Ами честно казано може да разсъждаваме заедно (мнго глави мислят по-добре от една).
Според мен предварението което си задал е константно при всички обороти или дори да се мени се мени с определени градуси предвидени за работа на бензин (дали с вакуумен регулатор,дали електронно или с центрубежен регулатор няма значение).Реално погледнато това значи,че в дадени обороти аванса ти не е в нормите,предвидени за работа на газ.Нали идеята на Тап-а е именно,че в различните обороти дава различен аванс и така подобрява изгарянето на горивото.
Според мен има смисъл да си сложиш.Дали си с моноинжекция или карбуратор реално няма особено значение - просто различен тип образуване на гориво-въздушната смес.Няма отношение с запалителната система (в крайна сметка даже RP-то е с делко и вакуумен регулатор на предварението както Лади-те

)