Вчера гледах втори епизод от новия сезон на Fifth Gear. Взеха едно корадо с 2.8 VR6-ца. На диното извади някакви коне, които са по-малко естествено от тези с които е излязло от завода. И почнаха да го "оперират" за да му върнат заводската мощност. Започнаха с Redex. Добавка за промиване на горивната система. Ползвали са го в продължение на 1 седмица. И повече да го ползвате вика, няма файда, изчистено е квото е изчистено. Качиха го пак на диното, няколко ръна и 6 коня отгоре

Почистиха мястото на въздушния филтър, смениха въздушния, масления и маслото. Пак на диното - плюс 2 коня

Смениха свещите и кабелите, пак дино - още 2 коня

Общо 300 паунда(700лв. за нас са много, но за тях не е кой знае колко) и 10-на коня отгоре
Филтрите, свещите и кабелите донякъде са ясни. Но ми е интересно този Редекс наистина ли е толко ефективен?
И изобщо кво още може да се барне за да се възстанови фабричната мощност на колата?
Британците от цялата работа само изпускателната система не пипнаха, но там освен да се сложи чисто нова генерация(фабрична или копие на фабричната, не рейсърска някаква) от хедърите до крайното гърне нещо друго може ли да се направи?