Пасат Б3 - Проблем с вакумно централно
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Пасат Б3 - Проблем с вакумно централно
Здравейте, проблема с централното е следния, след като заключа колата помпата продължава да се включва през една секунда. Търсих във форума и прочетох, че може да е спукана вакумната търбичка при капачката на резервоара, проверих и според мен е наред. Същото го беше направила на баща ми преди доста време, (година може и повече), но каза, че след като е отключил и заключил се е оправило до днес. Възможно ли е проблема за е от помпата?
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.
Тръбичката може и да е здрава, но да е спукано силиконовото маншонче на щеката, която блокира капачето на резервоара. Поне при мен беше така. Извадих приводчето, затапих тръбичката с една самонарезна видия и си купих капачка от Самара.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.
Забравих да спомена, че попринцип като заключа след около 30сек. помпата избръмчава отново и скед това спира напълно до следващото отключване. Това е така откакто сложиха алармата през 2004та, човека каза, че нещо не било наред и затова изключил датчика, който включва алармата при гръм на пиратка например, понеже алармата се пускала, май още като отключиш вратата, а не като я отвориш. Друг път по някога не иска да отключи от дистанционното и трябва с ключа, а когато заключиш с дистанционното вдига стъклата само около 2-3 секунди и спира, а не всичките до горе. Сега се сещам и че по някога пищи веднъж все едно си я ритнал от самосебе си. Това е общо взето, но основния проблем е че помпата се включва през 1,2сек. Предварително благодаря за помоща!
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.
Не съм много сведущ по автоалармите, но няма логика това, което ти е казал "майсторът". Ако не отвориш врата, как алармата ще разбере, че има прекъсната верига и трябва да писне? Най-вероятно ти е изключил шоковия датчик. А е възможно да има зацапани контакти в заключващия вакуумен модул.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.
Ми не знам, не съм сигурен, тогава съм бил 3-ти клас, то и баща ми каза, че е разбрал нещо такова. Алармаджията бил изключил шоковия датчик понеже като отключиш с ключ, а не с дистанционното започвало да пищи още при самото отключвяне а не при отварянето на врата, проблема бил в централното на Пасата и не бил важен понеже датчика е изключен. Но не знам, може и да пиша глупости. Но още от тогава вечер когато е тихо се чува да пищи еднократно все едно си я ритнал през 1, 2 часа или пък по някога има вечери кокато въобще не пищи
Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.
Това ,че се сработва помпата означава ,че за тия 1-2 сек. се опитва да заключи и отключи.Непрекъснато сработва.Проблемът означава едно-спукано ,извадено маркуче от цялятя система.Къде? най често по връзките на вратите и капаците.Тъси!Или на майстор.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.
Ами прегледах търбичките и не можах да намеря спукано или извадено, но от вчера сутринта се оправи от самосебеси, но не мисля че ще е за дълго. Възможно ли е ако е от търбичка да спре да изпуска само?
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.
вероятно при проверката си разбутал някоя тръбичка, която е била разместена. Покарай така, да видим ще се прояви ли ефекта пак.
Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.
Силиконирай със санитарен мястото от тръбичка към тройник (5 бр.) и към и от заключващия апарат (6 бр.) поне за багажника и резервоара.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.
Централното все още си работи, без да се включва помпата през 2 секунди, откакто се оправи от самосебе си, но проблема с пускането на алармата си остана. През няколко часа пищи еднократно все едно че някой я е ударил или ритнал.
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.
Относно това , че ти вдига стъклата няколко секунди след заключване и после спира това е заради алармата ти който дава дълъг импулс за заключване примерно 3.5-4 секунди и комфорт модула включва но понеже импулса се прекъсва след няколко секунди и стъклата спират до там...по принцип това е опция "пневматично заключване" и по спомен е точно 3.5 секунди 

-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.
Мерси, а може ли да се направи да вдига всичките стъкла?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.
Може разбира се.
Това за шоковия не го разбрах.Естествено,алармата ще сработи при отключване с ключ,понеже компресора се включва и се отчита консумация.Няма връзка с шоковия датчик.От друга страна ,ако е изключен шоковия то колата няма да пищи нощем еднократно.За сведение,ако я ритнеш и изпищява,значи не е изключен.Нощем е нормално вследствие температурните колебания да сработва,но и самото дистанционно би трябвало да има опция да се включва алармата без него.
Това за шоковия не го разбрах.Естествено,алармата ще сработи при отключване с ключ,понеже компресора се включва и се отчита консумация.Няма връзка с шоковия датчик.От друга страна ,ако е изключен шоковия то колата няма да пищи нощем еднократно.За сведение,ако я ритнеш и изпищява,значи не е изключен.Нощем е нормално вследствие температурните колебания да сработва,но и самото дистанционно би трябвало да има опция да се включва алармата без него.
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Проблем с вакумно централно на Пасат Б3.
Вече повечето аларми на пазара имат опция "Дълго заключване" това е импулс който трае 25-30 секунди и понеже на пасат б3 стъклата се вдигат един по един и мисля , че е достатъчно да затвори всички стъкла.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 13 юни 2009 18:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б3 - Проблем с вакумно централно
Като я ритна изпищява, значи не е изключен шоковия, но когато някой например хвърли пиратка или на нова година никога не се включва. А вечер, и не само не съм чувал друга кола така да изпищява еднократно все едно си я ритнал, та не знам дали е нормално.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: diwaka, Google [Bot] и 54 госта