CoZmO написа:Ама верно, какво всички наскачахте кат мухи на... Не можете ли културно да си изказвате мнението? Трябва ли във всяка тема да има по един такъв скандал... До скоро се чудех, защо има такъв отлив от форума на хора, които са се доказвали с годините. Ами почва да ми става ясно... Колегата ви казва че има 3 датчика за масло, вие му обяснявате че има 2 за налягане и 1 за температура. А сега кажете къде е разликата? На всичкото отгоре пък и се обиждате, при все съм сигурен, че не се познавате лично. Хайде успокойте топката.![]()
Jouzev94, кажи първо с какъв вискозитет масло си налял и каква е марката му. Провери ли годността му преди да го налееш. Обикновено от там идва проблем. Прекалено рядко и некачествено масло, грешен вискозитет, или пък просто старо масло. Преди години спуках картер в едно село и на единствената бензиностанция тогава - Петрол имаше само някакво български масло уж одобрено от Мерцедес Бенц. И през целият път до София зуумера пищеше. Спрях по пътя, извадих пръчката и като пипнах с ръка маслото, се оказа че е почти вода и няма никакво мазане. Прибрах се с много страх до вкъщи и веднага смених маслото, слава Богу не бях поразил двигателя.
Успех с проекта, поне аз го следя с интерес.
ПП. Щях да забравя, един приятелски съвет - махни го това "Турбо" от заглавието. G-ladder е компресор, а не турбо.
Маслото е Мобил 10W40 и явно наистина прегрява и му се губи вискозитета,а бе направо сигурно си става вода,Благодаря за подкрепата и че някой е започнал да чете какво точно съм искал да напиша.А иначе си седи Г-ладер или Турбо,че честно казано и аз не знам какво искам в един момент по-лесния вариянт е Г-ладер а в друг момент се насочвам към турбина..и всичко това идва от недостиг на финанси..