The yelloW One 16V 9A ! lock

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот Jouzev94 » Пон 19 авг 2013 1:07


CoZmO написа:Ама верно, какво всички наскачахте кат мухи на... Не можете ли културно да си изказвате мнението? Трябва ли във всяка тема да има по един такъв скандал... До скоро се чудех, защо има такъв отлив от форума на хора, които са се доказвали с годините. Ами почва да ми става ясно... Колегата ви казва че има 3 датчика за масло, вие му обяснявате че има 2 за налягане и 1 за температура. А сега кажете къде е разликата? На всичкото отгоре пък и се обиждате, при все съм сигурен, че не се познавате лично. Хайде успокойте топката. :beer

Jouzev94, кажи първо с какъв вискозитет масло си налял и каква е марката му. Провери ли годността му преди да го налееш. Обикновено от там идва проблем. Прекалено рядко и некачествено масло, грешен вискозитет, или пък просто старо масло. Преди години спуках картер в едно село и на единствената бензиностанция тогава - Петрол имаше само някакво български масло уж одобрено от Мерцедес Бенц. И през целият път до София зуумера пищеше. Спрях по пътя, извадих пръчката и като пипнах с ръка маслото, се оказа че е почти вода и няма никакво мазане. Прибрах се с много страх до вкъщи и веднага смених маслото, слава Богу не бях поразил двигателя.

Успех с проекта, поне аз го следя с интерес. :drunk

ПП. Щях да забравя, един приятелски съвет - махни го това "Турбо" от заглавието. G-ladder е компресор, а не турбо. :wink

Маслото е Мобил 10W40 и явно наистина прегрява и му се губи вискозитета,а бе направо сигурно си става вода,Благодаря за подкрепата и че някой е започнал да чете какво точно съм искал да напиша.А иначе си седи Г-ладер или Турбо,че честно казано и аз не знам какво искам в един момент по-лесния вариянт е Г-ладер а в друг момент се насочвам към турбина..и всичко това идва от недостиг на финанси..

Последна промяна от Jouzev94 на Пон 19 авг 2013 6:52, променено общо 1 път.




myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот myrshavija » Пон 19 авг 2013 6:03


Jouzev94 написа:Добре бе хора,аз не разбирам принципно айде завършил съм програмист,работя като охрана практикувам култоризъм и се занимавам с коли познанията който имам не са големи за 3 години имам някакъв опит може да минимален но не и никакъв !Все пак за човек който се занимава с много дейности имам познания !
Проблема идва от загряването как не разбрахте когато се нагрее мотора маслото се разрежда поради ниското ниво на маслото,се губи и налягането,това е обяснението и датчиците са ТРИ ! ЕДИНИЯ НА ГЛАВАТА Т датчик тип "пъпка" ДРУГИТЕ ДВАТА СА НА МАСЛЕНАТА КОНЗОЛА ! И ЗА ПЪЛНО ДОКАЗВАНЕ НА ТЕОРИЯТА УТРЕ СЕ ПРИБИРАМ ДОЛИВАМ МАСЛО И ЩЕ НАПРАВЯ ВИДЕО,АКО СЕ ОКАЖЕ ВЯРНА ТЕОРИЯТА ВСИЧКИ СТЕ ИДИОТИ! АКО НЕ СЕ ДОКАЖЕ АЗ ЩЕ СЪМ ТАКЪВ !

Ще започна от това, че е срамота да не знаеш как се изписва правилно хобито ти. Това, че "си програмист" и работиш като охрана не е оправдание да си неграмотен.
Доколкото разбирам, теорията ти е, че маслото се "разрежда" при загряване и поради това нивото му пада - поне това си написал:
Jouzev94 написа:... маслото ми е на половина над минимума е и като го нагрея и се личка и отчита,че има спад :mrgreen
, което няма как да стане. Предполагам, че и затова колегите реагират така остро, когато се репчиш, че са "ИДИОТИ". Аз не бих ги нарекъл идиоти, за теб също не бих казал, че си идиот, но с чиста съвест мога да кажа, че си глупав и имаш нужда от много четене, докато знанията ти понастигнат самочувствието, което демонстрираш.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот Jouzev94 » Пон 19 авг 2013 6:37


Така да имам нужда от четене,но вие и понятие си нямате през какво съм минал и какво съм постигнал,нямате си на идея,че за да си купя двигателя не си купих костюм за бала,също така си нямате и на представа,че се лишавам дори от това да се храня правилно за да спестя пари за да си направя колата,нямате си на представа,че съм се отказал от толкова много неща само и само за да постигна нещо!Заплатата ми е 600 лева 300 от тях отиват винаги за колата малко са хората тук който ще го разберат или ще го направят,да направиш от нищо нещо се иска желание аз го имам да и ще ЧЕТА щом се налага,но нека да разграничим обидите от това,че някой можеше да даде прост съвет или просто да не се обажда,защото аз никого за нищо не съм питал!А относно самочувствието ми,това че съм се провалил в някое изказване и не са ме разбрали както трябва си е ваша грижа,И гордо мога да заявя,че тук може и да съм се издънил,но на някой места хората ми отдават респект !


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот Jouzev94 » Пон 19 авг 2013 6:50


myrshavija написа:
Jouzev94 написа:Добре бе хора,аз не разбирам принципно айде завършил съм програмист,работя като охрана практикувам култоризъм и се занимавам с коли познанията който имам не са големи за 3 години имам някакъв опит може да минимален но не и никакъв !Все пак за човек който се занимава с много дейности имам познания !
Проблема идва от загряването как не разбрахте когато се нагрее мотора маслото се разрежда поради ниското ниво на маслото,се губи и налягането,това е обяснението и датчиците са ТРИ ! ЕДИНИЯ НА ГЛАВАТА Т датчик тип "пъпка" ДРУГИТЕ ДВАТА СА НА МАСЛЕНАТА КОНЗОЛА ! И ЗА ПЪЛНО ДОКАЗВАНЕ НА ТЕОРИЯТА УТРЕ СЕ ПРИБИРАМ ДОЛИВАМ МАСЛО И ЩЕ НАПРАВЯ ВИДЕО,АКО СЕ ОКАЖЕ ВЯРНА ТЕОРИЯТА ВСИЧКИ СТЕ ИДИОТИ! АКО НЕ СЕ ДОКАЖЕ АЗ ЩЕ СЪМ ТАКЪВ !

Ще започна от това, че е срамота да не знаеш как се изписва правилно хобито ти. Това, че "си програмист" и работиш като охрана не е оправдание да си неграмотен.
Доколкото разбирам, теорията ти е, че маслото се "разрежда" при загряване и поради това нивото му пада - поне това си написал:
Jouzev94 написа:... маслото ми е на половина над минимума е и като го нагрея и се личка и отчита,че има спад :mrgreen
, което няма как да стане. Предполагам, че и затова колегите реагират така остро, когато се репчиш, че са "ИДИОТИ". Аз не бих ги нарекъл идиоти, за теб също не бих казал, че си идиот, но с чиста съвест мога да кажа, че си глупав и имаш нужда от много четене, докато знанията ти понастигнат самочувствието, което демонстрираш.


Да както цитира ти писал съм,че има спад,но никъде не съм писал,че има спад в нивото! А че поради ниското ниво на маслото се отчита спад в налягането!


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот stefan4o » Пон 19 авг 2013 6:56


Jouzev94 написа:
Да както цитира ти писал съм,че има спад,но никъде не съм писал,че има спад в нивото! А че поради ниското ниво на маслото се отчита спад в налягането!

Таман това се опитваме да ти обясним. Такова нещо няма. Познавам хора са карали и с по 2 литра масло в мотора без да им светят лампи и зумери.


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот Jouzev94 » Пон 19 авг 2013 6:58


stefan4o написа:
Jouzev94 написа:
Проблема идва от загряването как не разбрахте когато се нагрее мотора маслото се разрежда,става като вода.. поради ниското ниво на маслото,се губи и налягането,това е обяснението и датчиците са ТРИ ! ЕДИНИЯ НА ГЛАВАТА Т датчик тип "пъпка" ДРУГИТЕ ДВАТА СА НА МАСЛЕНАТА КОНЗОЛА ! И ЗА ПЪЛНО ДОКАЗВАНЕ НА ТЕОРИЯТА УТРЕ СЕ ПРИБИРАМ ДОЛИВАМ МАСЛО И ЩЕ НАПРАВЯ ВИДЕО,АКО СЕ ОКАЖЕ ВЯРНА ТЕОРИЯТА ВСИЧКИ СТЕ ИДИОТИ! АКО НЕ СЕ ДОКАЖЕ АЗ ЩЕ СЪМ ТАКЪВ !

Че проблемът е в загряването това е ясно. Но не се разрежда поради ниското ниво. :mhihi Просто загубва своите качества при по-високи температури, което се отразява на вискозитета му също. Също така е възможно и проблемът да не е в маслото, а в двигателят. Има доста изписано по въпросът. Напиши "зумер" в търсачката и ще разбереш за какво идва реч.
Датчиците ти са три, много е ясно - два за налягането, високото и ниското и един за температурата. Кое точно не ти стана ясно и какво точно искаш да НИ докажеш?


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот myrshavija » Пон 19 авг 2013 7:49


Jouzev94 написа:Така да имам нужда от четене,но вие и понятие си нямате през какво съм минал и какво съм постигнал,нямате си на идея,че за да си купя двигателя не си купих костюм за бала,също така си нямате и на представа,че се лишавам дори от това да се храня правилно за да спестя пари за да си направя колата,нямате си на представа,че съм се отказал от толкова много неща само и само за да постигна нещо!Заплатата ми е 600 лева 300 от тях отиват винаги за колата малко са хората тук който ще го разберат или ще го направят,да направиш от нищо нещо се иска желание аз го имам да и ще ЧЕТА щом се налага,но нека да разграничим обидите от това,че някой можеше да даде прост съвет или просто да не се обажда,защото аз никого за нищо не съм питал!А относно самочувствието ми,това че съм се провалил в някое изказване и не са ме разбрали както трябва си е ваша грижа,И гордо мога да заявя,че тук може и да съм се издънил,но на някой места хората ми отдават респект !
Напротив - не е наша грижа, а твоя. Само от теб зависи да се изказваш ясно, за да те разбират останалите. Не се изживявай като поредния неразбран месия, който отделя от залъка си за бедните ... пардон - за колата си!


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот chiki-riki » Пон 19 авг 2013 9:31


махай го тоя мобил, аз карах с 15w40 и при по продължително каране извънградско и след това някъде като почна да се изкачвам и се пускаше зумера. На Калояново същата история, на няколко пъти се наложи да да спирам като загрее маслото :banghead . А на щеката маслото беше на средата. Сложих Motul и нещата се оправиха :th_up


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот golfmk1 » Пон 19 авг 2013 9:34


Аз също не бих заложил на MOBIL :wink


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот CoZmO » Пон 19 авг 2013 9:56


Ето го и проблема - Мобил, както и решението - смяна. Вземи си от електронният магазин Мотул, както и може да намериш и Кастрол. И след това си свиркай с уста.

Колеги, отде ги изкопахте тия протрити нерви. Като не сте разбрали - питайте, не скачайте с рога напред. :beer


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот Jouzev94 » Пон 19 авг 2013 9:59


На Калояново и аз спирах 1 път тогава писна зумера.. ами явно и аз ще минавам на motul мислех го отдавна,но все парите не стигат пък и маслото е ново... я има 1000-1500км.днес ще си долея масло и довечера ще го стъпя да видим пак кво е положението,но все пак другия месец смяна с мотул :rolleyes

Последна промяна от Jouzev94 на Пон 19 авг 2013 10:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот CoZmO » Пон 19 авг 2013 10:02


Още сега ще ти кажа, че ефект няма да има. И над максимума да сипеш, като маслото е боклук и загрее, зуумера пак ще писка. ;)


Потребителски аватар
Jouzev94
Мнения: 417
Регистриран на: Вто 02 окт 2012 12:56
Автомобил: Golf MK II GTI
Двигател: 9A+KR+ABF....
Местоположение: Раковски,Пловдив,България

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот Jouzev94 » Пон 19 авг 2013 10:09


CoZmO написа:Още сега ще ти кажа, че ефект няма да има. И над максимума да сипеш, като маслото е боклук и загрее, зуумера пак ще писка. ;)

Мм благодаря за съвета,другия месец смяна.. и също така благодаря,че попита учтиво и ето за няколко минути проблема е установен :beer


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот chiki-riki » Пон 19 авг 2013 10:15


Jouzev94 написа:На Калояново и аз спирах 1 път тогава писна зумера.. ами явно и аз ще минавам на motul мислех го отдавна,но все парите не стигат пък и маслото е ново... я има 1000-1500км.днес ще си долея масло и довечера ще го стъпя да видим пак кво е положението,но все пак другия месец смяна с мотул :rolleyes

И аз мислех като теб и си взех 1 литър да си долея за всеки случай въпреки, че маслото беше на средата.. ама греда, пусна се зумера, като излезнах от пистата сипах около 300мл и на следващото каране зумера пак се пусна. Едно нещо като си е боклук, боклук е няма оправяне, предпоръчвам ти да не раздаваш много газ докато не си смениш маслото :th_up


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Проект Голф мк2 GTI 16V 9А soon G60(G Lader)/TURBO

Мнениеот Gigabyte » Пон 19 авг 2013 12:54


И при мен Мобил-а менте караше лампата да полудява над 4000оборота :redface :mhihi Сложих след това доста по евтин наливен Тотал ,но истински и си пълни оборотомера без помен за някоя лампа :mhihi Пак ти казвам замери си налягането на маслото при загрял мотор и 2000оборота!



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen и 4 госта