Пасат Б3 - Проблем с вакумно централно

Техническа и сервизна информация за Passat
krum_krumov_911
Мнения: 96
Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
Автомобил:
Двигател:

Пасат Б3 - Проблем с вакумно централно

Мнениеот krum_krumov_911 » Чет 22 авг 2013 19:52


Здравейте, проблема с централното е следния, след като заключа колата помпата продължава да се включва през една секунда. Търсих във форума и прочетох, че може да е спукана вакумната търбичка при капачката на резервоара, проверих и според мен е наред. Същото го беше направила на баща ми преди доста време, (година може и повече), но каза, че след като е отключил и заключил се е оправило до днес. Възможно ли е проблема за е от помпата?




Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.

Мнениеот Pet_rov » Чет 22 авг 2013 19:58


Тръбичката може и да е здрава, но да е спукано силиконовото маншонче на щеката, която блокира капачето на резервоара. Поне при мен беше така. Извадих приводчето, затапих тръбичката с една самонарезна видия и си купих капачка от Самара.


krum_krumov_911
Мнения: 96
Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.

Мнениеот krum_krumov_911 » Чет 22 авг 2013 20:09


Забравих да спомена, че попринцип като заключа след около 30сек. помпата избръмчава отново и скед това спира напълно до следващото отключване. Това е така откакто сложиха алармата през 2004та, човека каза, че нещо не било наред и затова изключил датчика, който включва алармата при гръм на пиратка например, понеже алармата се пускала, май още като отключиш вратата, а не като я отвориш. Друг път по някога не иска да отключи от дистанционното и трябва с ключа, а когато заключиш с дистанционното вдига стъклата само около 2-3 секунди и спира, а не всичките до горе. Сега се сещам и че по някога пищи веднъж все едно си я ритнал от самосебе си. Това е общо взето, но основния проблем е че помпата се включва през 1,2сек. Предварително благодаря за помоща!


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.

Мнениеот Pet_rov » Чет 22 авг 2013 20:17


Не съм много сведущ по автоалармите, но няма логика това, което ти е казал "майсторът". Ако не отвориш врата, как алармата ще разбере, че има прекъсната верига и трябва да писне? Най-вероятно ти е изключил шоковия датчик. А е възможно да има зацапани контакти в заключващия вакуумен модул.


krum_krumov_911
Мнения: 96
Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.

Мнениеот krum_krumov_911 » Чет 22 авг 2013 21:52


Ми не знам, не съм сигурен, тогава съм бил 3-ти клас, то и баща ми каза, че е разбрал нещо такова. Алармаджията бил изключил шоковия датчик понеже като отключиш с ключ, а не с дистанционното започвало да пищи още при самото отключвяне а не при отварянето на врата, проблема бил в централното на Пасата и не бил важен понеже датчика е изключен. Но не знам, може и да пиша глупости. Но още от тогава вечер когато е тихо се чува да пищи еднократно все едно си я ритнал през 1, 2 часа или пък по някога има вечери кокато въобще не пищи


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.

Мнениеот rudoni » Пет 23 авг 2013 8:44


Това ,че се сработва помпата означава ,че за тия 1-2 сек. се опитва да заключи и отключи.Непрекъснато сработва.Проблемът означава едно-спукано ,извадено маркуче от цялятя система.Къде? най често по връзките на вратите и капаците.Тъси!Или на майстор.


krum_krumov_911
Мнения: 96
Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.

Мнениеот krum_krumov_911 » Нед 25 авг 2013 22:22


Ами прегледах търбичките и не можах да намеря спукано или извадено, но от вчера сутринта се оправи от самосебеси, но не мисля че ще е за дълго. Възможно ли е ако е от търбичка да спре да изпуска само?


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.

Мнениеот Pet_rov » Пон 26 авг 2013 9:06


вероятно при проверката си разбутал някоя тръбичка, която е била разместена. Покарай така, да видим ще се прояви ли ефекта пак.


Потребителски аватар
Huse
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.

Мнениеот Huse » Пон 26 авг 2013 9:49


Силиконирай със санитарен мястото от тръбичка към тройник (5 бр.) и към и от заключващия апарат (6 бр.) поне за багажника и резервоара.


krum_krumov_911
Мнения: 96
Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.

Мнениеот krum_krumov_911 » Пон 16 сеп 2013 16:47


Централното все още си работи, без да се включва помпата през 2 секунди, откакто се оправи от самосебе си, но проблема с пускането на алармата си остана. През няколко часа пищи еднократно все едно че някой я е ударил или ритнал.


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.

Мнениеот passatfen » Пон 16 сеп 2013 17:02


Относно това , че ти вдига стъклата няколко секунди след заключване и после спира това е заради алармата ти който дава дълъг импулс за заключване примерно 3.5-4 секунди и комфорт модула включва но понеже импулса се прекъсва след няколко секунди и стъклата спират до там...по принцип това е опция "пневматично заключване" и по спомен е точно 3.5 секунди :beer


krum_krumov_911
Мнения: 96
Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.

Мнениеот krum_krumov_911 » Чет 19 сеп 2013 18:04


Мерси, а може ли да се направи да вдига всичките стъкла?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.

Мнениеот Iezekil » Пет 20 сеп 2013 23:47


Може разбира се.
Това за шоковия не го разбрах.Естествено,алармата ще сработи при отключване с ключ,понеже компресора се включва и се отчита консумация.Няма връзка с шоковия датчик.От друга страна ,ако е изключен шоковия то колата няма да пищи нощем еднократно.За сведение,ако я ритнеш и изпищява,значи не е изключен.Нощем е нормално вследствие температурните колебания да сработва,но и самото дистанционно би трябвало да има опция да се включва алармата без него.


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.

Мнениеот passatfen » Нед 22 сеп 2013 15:06


Вече повечето аларми на пазара имат опция "Дълго заключване" това е импулс който трае 25-30 секунди и понеже на пасат б3 стъклата се вдигат един по един и мисля , че е достатъчно да затвори всички стъкла.


krum_krumov_911
Мнения: 96
Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б3 - Проблем с вакумно централно

Мнениеот krum_krumov_911 » Пон 23 сеп 2013 13:40


Като я ритна изпищява, значи не е изключен шоковия, но когато някой например хвърли пиратка или на нова година никога не се включва. А вечер, и не само не съм чувал друга кола така да изпищява еднократно все едно си я ритнал, та не знам дали е нормално.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта