Golf 3 TDI 1Z ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Dolor
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 23 авг 2011 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Navsqkude

Golf 3 TDI 1Z ГНП

Мнениеот Dolor » Вто 10 сеп 2013 14:44


Здравейте колеги. Някой да знае на колко градуса трябва да работи помпата при 1.9ТДИ 1Z




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Golf 3 TDI 1Z ГНП

Мнениеот ventotdi » Вто 10 сеп 2013 16:16


Виж на 4 канал на ВАГ колко ти е исканото :)


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Golf 3 TDI 1Z ГНП

Мнениеот okti_1 » Сря 11 сеп 2013 17:38


От 6 до 8 мисля че беше,но не съм сигурен.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Golf 3 TDI 1Z ГНП

Мнениеот ventotdi » Сря 11 сеп 2013 19:51


okti_1 написа:От 6 до 8 мисля че беше,но не съм сигурен.

Не . На този мотор май е 1.5 градуса


Varbanov
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
Автомобил: Audi
Двигател: AEL
Местоположение: Плевен

Re: Golf 3 TDI 1Z ГНП

Мнениеот Varbanov » Сря 11 сеп 2013 20:58


Commencement of injection (specified)

3° ATDC...
4° BTDC

Копирано директно от ELSA.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Golf 3 TDI 1Z ГНП

Мнениеот ventotdi » Чет 12 сеп 2013 16:51


Varbanov написа:Commencement of injection (specified)

3° ATDC...
4° BTDC

Копирано директно от ELSA.

е какво е това ... само цифри . Какво означава според теб 3 градуса закъснение , 4 градуса предварение ... кога къде ,защо ?
Към автора на темата , още ли не си я закачил на ВАГ и погледнал 4-канал ? Ако не си значи не искаш да разбереш отговора на въпроса си.


Varbanov
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
Автомобил: Audi
Двигател: AEL
Местоположение: Плевен

Re: Golf 3 TDI 1Z ГНП

Мнениеот Varbanov » Чет 12 сеп 2013 17:51


Ако погледнеш по внимателно въпроса на колегата, ще разбереш защо така съм го написал. Защото помпата не работи само при 90гр. на охладителната течност. Ако съм го написал недостатъчно ясно просто сложи едно "до" между двете стойности. :th_up


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Golf 3 TDI 1Z ГНП

Мнениеот ventotdi » Чет 12 сеп 2013 19:01


на 16 битовите софтуери на 1Z (защото има и 8 битови) центровката на помпата варира от най ниско 2.5 градуса до 16.4 градуса. 2.5 градуса може да видиш само на мн загряло гориво със скорост окло 90 - 100 на 5-та с галене на газта ,а 16,4 на 4200 оборота на пълна газ. Центровка се следи на празен ход на 90 градуса на мотора , 25 градуса на въздуха и около 25 - 30 градуса на нафтата ! Ти се замисли колега , не аз :th_up


Varbanov
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
Автомобил: Audi
Двигател: AEL
Местоположение: Плевен

Re: Golf 3 TDI 1Z ГНП

Мнениеот Varbanov » Чет 12 сеп 2013 19:25


След като се замислих установих, че говоря за празен ход на двигателя. Аз граничните стойности на центровката постигнати с помощта на авансатора не ги меря в движение. За това знаеш, че има по интелигентен начин.
А те са следните: от 1гр преди ГМТ до 4 гр.след ГМТ за долния диапазон и от 14 до 17,4 след ГМТ за горния.
Надявам се колегата да има вече цялата информация.
Хубаво е, че нещата се допълват. :smile


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Golf 3 TDI 1Z ГНП

Мнениеот ventotdi » Чет 12 сеп 2013 22:38


Varbanov написа:След като се замислих установих, че говоря за празен ход на двигателя. Аз граничните стойности на центровката постигнати с помощта на авансатора не ги меря в движение. За това знаеш, че има по интелигентен начин.
А те са следните: от 1гр преди ГМТ до 4 гр.след ГМТ за долния диапазон и от 14 до 17,4 след ГМТ за горния.
Надявам се колегата да има вече цялата информация.
Хубаво е, че нещата се допълват. :smile

:th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта