passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 11 яну 2010 18:49
- Автомобил: vw passat 1800 gaz
- Двигател: adr 98
- Местоположение: pomorie
passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим
Здравейте колеги!След смяна на дебитомера на пасата никаква разлика.Колата си забива муцуната както преди това.:(Сравняваха стойностите на стария дебитомер в сервиза и ми казаха че дава грешни.т.е. забиването е от него.Аз отидох в бош и си купих същия оригинален. 250лв на хитачи.Исках бош ,но за този модел ми казаха че това е:(Сам си го сложих,всичко точно.Давам газ,тромава както преди и стигне ли 6500 оборота,забива муцуната,както преди това.Полудях,откачих му буксата да видя как е без него...,същата работа.А ми казаха че като не работел влизала в авариен режим.Как мога сега да изляза от тоя режим,някакво обучаване нужно ли му е?Пробвах да откача клемите на акумулатора да се занули нещо ама пак същата работа.Супер много ме е страх че няма да е от дебитомера и сега не мога да го върна:(
- crank1968
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 18 ное 2012 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим
Не съм много запознат, но май трябва да се обучи новият дебитометър. Не се притеснявай дори да не стане, би трябвало да има възможност, да го върнеш! :)
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим
На този двиг. дебитомера няма нужда от обучаване. Относно забиването сигурен ли си че прекъсвача не ти е на тези обороти
И с какво сравняваш колата за да твърдиш че е тромава.

-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 11 яну 2010 18:49
- Автомобил: vw passat 1800 gaz
- Двигател: adr 98
- Местоположение: pomorie
Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим
И дори да ми е прекъсвача на тези обороти няма така рязко да забива предницата,просто спира да набира.Знам как беше преди това,за вървенето разликата е огромна,въртеше гуми на 2-ра,сега и на първа не може да завърти,излишно е да коментирам.Тази кола съм я карал с 230 км/ч по магистралата.Дроселната клапа има нужда от обучаване за това питам.В авариен режим е колата 100%,въпросът е защо,и как мога да рестартирам компа?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим
Прекъсвача ти е дори много преди 6500 об/мин!В сервиза са ти тествали дебитомера с Ваг-ком,както е на колата,нали? За да не ти върти гуми има и друга причина-съединител! С Ваг-ком се правят адаптации и "ресет" на компа! С какъв код ти е двигателя?
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 11 яну 2010 18:49
- Автомобил: vw passat 1800 gaz
- Двигател: adr 98
- Местоположение: pomorie
Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим
ADR е двигателя,да с ваг ком го тестваха,други грешки не вадеше.Много мудна колата,даваш газ тя мисли 2 секунди преди да тръгне,преди не даваше да я докосна и се изправяше.качва се майстурчето и ми вика добре върви колата те тея толкова могат...вече съм.обиколил почти всички които ми препоръчаха.и сега пак да чакам ред щото много заети.за това междувременно реших да пиша.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим
Все пак ще трябва да минеш пак през сервиза,да и направят диагностика хората! Сигурен си,че преди е вървяла много повече?Карах АДР и изобщо не съм очарован! 

- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим
Горивен филтър и свещи сменял ли си или поглеждал ли си ги скоро?Не изключвам варианта и кофти бензин :)
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 11 яну 2010 18:49
- Автомобил: vw passat 1800 gaz
- Двигател: adr 98
- Местоположение: pomorie
Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим
Свещи миналата година ги смених,само кабелите са на 4 години,те остават.На диагностика предния път нищо не излезе...тея ли са неграмотни не могат да четат,софтуеара ли им е скапан не знам.Колега,ако не си очарован или си карал преди това нещо 6 цилиндрово или тази дето си я карал и тя е имала същия проблем :)Аз 4 цилиндрово без турбина да върви повече не бях карал.;)
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 11 яну 2010 18:49
- Автомобил: vw passat 1800 gaz
- Двигател: adr 98
- Местоположение: pomorie
Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим
Сега намерих в чужди форуми метод за резет на ecu,има и за резет на дросел клапата.Започвам да пробвам.http://danzuc.blogspot.com/2010/11/passat-b5-throttle-body-ecu-reset.html човека го е описал много простичко,изпитано е уж,въпросът е дали на мен това ще ми помогне,то по зле няма на къде.Дава се колата на контакт,без да се пали,натиска се педала на газта до долу и се държи така 20 сек,после се отпуска и се гаси ключа.Това е за резет на компа.Изчиства всички грешки,другият вариант е с откачена клема минус на акумулатора в продължение на не по малко от час.:)
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 11 яну 2010 18:49
- Автомобил: vw passat 1800 gaz
- Двигател: adr 98
- Местоположение: pomorie
Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим
за информация след резета на ecu се оправи колата:)много полезен метод.вече няма забивания набере ли върви здраво.но наистина както спимена колегата съединителчето започва да заминава.върти гуми на втора ама не както преди.за сега бива.и така поздрави!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: diwaka и 58 госта