GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали Грешка-17970-РЕШЕН
- omegov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Русе
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
От темата на колегата Dobromirski настроих датчика за положението на около 0.75V при контакт.Въпросът е срещу него който е медния той на колко трябва да е настроен?
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
Хахаха на къде беше тръгнал, а къде стигна




-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
Dobromirski написа:Хахаха на къде беше тръгнал, а къде стигна![]()
![]()
Човека явно не знае какво иска да направи и май историята му не е съвсем автентична.
- omegov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Русе
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
Човека си е съвсем със целия, но просто ме четете всеки според гледната си точка.Още в началото на поста си съм писал че колата запалва, но след минута започва да работи хаотично и набива въпросната грешка.Открих решението и довечера ще го споделя ако има интерес.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
omegov написа:Още в началото на поста си съм писал че колата запалва, но след минута започва да работи хаотично и набива въпросната грешка
Съответно се чувствам гузен и се връщам да чета, какво съм пропуснал

omegov написа:.Сложих нов горивен филтър обезвъздуших го и така до днес.Не пали.Всъщност запали -работи 3 мин и припадна.съответно омирисах на комшиите прането на нафти.Първата минута не миришеше но после се усмърдя и изгасна.
Извинявам се , че не съм те разбрал


- omegov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Русе
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
Та значи успях да премахна въпросната грешка която ми набиваше с настройка както е описал колегата Dobromirski в една друга тема към която беше дал линк. Положението на палеца го настроих както е описал при контакт на 0,75V. Срещу палеца медното служело се оказа за корекция.Диапазоните в които трябва да се настрои доколкото успях да намеря са
Quantity Adjuster
Piston sens start,0.5-0.97 V
Piston sens stop,4.15-4.740 V
След което и лампата за подгрева си загасна и грешката се махна от главата ми.Благодарности и на колегата Varbanov за мнението му
Наистина така излезе.Бил съм в заблуда че буталцето се движи свободно.Едно леко засичане при подаване на контакт и набива грешката.Чистене близане засега се движи отлично, но на дневен ред е подмяната му категорично.Дотук всичко екстра.Запретнах ръкави да обезвъздуша според инструкциите които колегата си направи труд да ми обясни в каква последователност се извършват, като се наточих да запаля почти незабавно и да гръмна шампанското.Е и днес няма да е защото след като запалих по посочения начин и реших да върна маркуча в клапанчето на горивния филтър и същия го поставих във филтъра, нафтата си се прибра в резервоара и хепи енда се отложи.Извадих клапанчето и го налапах.И от двете страни пропуска смело.Мое мнение е, че поне от едната страна трябва да спъва, и си мисля да отида утре сутринта на лов за някакво друго.Така , че ако не излезе още нещо извънредно може да се заловя скоро и с центровките.
Quantity Adjuster
Piston sens start,0.5-0.97 V
Piston sens stop,4.15-4.740 V
След което и лампата за подгрева си загасна и грешката се махна от главата ми.Благодарности и на колегата Varbanov за мнението му
Varbanov написа:Ако пръстена около буталото наистина е блокирал и той, тази грешка ще се появява постоянно. Това което посочваш на снимката е само датчика, който отчита положението на дозатора(quantity adjuster}. Трябва да си сигурен, че нямаш проблем с пръстена или буталото и тогава да търсиш причината в самия дозатор или в датчика.
Наистина така излезе.Бил съм в заблуда че буталцето се движи свободно.Едно леко засичане при подаване на контакт и набива грешката.Чистене близане засега се движи отлично, но на дневен ред е подмяната му категорично.Дотук всичко екстра.Запретнах ръкави да обезвъздуша според инструкциите които колегата си направи труд да ми обясни в каква последователност се извършват, като се наточих да запаля почти незабавно и да гръмна шампанското.Е и днес няма да е защото след като запалих по посочения начин и реших да върна маркуча в клапанчето на горивния филтър и същия го поставих във филтъра, нафтата си се прибра в резервоара и хепи енда се отложи.Извадих клапанчето и го налапах.И от двете страни пропуска смело.Мое мнение е, че поне от едната страна трябва да спъва, и си мисля да отида утре сутринта на лов за някакво друго.Така , че ако не излезе още нещо извънредно може да се заловя скоро и с центровките.
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
Клапанчето така си пуска в 2-те посоки като е топло , зимата трябва да пуска надолу към филтъра за да се върти само топла нафта . Много колеги като сменят филтър слагат директно от стария тип без клапанче да не дърпа въздух през него.
- omegov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Русе
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
Интересно тогава изпива си нафтата от филтъра и си изгасва.Не напълва от резервоара...Аз с уста си сръбнах обаче доволно от там
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
Гълта въздух от клапанчето за обратната нафта (може би),има ли си 2-та малки О-пръстена на клапанчето?Може и от някой маркуч....
- omegov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Русе
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
2 та малки опръстена -чисто нови с новия филтър/филтри 2 броя нови и не са от евтините различни марки/.Никъде няма признак за въздух.Възможно ли е да няма достатъчен дебит от помпата?Иначе отново да отбележа като се обезвъздуши по описания начин работи като нова.Само дето не иска да дърпа
както трябва от резервоара.Надух горивопроводите и с компресора дори- няма проблем спокойно върви.Нафта бол.
както трябва от резервоара.Надух горивопроводите и с компресора дори- няма проблем спокойно върви.Нафта бол.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
- Автомобил: Audi
- Двигател: AEL
- Местоположение: Плевен
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
Разкачи ги от филтъра и ги потопи в подходящ съд напълнен с гориво. Ако си засмуква нормално търси причината във филтъра, ако не в помпата.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
Дай една снимка на филтъра с маркучите около него/към и от него./.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
Ей , четях си сутринта рано от телефона форумчето за разсъмване, и направо ме хваща яд, че трябва да си включвам лаптопа, за да те увикам
Знаеш как се ползва мултицета, така, че явно не си с две леви ръце и си интелигентно момче.
Ама защо не спреш да караш на проба-грешка, а не си седнеш малко на дупето за да помислиш логически !!!!
Ти защо мислиш, те накарах, да оставиш капачката на помпата отворена ? За да олееш асфалта с нафта ли ? Не е за туй
. За да разбера, дали помпата ще засмучи от резервоара нафта. По този начин, съм сигурен, че нямаш проблем от резервоара (цедки, сонди, мъркучи) до помпата , като минем през филтър и клапанчето над него (защото то си е върху филтъра, просто си му затапил входа и изхода)
После възстановяваш всичко и ....кур
Вместо да си
, сядаш и
какво точно се е изменило ?!
Ами много просто , свързал си обратната нафта , към всмукателният тръбопровод. Е сега сети ли се от де смучи въздух ?
Огледай мъркучетата за обратна нафта от дюзите и уплътнението на капачката на помпата !!!!!
Всъщност, я кажи , колко време щеше да ти отнеме да анализираш с бира и картофки в ръка, и колко време се балтаеш по двора омазан в нафта и майни на уста ?

Знаеш как се ползва мултицета, така, че явно не си с две леви ръце и си интелигентно момче.
Ама защо не спреш да караш на проба-грешка, а не си седнеш малко на дупето за да помислиш логически !!!!

Ти защо мислиш, те накарах, да оставиш капачката на помпата отворена ? За да олееш асфалта с нафта ли ? Не е за туй

После възстановяваш всичко и ....кур

Вместо да си


Ами много просто , свързал си обратната нафта , към всмукателният тръбопровод. Е сега сети ли се от де смучи въздух ?

Огледай мъркучетата за обратна нафта от дюзите и уплътнението на капачката на помпата !!!!!
Всъщност, я кажи , колко време щеше да ти отнеме да анализираш с бира и картофки в ръка, и колко време се балтаеш по двора омазан в нафта и майни на уста ?

- omegov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Русе
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
Dobromirski написа:Ами много просто , свързал си обратната нафта , към всмукателният тръбопровод. Е сега сети ли се от де смучи въздух ?![]()
Огледай мъркучетата за обратна нафта от дюзите и уплътнението на капачката на помпата !!!!!
Всъщност, я кажи , колко време щеше да ти отнеме да анализираш с бира и картофки в ръка, и колко време се балтаеш по двора омазан в нафта и майни на уста ?
Нито веднъж не съм свързвал обратната нафта към всмукателния тръбопровод.То и пиян да съм има стрелки с посока да се подведа така гадно.Мъркучетата за обратна нафта от спортна злоба ги смених.Уплътненията ги гледах мекички и не са сплескани и равни с капачката.Вчера мина един познат доста нещо е сменявал дет са вика гуру на гоуФ.Каза 99,9% помпата е за смяна.Едва ли само плунжера ако е заял и гаранция още нещо друго е сдало багажа.Според него щом си изпивало нафтата от филтъра имало сила да засмуче само от него но не и от резервоара да дърпа.Мен обаче душата ми са свива да я махна тоя помпа че като я запаля така приятно мърка на празен ход.Обаче подам ли газ напълва с мехури изпива си дажбата и филма свършва.За бирата си прав хората пият бира аз нафта..

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: GOLF 4 TDI 110к.с. AHF отказва да запали
omegov написа:Dobromirski написа:.....Обаче подам ли газ напълва с мехури изпива си дажбата и филма свършва.За бирата си прав хората пият бира аз нафта..
Кажи на твоя Гуру по ГоУф-овете да се заеме с нещо друго

Ако ще помпата ти да не може да смуче от резервоара, но така или иначе, няма как във затворена и оплътнена система да се появи "от никъде" въздух на мехури и при това да е виновна ГНП, защото не може да смуче!
То и за бирата, ако не оставяш място между устата и дупката на шишето, няма как да навлезе въздух вътре

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта