GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали Грешка-17970-РЕШЕН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
omegov
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Русе

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот omegov » Чет 12 сеп 2013 22:06


От темата на колегата Dobromirski настроих датчика за положението на около 0.75V при контакт.Въпросът е срещу него който е медния той на колко трябва да е настроен?
Прикачени файлове
Моя снимка 14.png




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот Dobromirski » Чет 12 сеп 2013 22:22


Хахаха на къде беше тръгнал, а къде стигна :banghead :scare3 :beat_butt2


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот Zinoto » Пет 13 сеп 2013 15:13


Dobromirski написа:Хахаха на къде беше тръгнал, а къде стигна :banghead :scare3 :beat_butt2

Човека явно не знае какво иска да направи и май историята му не е съвсем автентична.


Потребителски аватар
omegov
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Русе

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот omegov » Пет 13 сеп 2013 15:29


Човека си е съвсем със целия, но просто ме четете всеки според гледната си точка.Още в началото на поста си съм писал че колата запалва, но след минута започва да работи хаотично и набива въпросната грешка.Открих решението и довечера ще го споделя ако има интерес.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот Dobromirski » Пет 13 сеп 2013 17:39


omegov написа:Още в началото на поста си съм писал че колата запалва, но след минута започва да работи хаотично и набива въпросната грешка

Съответно се чувствам гузен и се връщам да чета, какво съм пропуснал :gruebel
omegov написа:.Сложих нов горивен филтър обезвъздуших го и така до днес.Не пали.Всъщност запали -работи 3 мин и припадна.съответно омирисах на комшиите прането на нафти.Първата минута не миришеше но после се усмърдя и изгасна.


Извинявам се , че не съм те разбрал :a045 Всъщност, май и другите не са :dummy


Потребителски аватар
omegov
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Русе

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот omegov » Пет 13 сеп 2013 22:20


Та значи успях да премахна въпросната грешка която ми набиваше с настройка както е описал колегата Dobromirski в една друга тема към която беше дал линк. Положението на палеца го настроих както е описал при контакт на 0,75V. Срещу палеца медното служело се оказа за корекция.Диапазоните в които трябва да се настрои доколкото успях да намеря са
Quantity Adjuster
Piston sens start,0.5-0.97 V
Piston sens stop,4.15-4.740 V
След което и лампата за подгрева си загасна и грешката се махна от главата ми.Благодарности и на колегата Varbanov за мнението му
Varbanov написа:Ако пръстена около буталото наистина е блокирал и той, тази грешка ще се появява постоянно. Това което посочваш на снимката е само датчика, който отчита положението на дозатора(quantity adjuster}. Трябва да си сигурен, че нямаш проблем с пръстена или буталото и тогава да търсиш причината в самия дозатор или в датчика.

Наистина така излезе.Бил съм в заблуда че буталцето се движи свободно.Едно леко засичане при подаване на контакт и набива грешката.Чистене близане засега се движи отлично, но на дневен ред е подмяната му категорично.Дотук всичко екстра.Запретнах ръкави да обезвъздуша според инструкциите които колегата си направи труд да ми обясни в каква последователност се извършват, като се наточих да запаля почти незабавно и да гръмна шампанското.Е и днес няма да е защото след като запалих по посочения начин и реших да върна маркуча в клапанчето на горивния филтър и същия го поставих във филтъра, нафтата си се прибра в резервоара и хепи енда се отложи.Извадих клапанчето и го налапах.И от двете страни пропуска смело.Мое мнение е, че поне от едната страна трябва да спъва, и си мисля да отида утре сутринта на лов за някакво друго.Така , че ако не излезе още нещо извънредно може да се заловя скоро и с центровките.


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот SCALE » Съб 14 сеп 2013 6:21


Клапанчето така си пуска в 2-те посоки като е топло , зимата трябва да пуска надолу към филтъра за да се върти само топла нафта . Много колеги като сменят филтър слагат директно от стария тип без клапанче да не дърпа въздух през него.


Потребителски аватар
omegov
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Русе

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот omegov » Съб 14 сеп 2013 12:30


Интересно тогава изпива си нафтата от филтъра и си изгасва.Не напълва от резервоара...Аз с уста си сръбнах обаче доволно от там


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот Vag_activator » Съб 14 сеп 2013 16:45


Гълта въздух от клапанчето за обратната нафта (може би),има ли си 2-та малки О-пръстена на клапанчето?Може и от някой маркуч....


Потребителски аватар
omegov
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Русе

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот omegov » Съб 14 сеп 2013 20:02


2 та малки опръстена -чисто нови с новия филтър/филтри 2 броя нови и не са от евтините различни марки/.Никъде няма признак за въздух.Възможно ли е да няма достатъчен дебит от помпата?Иначе отново да отбележа като се обезвъздуши по описания начин работи като нова.Само дето не иска да дърпа
както трябва от резервоара.Надух горивопроводите и с компресора дори- няма проблем спокойно върви.Нафта бол.


Varbanov
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
Автомобил: Audi
Двигател: AEL
Местоположение: Плевен

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот Varbanov » Съб 14 сеп 2013 21:54


Разкачи ги от филтъра и ги потопи в подходящ съд напълнен с гориво. Ако си засмуква нормално търси причината във филтъра, ако не в помпата.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот °niksi° » Съб 14 сеп 2013 22:16


Дай една снимка на филтъра с маркучите около него/към и от него./.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот Dobromirski » Нед 15 сеп 2013 6:54


Ей , четях си сутринта рано от телефона форумчето за разсъмване, и направо ме хваща яд, че трябва да си включвам лаптопа, за да те увикам :mhihi
Знаеш как се ползва мултицета, така, че явно не си с две леви ръце и си интелигентно момче.
Ама защо не спреш да караш на проба-грешка, а не си седнеш малко на дупето за да помислиш логически !!!! :gruebel
Ти защо мислиш, те накарах, да оставиш капачката на помпата отворена ? За да олееш асфалта с нафта ли ? Не е за туй :mrgreen . За да разбера, дали помпата ще засмучи от резервоара нафта. По този начин, съм сигурен, че нямаш проблем от резервоара (цедки, сонди, мъркучи) до помпата , като минем през филтър и клапанчето над него (защото то си е върху филтъра, просто си му затапил входа и изхода)
После възстановяваш всичко и ....кур :Mr Green Fun
Вместо да си :banghead , сядаш и :gruebel какво точно се е изменило ?!
Ами много просто , свързал си обратната нафта , към всмукателният тръбопровод. Е сега сети ли се от де смучи въздух ? :dummy
Огледай мъркучетата за обратна нафта от дюзите и уплътнението на капачката на помпата !!!!!
Всъщност, я кажи , колко време щеше да ти отнеме да анализираш с бира и картофки в ръка, и колко време се балтаеш по двора омазан в нафта и майни на уста ? :c010


Потребителски аватар
omegov
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Русе

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот omegov » Нед 15 сеп 2013 8:28


Dobromirski написа:Ами много просто , свързал си обратната нафта , към всмукателният тръбопровод. Е сега сети ли се от де смучи въздух ? :dummy
Огледай мъркучетата за обратна нафта от дюзите и уплътнението на капачката на помпата !!!!!
Всъщност, я кажи , колко време щеше да ти отнеме да анализираш с бира и картофки в ръка, и колко време се балтаеш по двора омазан в нафта и майни на уста ? :c010

Нито веднъж не съм свързвал обратната нафта към всмукателния тръбопровод.То и пиян да съм има стрелки с посока да се подведа така гадно.Мъркучетата за обратна нафта от спортна злоба ги смених.Уплътненията ги гледах мекички и не са сплескани и равни с капачката.Вчера мина един познат доста нещо е сменявал дет са вика гуру на гоуФ.Каза 99,9% помпата е за смяна.Едва ли само плунжера ако е заял и гаранция още нещо друго е сдало багажа.Според него щом си изпивало нафтата от филтъра имало сила да засмуче само от него но не и от резервоара да дърпа.Мен обаче душата ми са свива да я махна тоя помпа че като я запаля така приятно мърка на празен ход.Обаче подам ли газ напълва с мехури изпива си дажбата и филма свършва.За бирата си прав хората пият бира аз нафта.. :beer


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали

Мнениеот milmar » Нед 15 сеп 2013 9:46


omegov написа:
Dobromirski написа:.....Обаче подам ли газ напълва с мехури изпива си дажбата и филма свършва.За бирата си прав хората пият бира аз нафта.. :beer


Кажи на твоя Гуру по ГоУф-овете да се заеме с нещо друго :biggrin .
Ако ще помпата ти да не може да смуче от резервоара, но така или иначе, няма как във затворена и оплътнена система да се появи "от никъде" въздух на мехури и при това да е виновна ГНП, защото не може да смуче!
То и за бирата, ако не оставяш място между устата и дупката на шишето, няма как да навлезе въздух вътре :drunk .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта