
`96 VW Mk3 Cabrio VR6
- b1z0na
- Мнения: 272
- Регистриран на: Сря 24 ное 2010 17:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: `96 VW Mk3 Cabrio + 2.8 VR6
според мен при деление 5х100 имаш по голям избор от колкото 4х100 

Re: `96 VW Mk3 Cabrio + 2.8 VR6
Ще си вкараш таралеж в гащите с това 5х100 ми се струва
По добре ползваи само предния мост от ВР-а а всичко останало остави от твоята кола и само разпробиваш дисковете и главините на 5х100,тогава вече наистина ще имаш голям избор на джанти.
Сложиш ли дългите носачи и главините и дисковете от ВР-а забравяш за големи-широки джанти и такива с малък офсет

По добре ползваи само предния мост от ВР-а а всичко останало остави от твоята кола и само разпробиваш дисковете и главините на 5х100,тогава вече наистина ще имаш голям избор на джанти.
Сложиш ли дългите носачи и главините и дисковете от ВР-а забравяш за големи-широки джанти и такива с малък офсет

- golf_1
- Мнения: 967
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
- Автомобил: Audi Q7
- Двигател: CJWE
- Местоположение: Salt Lake City, UT
Re: `96 VW Mk3 Cabrio + 2.8 VR6
Да остава 256мм дискове и барабани отзад на вр6, няма как да стане. Не че няма начини да се направи ъпгрейд с частите от корадо г60, но тепърва набавянето на тези всички неща, преправяне на полуоски, разпробиване и т.н. ще отнеме не малко време, при положение че имам всичко нужно от вр-а.
А подходящи джанти винаги ще се намерят, носачите на вр-а не са толкова по-дълги, че чак толкова голяма разлика за джантите да има... Има ли желание, има и начини, а пък и вече имам някакви идей.
А подходящи джанти винаги ще се намерят, носачите на вр-а не са толкова по-дълги, че чак толкова голяма разлика за джантите да има... Има ли желание, има и начини, а пък и вече имам някакви идей.

Re: `96 VW Mk3 Cabrio + 2.8 VR6
Кои те кара да оставаш с барабани отзад?
Оставяш си моста от твоя голф а останалото слагаш от вр-а.
По предницата кво имаш да преправяш не ми е ясно?
Само да разпробиеш 2 диска и 2 главини, работа за един час ма координатна машина. Като толкова държиш на големи спирачки си вземаш само 2 нови диска 280мм 4х100 и два супорта защото твоите са с по тесен отвор и забравяш.
Филма по смяната на предницата с такава 5х100 е много по голям...
На всичкото отгоре ще ти се разшири предницата на голфа с по 40мм от всяка страна, и не само това а и слагаш дискове с отвратителен офсет на които не можеш да сложиш джанти с малко ЕТ без 20-на мм фланец. Представи си сега как искаш да си сложиш примерно джанти 17 инча 8.5 j с ЕТ15
Оставяш си моста от твоя голф а останалото слагаш от вр-а.
По предницата кво имаш да преправяш не ми е ясно?
Само да разпробиеш 2 диска и 2 главини, работа за един час ма координатна машина. Като толкова държиш на големи спирачки си вземаш само 2 нови диска 280мм 4х100 и два супорта защото твоите са с по тесен отвор и забравяш.
Филма по смяната на предницата с такава 5х100 е много по голям...
На всичкото отгоре ще ти се разшири предницата на голфа с по 40мм от всяка страна, и не само това а и слагаш дискове с отвратителен офсет на които не можеш да сложиш джанти с малко ЕТ без 20-на мм фланец. Представи си сега как искаш да си сложиш примерно джанти 17 инча 8.5 j с ЕТ15
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: `96 VW Mk3 Cabrio + 2.8 VR6
Има много логика в мнението на Наско(g60) ако ми предстоеше да слагам 6так...най-вероятно щях да процедирам точно така със спирачките...за да не сменям абсолютно цялото окачване на автомобила и да мога да запазя разкрачката.
Re: `96 VW Mk3 Cabrio + 2.8 VR6
Колега ако се нуждаеш от съвет,по добре послушай колегата g60.За спирачките бих ти предложил вариянта който аз направих при мен да си купиш апарати за 288мм диск от голф 3 и с много леко препилване на супорта и диск от голф 4 всичко си идва на мястото и резултата е доста добър.По елементарния вариянт Наско (G60) ти го е казал,Само едни супорти и дискове 280мм с накладки и си готов.Всеки стругар ще ти вземе не повече от 10 лева на диск за да го разпробие и на 4x100 и си готов.А за напред вече ще имаш много голям диапазон за джанти от 4x100 и 5x100,и от 7j до 9j.Все пак ти си решаваш.Успех за напред 

- golf_1
- Мнения: 967
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
- Автомобил: Audi Q7
- Двигател: CJWE
- Местоположение: Salt Lake City, UT
Re: `96 VW Mk3 Cabrio + 2.8 VR6
За джанти казвам отново, че вече си имам нещо на ум с високо ЕТ, така че това ми е най-малкия проблем, няма какво да се говори. Следва останалото, след като няма значение за джантите за мен, защо трябва да набивам още една не малка сума пари за апарати, дискове, да пила съпорти и куп други неща. Стругар тук някои ако иска да доиде и да ми намери, защото съм търсил бая време без успех, в България стругари колкото искаш, та за 10лв може и някои да го направи.
п.п. Нещо тея халогени, мигачи и бленди не ми седат добре, та ще трябва нещо друго да се мисли...

а и няма смисъл да говориме вече за спирачките, не видях нищо сложно в 4х100 -> 5х100, колко е голям филма не разбрах, ама карай.
И понеже металните джанти са модерни


п.п. Нещо тея халогени, мигачи и бленди не ми седат добре, та ще трябва нещо друго да се мисли...


а и няма смисъл да говориме вече за спирачките, не видях нищо сложно в 4х100 -> 5х100, колко е голям филма не разбрах, ама карай.
И понеже металните джанти са модерни



- jelevbg
- Мнения: 497
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:42
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
Re: `96 VW Mk3 Cabrio VR6
Айде бе
и сте готови 


-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: `96 VW Mk3 Cabrio VR6
Вече го пуснахте ли е Валка 

- golf_1
- Мнения: 967
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
- Автомобил: Audi Q7
- Двигател: CJWE
- Местоположение: Salt Lake City, UT
Re: `96 VW Mk3 Cabrio VR6
Да, даже и донора е сглобен и го запалих и него, нямаше за кога да се мотая, издебнах момент когато няма коли за правене в сервиза и свърших работата набързо. Остана утре да се обезвъздушат спирачките и на двете коли само. По коша и вида на мотора ще се заигравам по-натам, сега беше по-важно да се направи всичко.
След малко снимки от целия процес.
п.п. А на снимката от вчера за "халогени, бленди и мигачи" където бях написал, явно никои не се е загледал, мотора беше вече вътре
След малко снимки от целия процес.
п.п. А на снимката от вчера за "халогени, бленди и мигачи" където бях написал, явно никои не се е загледал, мотора беше вече вътре

-
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:45
- Автомобил: Golf3
- Двигател: TDI AFN
- Местоположение: Троян
Re: `96 VW Mk3 Cabrio VR6
Спиди Гонзалез ряпа да яде



- golf_1
- Мнения: 967
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
- Автомобил: Audi Q7
- Двигател: CJWE
- Местоположение: Salt Lake City, UT
Re: `96 VW Mk3 Cabrio VR6
И така малко от снимките
Пациент 1 готов за операционната

Готови... Старт!



време за другия пациент да влиза




почти готов за вадене

и тука също


айде навън

инсталацията също

както и събфрейма

ти си следващият




лудница, всичко разпиляно


събфрейма от вр-а горе, заедно с вече сменения скоростен лост с жилата и инсталацията наредена в коша

мотора да си заминава на мястото

кабели..


междувременно и другата кола събрана по същия ред

размяна на задните мостове, тоя от кабриото, другия съм пропуснал да го снимам

събиране на предницата


така вече по-добре

време за кабелите вътре


и тук се е случило същото отново


Пациент 1 готов за операционната

Готови... Старт!




време за другия пациент да влиза




почти готов за вадене

и тука също


айде навън

инсталацията също

както и събфрейма

ти си следващият




лудница, всичко разпиляно



събфрейма от вр-а горе, заедно с вече сменения скоростен лост с жилата и инсталацията наредена в коша

мотора да си заминава на мястото

кабели..


междувременно и другата кола събрана по същия ред

размяна на задните мостове, тоя от кабриото, другия съм пропуснал да го снимам

събиране на предницата


така вече по-добре

време за кабелите вътре



и тук се е случило същото отново



-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: `96 VW Mk3 Cabrio VR6
Запали ли ги и двете 

- golf_1
- Мнения: 967
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
- Автомобил: Audi Q7
- Двигател: CJWE
- Местоположение: Salt Lake City, UT
Re: `96 VW Mk3 Cabrio VR6
Да и двете ги запалих, всичко е точно. Утре останаха спирачките да се обезвъздушат и на двете и съм готов. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта