипове и хора, а в същото време да искаш безусловно приемане на твоите версии във всеки един момент, на които малко хора биха кредитирали доверие и биха обявили за състоятелни.

Очаквам отново на лични съобщения да ми кажеш какъв особняк си и как всички модератори те толерират, поради което ме съветваш по-добре да не се занимавам с темата. Това явно трябва да има някакво предупредително-възпиращо въздействие спрямо мен и да формира у мен основателен страх, благодарение на който да не се осмелявам повече да пиша тук, под страх от наказание, при условие че не нарушавам никое правило на форума.

Междувременно, възможно е в темата, която съм дал да е допусната неточност, с оглед факта, че не съществува А6 с ръчни скорости и 4.2, 300 коня, затова приканвам към сравнение на А6, 4.2, 300 коня АВТОМАТ, срещу БМВ е46 330и, ръчни скорости, 231 коня.
Полезно би било по-подготвените колеги да споделят сайтове, в които можем да сравним теоретичните данни и разлики между ускоренията и доускоренията на двата автомобила. Наред с това, имайте впредвид, че А6 е по-тежка кола, с куатро и доста загуби от автомата.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо

Мнениеот myrshavija » Пет 16 авг 2013 12:39


Black-diamant написа:Действително, стартът в цитираната тема не е осъществен. Но това не изключва възможността хората, които са взели участие в нея да са присъствали в множество подобни стартове и гонки, реализирани между идентични автомобили. ...
Нека не изключваме и възможността аз да съм пенсиониран инженер от Волфсбург ... момко, поспри с фантазиите - признавам, че имаш талант в тази дисциплина и по-нататъшни доказателства не са нужни! :mhihi


Black-diamant написа:... Отново се поставя въпросът за познанството ти със собственика на Е46-цата и за нейното здраве. Кой гарантира техническата й изправност и изключителното желание и умение на шофьора да бие? ...
Пак питам - твърдиш ли, че това, което съм написал е невярно или умишлнено изкривено ... с неясно каква цел - да ми порасне пишката може би, като покажа, че падам на старта от кола с 60кс по-малко?


Black-diamant написа:... Несериозно също така е да отричаш реално състояли се гонки и определени клипове и хора, а в същото време да искаш безусловно приемане на твоите версии във всеки един момент, на които малко хора биха кредитирали доверие и биха обявили за състоятелни ...
Моля те, припомни кои точно "реално състояли се гонки и определени клипове" отричам - паметта ми изневерява и не мога да си спомня! И да - очаквам да се приеме за вярно това, което казвам, най-малкото защото сам предлагам да го демонстрирам.


Black-diamant написа:... Очаквам отново на лични съобщения да ми кажеш какъв особняк си и как всички модератори те толерират, поради което ме съветваш по-добре да не се занимавам с темата. Това явно трябва да има някакво предупредително-възпиращо въздействие спрямо мен и да формира у мен основателен страх, благодарение на който да не се осмелявам повече да пиша тук, под страх от наказание, при условие че не нарушавам никое правило на форума.
Ето и цитирано личното съобщение, което ти изпратих - всеки може да го тълкува както намери за добре и да прецени какво точно съм написал:
myrshavija написа:Между другото - всеобщото мнение във форума е, че имам проблем с общуването и съм толериран от модераторите - не си губи времето да се занимаваш с мен и моето заяждане! :mrgreen


Нямам нищо против да цитираш целия ни разговор на лични, ако смяташ, че това ще спомогне останалите участници да те приемат по-сериозно.

Пак предлагам облог на две каси бира и демонстрация дали това, което написах за моята кола и 330хи е вярно - пред теб и свидетели. Аз ще купя бирата, ти само донеси пари да я платиш, ако се окаже, че това, което съм написал е вярно. Ако се окаже, че лъжа, ще ти се извиня и тук и в "реномирания" тунинг-бг форум и ще получиш бирата. :biggrin


Потребителски аватар
Black-diamant
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 2.0 115hp

Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо

Мнениеот Black-diamant » Пет 16 авг 2013 13:12


Вероятно искаш аз да спра, за да продължиш ти с твоите, които са двойно по-големи. Може и наистина да си някой пенсиониран инженер, като гледам колко насериозно си се взел, а и колко е важно за теб другите да те вземат насериозно. Защо преди да предлагаш реални демонстрации, с нереално доказани коли, не публикуваш изключително важните за теб сухи статистически данни, в които съм почти сигурен, че превес отново ще има 330и? Говори във факти. Не знам дали точно ТИ биеш или падаш и дали точно с твоята кола. Аз говоря за по принцип. А принципът може да се установи от утвърдените вече засичания и то със специална апаратура и надежден начин на засичане.
Понеже ме помоли да ти припомня - припомням ти че отричаш реално състояли се гонки и стартове на хора от форума на тунинг и по принцип, а в същото време държиш всички да приемем твоите твърдения за достоверни /в случая твоите гонки/.
Дотук освен да твърдиш за ТВОЯТА кола и колата на познатия ви, никъде не видях да говориш за нещата по принцип. Твоята кола и твоята гонка достатъчно основание ли са, за да се заключи, че е46 330и е по-бавна кола от 4.2 куатро? Казано така, това би означавало, че 4.2 е по-бързият автомобил във всеки случай, при всяко обстоятелство и във всяка дисциплина /което сам казваш че не е вярно и коректно/.
Това, че ти биеш в определени дисциплини, прави ли 330и по-бавна кола от твоята?
Даваш ли гаранция за доработките по мотора на двете коли? Знаеш ли че само със смяна на колекторите, 330и дава 250-255 коня на дино и почти секунда по-малко на 400м? Да, това е твърдение на колега, имащ и каращ 330, но сигурно и за него ще кажеш че е аматьор и мнението му не те интересува. Доколкото разбирам, за теб е важно само твоето мнение, твоите коли, участващи в гонката, шофирани от твои познати и твоите индивидуални засичания и впечатления. Когато друг сподели негово мнение, то автоматично се обявява за нищожно, невярно, необосновано и т.н. Явно освен като глобален редактор, модератор и администратор, вече се вживяваш и като глобален автомобилен инженер, с отдавна доказани теории, които никой НЯМА право да оборва, а дори да опита - доводите му няма да бъдат приети, защото ТИ така си решил.
Много добре си направил, че си публикувал личното съобщение тук. Тъкмо всички ще се страхуваме и треперим от форумния гуру-особняк, с който всеки от членовете на клуба с неистови мъки успява да осъществи форма на контакт и дори е препоръчително да се въздържа, за да не раздразни форумния лъв.

Интересно ми е също така защо не коментираш всички въпроси които поставям. Кой от тях е в сферата на научната фантазия?

1. Това, че искам реални данни, от достоверни и утвърдени сайтове, за сравнение и засичане на доускоренията ли?
2. Това, че Аудито е куатро, което води до влошена динамика, особено след 100?
3. Това, че е с муден, морално остарял и бавноразвиващ се автомат, който му спъва 23.99969998 % от динамиката?
4. Това, че БМВ-то е с ръчни скорости
5. Това, че БМВ-то е със стотици килограми по-леко и е само на задно
6. Това че дори от 0-100, бмв-то е по-бързо?
7. Това че различни хора са правили подобни гонки, но само защото на теб така ти изнася, си решил да не им кредитираш доверие?
8. Защо говориш за 330хи, като обект на дискусията по-горе е БМВ 330и?


Потребителски аватар
Black-diamant
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 2.0 115hp

Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо

Мнениеот Black-diamant » Пет 16 авг 2013 13:20


http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/849.html
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1195.html

Нека обърнем внимание на каталожните данни, които за съжаление в точно този сайт дават представа единствено за максималната скорост и за ускорението от 0-100. Нека колегите да споделят сайтове и с доускорения.

1. 250 км/ч максимална скорост и за Бмв-то и за Аудито
2. 6.5 секунди до 100 за Бмв-то и 6.9 за Аудито
3. 1730 кг. за Аудито и 1400 кг. за Бмв.
4. Всичко това при 70 коня по-малко за БМВ-то, при 2 цилиндъра по-малко за Бмв-то и при доста клапани, които при Бмв-то ги няма. За обемът 4.2 срещу 3.0 да не говорим, както и за въртящият момент, който е доста повече при 4.2 и при различните предавателни числа на скоростните им кутии.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо

Мнениеот myrshavija » Пет 16 авг 2013 13:35


Black-diamant написа:...
Понеже ме помоли да ти припомня - припомням ти че отричаш реално състояли се гонки и стартове на хора от форума на тунинг и по принцип, ...
Ама кои точно - може ли линкове? :mhihi

1. Това, че искам реални данни, от достоверни и утвърдени сайтове, за сравнение и засичане на доускоренията ли?
Искаш - покажи! Аз не държа да ти показвам нищо.
П.С. Показал си. Браво!

2. Това, че Аудито е куатро, което води до влошена динамика, особено след 100?
Какво има да коментирам тук. Това въпрос ли е?
3. Това, че е с муден, морално остарял и бавноразвиващ се автомат, който му спъва 23.99969998 % от динамиката?
И пак не разбрах какво трябва да кажа тук. Ама коментирам, нали искаш.
4. Това, че БМВ-то е с ръчни скорости
Кое Бенве - онова от несъстоялия се старт ли? Не знам с какви скорости е, не съм го виждал, вероятно и повечето писали в ОНАЗИ тема не са го виждали на живо.
5. Това, че БМВ-то е със стотици килограми по-леко и е само на задно
Добре, по-леко е. И?
6. Това че дори от 0-100, бмв-то е по-бързо?
Да, по-бързо е от 0 до 100, даже с автомат и 4х4, което се вижда от това, което написах, основавайки се на лични впечатления, а не на несъстояли се гонки. Ти написа, че аз съм казал, че 330-ката е по-бърза, без да уточняваш дали става въпрос за 0-100, а по принцип, което АЗ НЕ написах, а и не съм съгласен с такова обобщение - във високите скорости 330хи изостава стабилно, даже от дърт кош като моя с "морално остарял и бавноразвиващ се автомат".
7. Това че различни хора са правили подобни гонки, но само защото на теб така ти изнася, си решил да не им кредитираш доверие?
Ми аз не видях такива хора. Нито познавам, нито в ОНАЗИ тема имаше такива - само фантазии прочетох. Ще ме запознаеш ли с тези хора? Покани ги да дойдат, като тестваме моята кола срещу 330хи, нека докарат и 330и без 4х4!
8. Защо говориш за 330хи, като обект на дискусията по-горе е БМВ 330и?
Защото такъв опит имам. Не фантазирам. Само споделям лични впечатления. Реални. Ако прочетеш темата отначало, ще видиш, че първото Бенве споменато в темата е 330хи, а не 330и. Можеш ли да четеш внимателно?

Накрая - ти наясно ли си какво точно искаш да кажеш? Че от 0 до 100 330и е по-бързо от моя кош? Че и аз написах почти същото - 330хи е по-бързо даже до 150км/ч от моя кош, а само на задно е редно да върви малко повече, особено с ръчни скорости. Ти в какво се опитваш да ме убедиш точно?


Потребителски аватар
Black-diamant
Мнения: 239
Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
Автомобил: Passat B 5.5
Двигател: 2.0 115hp

Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо

Мнениеот Black-diamant » Пет 16 авг 2013 13:58


А може ли линкове към твоите гонки? Това, което знаем досега е, че просто някъде си някога, ти си се пускал с някакво 330хи. И толкова. Предлагаш демонстрация, но с достатъчно време до началото й, при което нито е гарантирано и ясно кой с какви жокери и хелпове ще бъде, нито в каква кондиция са колите, нито какви са уменията на шофьорите. Не си виждал колите от форумната гонка, пък ние все едно сме виждали твоите и безусловно трябва да се съгласим с твърдяното за тях. Не си съгласен с етикетиращи обобщения, а в същото време доскоро гръмко обобщаваше, че 4.2 куатро побеждавало 330и.
Оказва се, че досега ме убеждаваш в разни неща или по-точно апострофираш моите, пък сега изведнъж така ненадейно се оказва, че никого в нищо не искаш да убеждаваш. В такъв случай защо вземаш отношение в темата? Аз не те моля да коментираш нищо, ти пръв взе отношение в темата, с назидателен, укорителен и властническо-правораздавателен тон, с който така и не стана ясно какво искаш да постигнеш.
Твоят опит, за който говориш, като прецедент ли следва да се приема? Има ли гарант за неговата автентичност и правилност?
Защо твоите ЛИЧНИ ВПЕЧАТЛЕНИЯ трябва моментално да се възприемат от всички като напълно истинни, а ВПЕЧАТЛЕНИЯТА на другите - като нещо хвърчащо и недоказано? Нещо повече - именно на база личните си впечатления, поправяш други хора, които твърдят други факти. Това показва, че точно ти трябва да се аргументираш теоретично, с надлежна информация от утвърден сайт. Чрез аргументирането следва да докажеш, че 4.2 автомат 300 коня, в купето на А6 е по-бързата кола от е46 330и 231 коня, ръчни скорости. Не мисля че една единствена гонка с твой познат е достатъчно меродавна относно динамиката, бързината, еластичността, ускорението, доускорението на колите. Виж, ако се мислиш за новият Шумахер, веднага бих се съгласил с теб и бих приел, че тестът ти най-вероятно е достатъчно обективен.
За да изключим субективизма, подкрепих твърденията си с актуални линкове. След като намеря сайт за доускорения, ще споделя информация и от него. Предпочитам данни, добити по този начин, отколкото субективни лични впечатления на определен тип хора.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо

Мнениеот myrshavija » Пет 16 авг 2013 14:02


Black-diamant написа:... именно на база личните си впечатления, поправяш други хора, които твърдят други факти. ....
По-точно? За хората от ОНАЗИ тема ли говориш?


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20224
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ауди А6 Ц5 2.7 битурбо

Мнениеот Vlad777 » Пет 16 авг 2013 14:02


Тук спорът вече взе да придобива личен характер. Mисля, че доста се изписа по темата и взехме да навлизаме в теория на вероятностите...

Затова слагам :lock

Авторът като си купи кола да пише отзиви.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта