20 градуса: 2250-3000 ома
30 градуса: 1500-2000 ома
40 градуса: 1000-1500 ома
60 градуса: 550-675 ома
80 градуса: 275-375 ома

Датчика се мери на крайните изводи (белите стрелки). Средните изводи на конектора са за дюзата. Махат се двата маркуча за бензина, които се намират отдясно. Развиват се четирите болта (червените кръгчета). Отзаде има още едно маркуче което се откачва също и се вади, цялата горна част на моноинжекцията. Понеже забравих да снимам се сетих, чак като вече запоих жичките на термистора:

Неможах да го хвана на фокус самия термистор.

Проблема е, че вътре в капачката, кабелите за термистора (датчика) се прекъсват. А самото термисторче си работи. Лекичко зачистих с една пиличка и прикапах с поялника двете жички към термистора. Жичките съм ги взел от многожилен кабел 4мм2. След това запоих другите два края към самите кабели за термистора:

Преди да почна, ползвах темата на братушките - датчик температуры впускного воздуха (ДТВВ).
По-подробно е обяснено, но ми се струва, че е малко усложнено. Самия конектор, без да се счупи, не може да се разкачи от моноинжекцията. Другото което пишат братушките е, че ако и самия термистор е повреден може да се използва датчик за охлаждащата течност (Датчик Температуры Охлаждающей Жидкости). След като се отвори корпуса вътре термисторчето е същото като за датчика за въздуха. И накрая за ползите от манипулацията:
Аз лично видима разлика не усетих. Като, че ли се поотпуши малко колата

