или ще се оправи

или ще се оправи



10 Cent написа:Ако подгряваш няколко пъти и тогава въртиш няма ли да запали маааалко по лесно
andon_ написа:Може да не е от подгряването, щом "газира" тръгбичките на нафтата - гълта въздух !! Затова върти толкова много - докато подкачи! Колега, провери свещите, ако са здрави, провери си маркучите за нафтата, тези от филтъра до помпата - входяща и обратна нафта , както и тези между дюзите за обратната нафта. Почти съм сигурен, че е въздух в системата...

може да си "мисли" релето ,че мотора е горещ и затова не пуска тока до свещите, дължи се на дефектирал датчик.Пробвай да запалиш/подгрееш пак, така като е изваден куплунга
. Инак варианти други : предпазител, реле, кабели/слаба връзка
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта