1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/мин

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот brum » Пон 11 мар 2013 19:41


С механичен няма да го хванеш, защото пика се появява за много кратък момент. Трябва ти нещо което може да реагира бързо. Ако е механичен е хубаво поне да може да задържа максималното отчетено налягане.




Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот policevidin » Пон 11 мар 2013 19:59


Ами мисля че има възвратен клапан на самият манометър.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот brum » Пон 11 мар 2013 22:36


Ми пробвай тогава :) .


dud3to
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 13 юни 2013 14:16
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот dud3to » Чет 13 юни 2013 14:34


Колега има ли някакво развитие с проблема?Защото и аз не мога още да го оправя,какво ли не правихме и си остава същото.Смених масло сега е с 5в40 Castrol по спецификация,филтри,повдигачи нови,ГНП стендовано-идеално,дюзи-те са наред,центровка е ОК.Незнам какво да правя вече,време е някои да открие недъга на тези мотори.Поздрави.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот ka4o_pi4a » Съб 13 юли 2013 7:33


Аз преди време карах с 10W40 и имах същия проблем, особенно на студен двигател. От няколко хиляди съм с 5w30 и проблема "почти" изчезна. Казвам почти защото когато е студена и я настъпя малко пак глъхне, но не толкова много и не пуши и не прекъсва като преди. Възможно ли е да е от пластмасовия клапан отгоре на капака на клапаните ? Как работи и как може да се тества това чудо ?


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Съб 13 юли 2013 21:12


Ами логиката пак е за маслена помпа. По-тънко масло и проблема "почти" изчезва.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот ka4o_pi4a » Съб 13 юли 2013 22:21


Колегата и мой градски по-горе защо не каже каква марка е сложил, че да я избягвам. Евентуално ако реша да я сменя да знам поне каква да не слагам. За смяна на маслена помпа колко взимат горе долу на такъв мотор ?


pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот pai4one » Нед 11 авг 2013 22:23


и ас съм със същия проблем с работата на два три цилиндъра, но засега няма решение иначе мине ли 60 градуса проблема изчезва .


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот samo_pechka » Нед 11 авг 2013 22:33


С какво масло ,вискозитет ?


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот ka4o_pi4a » Чет 05 сеп 2013 22:17


Има ли развитие по темата, че съм и вдигнал мерника на маслената помпа. Мойта печка пък се отпушва след 3000 оборота. Дали е възможно да е пак от маслената помпа или да търся проблема другаде ?


pai4one
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: shumen

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот pai4one » Чет 05 сеп 2013 23:10


и ас съм със същия проблем с работата на два три цилиндъра, иначе мине ли 60 градуса проблема изчезва .


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот ka4o_pi4a » Пет 06 сеп 2013 7:20


При мене няма значение топла или студена - до 3000 оборота тъпче и не върви и след това се изстрелва. Турбото си прави налягане през това време, но колата не върви преди 3000 оборота.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот Dobromirski » Пет 06 сеп 2013 7:30


Говорите за два съвсем различни проблема :beat_butt2
За твоят проблем, виж в някоя друга тема колега.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8995
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот samo_pechka » Пет 06 сеп 2013 7:35


Аз избягвам ,докато не загрее колата добре да минавам 3000 оборота по-продължително, за кратко -да ( и то поне малко "мръднала" температурата), не е добре за двигателя ,като цяло въобще . Това с масло 5в-40 на два АФН-а и един ААЗ , но за сведение и трите съм ги пробвал за кратко на около 40-ина градуса с над 3000 оборота - никакви притрисания и проблеми засега :rolleyes хем на ААЗ-ета съм с афтърмаркет хидр.компенсатори..


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/

Мнениеот policevidin » Пет 27 сеп 2013 21:34


:eek :eek :eek
Ако някой ми беше казал никога нямаше да му повярвам, но реших проблема си, ето как.
Преди няколко дни ми изпадна един разпределителен вал от 1,9СДИ (поне за такъв ми го дадоха)
монтирах го и отидох да пробвам колата да видя как е понеже валът от СДИ е с по-големи гърбици и с по голям период на цикъла. ТА пораздадох и малко газ и изведнъж осъзнах че проблемът го няма :stumm :eek :eek :eek
Направо не можах да повярвам, умишлено паркирах колата пред блока,и на следващата сутрин я пробвах отново докато дъгателя не е загрял. Отново успех, двъгателя вече не се тресе и оборотомера си подминава 4000об без никакви проблеми.
Сега нека някой по-знаещ да обясни защо, защото аз останах без думи и идеи от къде се получи това!
Имам и малък въпрос към този който се отзове (по-знаещият).
Какво трябва да направя с авансите в този случай след като съм сложил подобен вал.
Да ги отпусна в предварение в ниските обороти и мина в закъснение или обратното, спрямо сегашните ми настройки защото колата стана някакси по-плавна от към нютони, имам в предвид че преди когато подам рязко газ (да речеме на 3та рпедавка от около 30км ) колата направо избухваше и започваше да върти гуми, сега нещата стават по - плавно няма го това усещане.
:c010



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта