1.8 8V > 1.8 16VT

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
hitman
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 13 сеп 2006 11:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hitman » Вто 12 дек 2006 18:23


При 1.8 20v малко по-дебело седят нещата. :wink:




Потребителски аватар
GTi_Turbo
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GTi_Turbo » Чет 14 дек 2006 22:18


Като за начало искам да отбележа че конверсията е в пъти по сложна и по скъпа от това което изглежда и това залъгва доста хора ... Преди около 3 месеца се запалих по идеята за турбиниране и си мислех че мойте знания за автомобилите са достатъчни и бях на косъм да се хвърля в приключение ... Добре че се намериха някой хора който да ми отворят очите ... та от както казах няколко месеца събирам усилено информация за всичко свързано с турбо , турбо колите и най-вече конверсията и живи и здрави от януари започвам бавно , но сигурно да събирам всичко нужно .... Мойто голфче беше с ПБ мотора , но мисля че никак несъм сбъркал като го продадох и купих един КР ... Но това на страна като за начало не мисля да се хвърлям директно на КР-а ами имаме една ГСИ корса А , която мисля да оборудвам с турбо , и това не с идея да я правя бърза ами просто да видя дали съм разбрал каквото трябва и така да се каже да поутъпкам пътя по който ще минавам и да добия представа аджеба с какво си имам работа , за нея всички части ще са втора ръка и наистина целта ще е просто да проработи ... Та по темата : Ако искаш да стане нещо а не само да хвърлиш сумати пара в кофата , или седни и почни да събираш информация(в нета има с тонове стига да разбираш английски) или намери човек който разбира и той да направи цялата работа а ти само да джъткаш после ... Но си е друго когато знаеш всичко за колата си и така не само пестиш много средства ами и главоболия с разни смешни майстори дето си нямат и напредстава за какво иде реч , ако недай си боже се скапе нещо което е неизбежно рано или късно от това което съм прочел ...


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Чет 14 дек 2006 22:47


... Но това на страна като за начало не мисля да се хвърлям директно на КР-а ами имаме една ГСИ корса А , която мисля да оборудвам с турбо , и това не с идея да я правя бърза ами просто да видя дали съм разбрал каквото трябва и така да се каже да поутъпкам пътя по който ще минавам и да добия представа аджеба с какво си имам работа ...


Не мислиш ли 4е си избрал малко скъп на4ин за добиване на представа ...
Мисля 4е ако идаеш при правилния 4овек и му кажеш да ти подбере правилната концепция за това което искаш от твоя КР ще ти е дале4 по евтино ... от това да си праиш гавра с корсата :roll:
Веднаха се сешам за поне 3-ма 4овека които посещават форума и могат да ти помогнат правилно !!!! :wink:


Потребителски аватар
GTi_Turbo
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GTi_Turbo » Чет 14 дек 2006 23:11


Sachko написа:
... Но това на страна като за начало не мисля да се хвърлям директно на КР-а ами имаме една ГСИ корса А , която мисля да оборудвам с турбо , и това не с идея да я правя бърза ами просто да видя дали съм разбрал каквото трябва и така да се каже да поутъпкам пътя по който ще минавам и да добия представа аджеба с какво си имам работа ...


Не мислиш ли 4е си избрал малко скъп на4ин за добиване на представа ...
Мисля 4е ако идаеш при правилния 4овек и му кажеш да ти подбере правилната концепция за това което искаш от твоя КР ще ти е дале4 по евтино ... от това да си праиш гавра с корсата :roll:
Веднаха се сешам за поне 3-ма 4овека които посещават форума и могат да ти помогнат правилно !!!! :wink:



Ами тъй като имам някой от чарколяците , мисля че ще се получи нещо за около 2К лева - трябват ми електроника , инжекция и колектор - това са по важните неща , не че другите са маловажни но това за сега , а и тя както е малко поумряла и скоростите бързо ще заминат , но си имам резерви , но пак казвам идеята е далече от това да става бърза ами просто да проработи ... Мисля че практиката най-добре ще ме научи на тънкостите за който се научава в последствие ...
Но все пак ще се допитам съвсем скоро и до по знаещите във форума ...

П.С. Извинявам се за Офтопика ...


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Чет 14 дек 2006 23:29


Първо и преди всичко ще загине съединителя. Казвам ти го въз основа на опит от 3 такива коли.


Потребителски аватар
GTi_Turbo
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GTi_Turbo » Чет 14 дек 2006 23:39


1bar написа:Първо и преди всичко ще загине съединителя. Казвам ти го въз основа на опит от 3 такива коли.


Да с това съм напълно наясно , прсто го пропуснах в графата "по-важни" :oops ... Той сегашния до колкото знам нито веднъж не е сменян а колата е на 200 000км :oops: просто явно не е тормозена достатъчно :D


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Пет 15 дек 2006 1:04


добре де какъв точно слагаш волене че да държи....


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 15 дек 2006 2:28


vwtuner написа:добре де какъв точно слагаш волене че да държи....

ми рацингов се слага и няма грижи


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 15 дек 2006 9:23


1bar написа:Първо и преди всичко ще загине съединителя. Казвам ти го въз основа на опит от 3 такива коли.



Пу аз съм третата кола:):):)


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 15 дек 2006 9:52


GTi_Turbo написа:

Ами тъй като имам някой от чарколяците , мисля че ще се получи нещо за около 2К лева - трябват ми електроника , инжекция и колектор - това са по важните неща , не че другите са маловажни но това за сега , а и тя както е малко поумряла и скоростите бързо ще заминат , но си имам резерви , но пак казвам идеята е далече от това да става бърза ами просто да проработи ... Мисля че практиката най-добре ще ме научи на тънкостите за който се научава в последствие ...
Но все пак ще се допитам съвсем скоро и до по знаещите във форума ...

П.С. Извинявам се за Офтопика ...


за корсата не можем да то помогнем но за 16в на ВАГ групата - разгадан е отсекъде :):):)


Потребителски аватар
GTi_Turbo
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GTi_Turbo » Пет 15 дек 2006 11:08


Cordoba16vt написа:
GTi_Turbo написа:

Ами тъй като имам някой от чарколяците , мисля че ще се получи нещо за около 2К лева - трябват ми електроника , инжекция и колектор - това са по важните неща , не че другите са маловажни но това за сега , а и тя както е малко поумряла и скоростите бързо ще заминат , но си имам резерви , но пак казвам идеята е далече от това да става бърза ами просто да проработи ... Мисля че практиката най-добре ще ме научи на тънкостите за който се научава в последствие ...
Но все пак ще се допитам съвсем скоро и до по знаещите във форума ...

П.С. Извинявам се за Офтопика ...


за корсата не можем да то помогнем но за 16в на ВАГ групата - разгадан е отсекъде :):):)


Ем като за начало ще запитам на какъв бууст си и какви са резултатите съответно на тва налягане ако изобщо си я замервал ....
А и също с какъв инжекцион си ... Аз смятам да е с такъв от Г60 но знам ли :dontknow:


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 15 дек 2006 15:47


не съм се замервал

с 380 цц дюзи на 3 бар налягане на бензина > карам ги на 4 бар

инжекциона е мегаскуирт 2 .


в момента е 0.5 налягането - жимен режим щото нямам съединител и превърта . на това налягане очаквам около 170 к на гумите даже по малко


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cordoba16vt » Пет 15 дек 2006 15:49


да става и с Г 60


Потребителски аватар
GTi_Turbo
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GTi_Turbo » Пет 15 дек 2006 19:58


Имам друго питане - Каква марка буталца и биели да търса ... също ми трябва и малко информация за разп. валове или оригиналните вършат работа ...


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 15 дек 2006 20:28


GTi_Turbo написа:Имам друго питане - Каква марка буталца и биели да търса ... също ми трябва и малко информация за разп. валове или оригиналните вършат работа ...

za da ti otgowori nqkoi purvo pone kaji kakvi kone iska6 da izkara6 ot motora i togava po4wai da subira6 butala bieli i valove!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта