Някой ще ми обясни ли тази схема с оригинален кабел?
Аз съм си вързал темпомата, работи си и всичко е на 6, но просто това не го разбирам.
Как се връзва правилно, защото от номер 5 в кутията с бушоните има само един кабел, другото е обща маса или общ плюс (не знам, една шина е) за всичките бушони.
Аз връзвам директно този кабел (1) към този, който излиза от номер 5 в бушоните и това е. Това, което съм посочил с 2 не е ли излишно, не че имам такъв но нещо не мога да разбера идеята. На схемата излизат като 6 кабела а те са 5 всъщност, като наистина са 6 но два са в един общ пин кън черната букса. Или те имат предвид или 1 или 2 да се използва, като вариант?!

Това е друг тип кабел, който е пак оригинален, като това Т10е/8(neu) е пин, който трябва да се забие в оранжевата и от там с тази букса Т10е/8(alt) да се свърже с номер 5, както го свързвам аз по-горе директно за кабела в бушоните, така ли да го разбирам? Или това е само за бензинките, защото към друго Т се връзват тези четирите основни за управлението. А за дизела си е както аз го правя единствения начин.

Това е моя кабел, драсканицата е кабела, който излиза от номер 5 в бушоните, аз директно връзвам този синьо/черния към кабела който съм надраскал. Не, че има някакви проблеми, ама ми е чудно каква е тая снадка в описанията.
