


Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- delian1978
- Мнения: 654
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 12:51
- Автомобил: GOLF MK4 1.9 TDI R Line
- Двигател: ALH 1999
- Местоположение: Шумен/Габрово
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Да,платката пасва,ама колегата според мен питаше за стъклото и основата с ринговете,а тя е различна и не става за Голф.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Снимките който съм приложил е табло от Passat b5.5 със стъкло от golf 4!
И двете са VDO,диодите (лампите) са на еднакви места!Стъклото си щраква и се завиават 2-та винта!
Само че,има преправяне (малко добвяне и смяна на елементи по платката),и ако ще се слага пасатско табло на голф,и естествено префлашване на софтуера на таблото!
И двете са VDO,диодите (лампите) са на еднакви места!Стъклото си щраква и се завиават 2-та винта!
Само че,има преправяне (малко добвяне и смяна на елементи по платката),и ако ще се слага пасатско табло на голф,и естествено префлашване на софтуера на таблото!

- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Здравейте, колеги. Влезна ми в акъла тази интервенция с присаждане на фул фис табло в моята кола (Пасат Б5 АФН без CAN). Търсих по всички ибей няма табла фул фис без КАН, дори не се намират и 1/2 фис без КАН. Всички са половин или цял фис НО с КАН. Четох във вортекс-а, че един смелчага е подкарал КАН табло на неговата кола, която е без КАН. Пренареждал кабелите на зелената и синята букси на таблото по определена схема и успял да подкара таблото без никакви проблеми. Другия момент е, че неговото ново табло е с половин фис. Някой знае ли дали има разлика м/у КАН табло с половин фис и КАН табло с цял? Например нещо в КАН таблото с цял фис да му пречи да заработи по горната схема. Благодаря!
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Вто 12 мар 2013 16:37
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: asz 1.9TDI 131
- Местоположение: София
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
И аз живо се интересувам. Сравнявах схемите на табло с К шина и CAN. Като монтирах таблото с CAN и пренаредих буксите не ми тръгна оборотомера и свети маслото на целия дисплей. Правих си експерименти и като откачих К шината на моето табло и светна маслото, което ще рече, че сигнала идва от ЕКУ-то а не е директно от датчика, за да се преправи по някакъв начин. За сигнала на оборотомера предполагам пак идва от начина на комуникация ЕКУ-табло и няма отделен пин по който да идва сигнала. Т.е. трябват някакви CAN симулатори, за да тръгне таблото пълноценно... поне така мисля.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
bangobango, това, което колегата VAG_MANIA е написал, е точно така. Както и да пренареждаш буксите, част от сигналите не идват от датчици, а директно от ECU-то и то по CAN шината.
Аз също от там тръгнах - исках да си слагам фул фис табло, но като видях, че е много по-скъпо от такова с малкото MFA в часовника, и че ми трябва и CAN симулатор, който пак е супер скъп, и после като четох по форумите колко хора с CAN симулатори после имат проблеми, просто се отказах.
От опит ви казвам - малкото MFA е 100 пъти по-готино от никакво MFA. Макар да не изглежда така добре, пак е много приятно да има някакъв бордкомпютър изобщо.
Аз също от там тръгнах - исках да си слагам фул фис табло, но като видях, че е много по-скъпо от такова с малкото MFA в часовника, и че ми трябва и CAN симулатор, който пак е супер скъп, и после като четох по форумите колко хора с CAN симулатори после имат проблеми, просто се отказах.
От опит ви казвам - малкото MFA е 100 пъти по-готино от никакво MFA. Макар да не изглежда така добре, пак е много приятно да има някакъв бордкомпютър изобщо.
- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Ако някой си търси фул фис табло без CAN с чисто нов фис да ми пише ;)
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Привет, колеги!
Захванах се с тази интервенция, обаче изникна проблем.
Колата е Голф 4 1.6 АКЛ 98-ма и фабрично си нямам борд компютър. Купих си табло което има борд при часовника. Кода на новото табло е 1j0 919 881 B v17 - поне така пише на капака му.
Та проблема е, че когато сложа новото табло на мястото на старото, не мога да достъпя нищо. На пълна диагностика с ВАГ КОМ ми прочита само канала на АБС,въздушните възглавници, имобилайзер и централното. Всички други канали не ми разрешава да ги достъпя. Опитах и с Ваг командер и Ваг тахо, но и с тях не става
Знаете ли от какво може да е проблема и как да постъпя в случая?
п.п.: таблото е на мотометър.
п.п.2: не мога да се свържа дори и с таблото за да му се извлече ПИН кода.
Благодаря!
Захванах се с тази интервенция, обаче изникна проблем.
Колата е Голф 4 1.6 АКЛ 98-ма и фабрично си нямам борд компютър. Купих си табло което има борд при часовника. Кода на новото табло е 1j0 919 881 B v17 - поне така пише на капака му.
Та проблема е, че когато сложа новото табло на мястото на старото, не мога да достъпя нищо. На пълна диагностика с ВАГ КОМ ми прочита само канала на АБС,въздушните възглавници, имобилайзер и централното. Всички други канали не ми разрешава да ги достъпя. Опитах и с Ваг командер и Ваг тахо, но и с тях не става

Знаете ли от какво може да е проблема и как да постъпя в случая?
п.п.: таблото е на мотометър.
п.п.2: не мога да се свържа дори и с таблото за да му се извлече ПИН кода.
Благодаря!
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Ако имам таблото с фис, дали халф или фул няма значение, та моите километри са до 220 в момента, а новото да речем е на 260, как да го настроя после да показва правилно? Също така, намерих едно табло с фис по симеон от арабите, до 220 км ама е с кан, а аз съм без. Мисля да го накарам да го пробваме за оборотомера и ако тръгне да го взема, иска му 100лв. Проблема е на кой му се занимава да го подкараме. Аз съм вързал всичко от към кабели, към Т32 и лоста съм окабелил четирите кабела, само един евентуално остана ако го няма този от оранжевата букса да се пусне. Нямам кабел за връзка с компа на колата.
ЕДИТ: Намерих и едно пасатско табло, с халф фис пак на 100лв. Ама него пък как да го разбера, дали е с кан или без кан... май цифрите не се водят като при голфа 919 и 920.
ЕДИТ: Намерих и едно пасатско табло, с халф фис пак на 100лв. Ама него пък как да го разбера, дали е с кан или без кан... май цифрите не се водят като при голфа 919 и 920.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Привет, колеги!
Имам малък проблем.
Смених си ръчката за управление, но нещо съм объркал и сега като пусна мигач и завия, след завоя волана не ми връща ръчката за мигача. Как да го оправя?
Имам малък проблем.
Смених си ръчката за управление, но нещо съм объркал и сега като пусна мигач и завия, след завоя волана не ми връща ръчката за мигача. Как да го оправя?
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
plamski3 написа:Привет, колеги!
Имам малък проблем.
Смених си ръчката за управление, но нещо съм объркал и сега като пусна мигач и завия, след завоя волана не ми връща ръчката за мигача. Как да го оправя?
Има едно бяло палче, което стърчи от левия лост навътре. Тествай докато е свалено дали работи. С темпомат ли е или без? Че имам едни излишни лостове дето ще ги пускам в продавалника след моята смяна с темпомата. Да не си го наврял много на вътре целия механизъм и да си стегнал така, може да изпуска да го върне ако се случи нещо такова, но си мисля, че няма как да го навреш отвъд предела му.
- plamski3
- Мнения: 870
- Регистриран на: Пон 24 окт 2011 20:01
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Sofia
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Благодаря, колега!
Оправих си ръчката. Не разбрах какъв точно беше проблема, но предполагам, че не съм наместил долното (3-тото) краче на управлението на въздушните възглавници. Иначе ръчката е без темпомат (много скъпо искат за да ми го монтират .. по спомен около 500 лв. нчмам електронна газ)
Оправих си ръчката. Не разбрах какъв точно беше проблема, но предполагам, че не съм наместил долното (3-тото) краче на управлението на въздушните възглавници. Иначе ръчката е без темпомат (много скъпо искат за да ми го монтират .. по спомен около 500 лв. нчмам електронна газ)
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Аз съм готов с МФА ама нещо не мога една функци1 да схвана. Има км/ч опция ама показва все 10-11 км/ч а аз се движа със 60 примерно. Още кабели ли трябва да опъвам или...
Таблпто свети малко слабо, врътката го регулира но си е слабо доста спрямо предното. Дали от смяна на диодите ще има ефект да го усиля или ще е нещо по-фрапантно по платката.
Таблпто свети малко слабо, врътката го регулира но си е слабо доста спрямо предното. Дали от смяна на диодите ще има ефект да го усиля или ще е нещо по-фрапантно по платката.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
Това, дето пише km/h ти е средната скорост.
Таблото свети слабо, защото е свалено от кола на много километри. Това е много типично за VW таблата - с времето почват да светят слабо. Решението е подмяна на светодиодите. Всичките са SMD, трябва да си купиш различните цветове (за подсветката, за лампите за масло и т.н., за стрлките и т.н.)
Аз се сблъсках със същия проблем след подмяната на таблото, но така и не съм подменил светодиодите още...
Таблото свети слабо, защото е свалено от кола на много километри. Това е много типично за VW таблата - с времето почват да светят слабо. Решението е подмяна на светодиодите. Всичките са SMD, трябва да си купиш различните цветове (за подсветката, за лампите за масло и т.н., за стрлките и т.н.)
Аз се сблъсках със същия проблем след подмяната на таблото, но така и не съм подменил светодиодите още...
Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
icefire написа:Това, дето пише km/h ти е средната скорост.
Таблото свети слабо, защото е свалено от кола на много километри. Това е много типично за VW таблата - с времето почват да светят слабо. Решението е подмяна на светодиодите. Всичките са SMD, трябва да си купиш различните цветове (за подсветката, за лампите за масло и т.н., за стрлките и т.н.)
Аз се сблъсках със същия проблем след подмяната на таблото, но така и не съм подменил светодиодите още...
И аз към тях съм се насочил. Но ще сменя само тези сините, другите си светят супер. Иначе старото ми табло на VDO свети повече и отдолу дисплеите се осветяват директно с диоди под тях, докато мотометър са отстрани и не знам дали това не е предпоставка пак да свети слабо. Но мисля неделя да ги лепна с поялника, ако успея да отида да взема бели диоди, че синьото не ми харесва. Ще ъпгрейдна заедно с таблото и климатроника. Обръщам поляризацията на дисплеите и всичко мисля, ще стане както трябва да е.
ЕДИТ: Готов съм

Re: Присаждане на MFA на Голф4 / Бора
919 = без CAN; 920 = с CAN
6 = няма MFA; 2 = half mfa; 4 = full mfa
всички цифри без 6 значат immo2; 6 = immo3
Тези означения същите ли са за Пасат б5.5?
В момента моето табло с халф фис и е 3В0 920 826А
За да го сменя с фул фис трябва да търся 3В0 920 846А
Правилно ли съм разбрал ?
После как става обучеването на новото табло ?
6 = няма MFA; 2 = half mfa; 4 = full mfa
всички цифри без 6 значат immo2; 6 = immo3
Тези означения същите ли са за Пасат б5.5?
В момента моето табло с халф фис и е 3В0 920 826А
За да го сменя с фул фис трябва да търся 3В0 920 846А
Правилно ли съм разбрал ?

После как става обучеването на новото табло ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта