poGo написа:ЕСТЕСТВЕНО, ЧЕ ЩЕ СЕ ОБЪРНЕ!!!!
хахахахахахахахахахахахахахахахахаххахахаха
Тия неща ги правят в Румъния!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()





asentm написа:леле ...незнам да се смея ли да плача ли ... както повечето неща в нашата мила татковина ... хората правещи автомобилните предавания са просто едни запалянковци, а не професионалисти ... какво е станало ...то си има правила при спортното каране и които ги наруши отива да бере малини ..... има крива и ако имаш телеметрия с жироскоп той ти показва грешките ...идеалното преминаване и най-бързото е когато G е максимално време не променяща се величина + това на божурище е бетон ... много по-голямо сцепление от асвалта ... влизане с голяма скорост ... с кола с предно ...тежеста отива напред предните гуми захапват ...изведнъж нашето мемче/друг е въпроса защо пускат неопитни хора без обучение/ се стъписва рязко отнема газта ... колата е в завой ...задницата олеква и колата преминава критичната точка спрямо оста на движение и тази в завой + това и явно "центъра на зовоя" е 4точкуван много по-рано ...и хоп айде през таван
не съм го гледал и няма да го гледам предаването ...щото нищо не получавам от тях ..но съм сигурен че е така
ACCELERATOR написа:М/у другото аз почти съм обръщал кола - първата ми кола, Пежо 205. Беше преди години, тогава карах много лудо. Не помня с колко км/ч завих от Симеон към Ботев, посока НДК, с ръчна (единствената кола, която съм имал, на която й държеше ръчната здраво на асфалт, дори и при скорост от 70-80 км/ч, голям кеф). Тя излизам си с ръчна, нещо ме беше ядосало гаджето, само че беше поне със 60км/ч, и на Ботев вече бях на 2 гуми, като колата горе (мн. е интересно отвътре, хех, а и за околните, предполагам), обаче контрирах бързо, и колата си тупна обратно на 4-те гуми.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта