1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/мин
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
С механичен няма да го хванеш, защото пика се появява за много кратък момент. Трябва ти нещо което може да реагира бързо. Ако е механичен е хубаво поне да може да задържа максималното отчетено налягане.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Ами мисля че има възвратен клапан на самият манометър.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Ми пробвай тогава :) .
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Колега има ли някакво развитие с проблема?Защото и аз не мога още да го оправя,какво ли не правихме и си остава същото.Смених масло сега е с 5в40 Castrol по спецификация,филтри,повдигачи нови,ГНП стендовано-идеално,дюзи-те са наред,центровка е ОК.Незнам какво да правя вече,време е някои да открие недъга на тези мотори.Поздрави.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Аз преди време карах с 10W40 и имах същия проблем, особенно на студен двигател. От няколко хиляди съм с 5w30 и проблема "почти" изчезна. Казвам почти защото когато е студена и я настъпя малко пак глъхне, но не толкова много и не пуши и не прекъсва като преди. Възможно ли е да е от пластмасовия клапан отгоре на капака на клапаните ? Как работи и как може да се тества това чудо ?
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Ами логиката пак е за маслена помпа. По-тънко масло и проблема "почти" изчезва.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Колегата и мой градски по-горе защо не каже каква марка е сложил, че да я избягвам. Евентуално ако реша да я сменя да знам поне каква да не слагам. За смяна на маслена помпа колко взимат горе долу на такъв мотор ?
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
и ас съм със същия проблем с работата на два три цилиндъра, но засега няма решение иначе мине ли 60 градуса проблема изчезва .
- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
С какво масло ,вискозитет ?
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Има ли развитие по темата, че съм и вдигнал мерника на маслената помпа. Мойта печка пък се отпушва след 3000 оборота. Дали е възможно да е пак от маслената помпа или да търся проблема другаде ?
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: shumen
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
и ас съм със същия проблем с работата на два три цилиндъра, иначе мине ли 60 градуса проблема изчезва .
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
При мене няма значение топла или студена - до 3000 оборота тъпче и не върви и след това се изстрелва. Турбото си прави налягане през това време, но колата не върви преди 3000 оборота.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Говорите за два съвсем различни проблема
За твоят проблем, виж в някоя друга тема колега.

За твоят проблем, виж в някоя друга тема колега.
- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/
Аз избягвам ,докато не загрее колата добре да минавам 3000 оборота по-продължително, за кратко -да ( и то поне малко "мръднала" температурата), не е добре за двигателя ,като цяло въобще . Това с масло 5в-40 на два АФН-а и един ААЗ , но за сведение и трите съм ги пробвал за кратко на около 40-ина градуса с над 3000 оборота - никакви притрисания и проблеми засега
хем на ААЗ-ета съм с афтърмаркет хидр.компенсатори..

- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: 1.9 ТДИ 90к.с. 1з/АХУ проблем след форсиране над 3200об/



Ако някой ми беше казал никога нямаше да му повярвам, но реших проблема си, ето как.
Преди няколко дни ми изпадна един разпределителен вал от 1,9СДИ (поне за такъв ми го дадоха)
монтирах го и отидох да пробвам колата да видя как е понеже валът от СДИ е с по-големи гърбици и с по голям период на цикъла. ТА пораздадох и малко газ и изведнъж осъзнах че проблемът го няма




Направо не можах да повярвам, умишлено паркирах колата пред блока,и на следващата сутрин я пробвах отново докато дъгателя не е загрял. Отново успех, двъгателя вече не се тресе и оборотомера си подминава 4000об без никакви проблеми.
Сега нека някой по-знаещ да обясни защо, защото аз останах без думи и идеи от къде се получи това!
Имам и малък въпрос към този който се отзове (по-знаещият).
Какво трябва да направя с авансите в този случай след като съм сложил подобен вал.
Да ги отпусна в предварение в ниските обороти и мина в закъснение или обратното, спрямо сегашните ми настройки защото колата стана някакси по-плавна от към нютони, имам в предвид че преди когато подам рязко газ (да речеме на 3та рпедавка от около 30км ) колата направо избухваше и започваше да върти гуми, сега нещата стават по - плавно няма го това усещане.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта