passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим

Техническа и сервизна информация за Passat
stakuuuf
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 18:49
Автомобил: vw passat 1800 gaz
Двигател: adr 98
Местоположение: pomorie

passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим

Мнениеот stakuuuf » Вто 08 окт 2013 18:05


Здравейте колеги!След смяна на дебитомера на пасата никаква разлика.Колата си забива муцуната както преди това.:(Сравняваха стойностите на стария дебитомер в сервиза и ми казаха че дава грешни.т.е. забиването е от него.Аз отидох в бош и си купих същия оригинален. 250лв на хитачи.Исках бош ,но за този модел ми казаха че това е:(Сам си го сложих,всичко точно.Давам газ,тромава както преди и стигне ли 6500 оборота,забива муцуната,както преди това.Полудях,откачих му буксата да видя как е без него...,същата работа.А ми казаха че като не работел влизала в авариен режим.Как мога сега да изляза от тоя режим,някакво обучаване нужно ли му е?Пробвах да откача клемите на акумулатора да се занули нещо ама пак същата работа.Супер много ме е страх че няма да е от дебитомера и сега не мога да го върна:(




Потребителски аватар
crank1968
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 18 ное 2012 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим

Мнениеот crank1968 » Вто 08 окт 2013 20:20


Не съм много запознат, но май трябва да се обучи новият дебитометър. Не се притеснявай дори да не стане, би трябвало да има възможност, да го върнеш! :)


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим

Мнениеот Теодор » Вто 08 окт 2013 20:33


На този двиг. дебитомера няма нужда от обучаване. Относно забиването сигурен ли си че прекъсвача не ти е на тези обороти :question И с какво сравняваш колата за да твърдиш че е тромава.


stakuuuf
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 18:49
Автомобил: vw passat 1800 gaz
Двигател: adr 98
Местоположение: pomorie

Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим

Мнениеот stakuuuf » Вто 08 окт 2013 21:53


И дори да ми е прекъсвача на тези обороти няма така рязко да забива предницата,просто спира да набира.Знам как беше преди това,за вървенето разликата е огромна,въртеше гуми на 2-ра,сега и на първа не може да завърти,излишно е да коментирам.Тази кола съм я карал с 230 км/ч по магистралата.Дроселната клапа има нужда от обучаване за това питам.В авариен режим е колата 100%,въпросът е защо,и как мога да рестартирам компа?


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим

Мнениеот pas1.8mi » Сря 09 окт 2013 9:48


Прекъсвача ти е дори много преди 6500 об/мин!В сервиза са ти тествали дебитомера с Ваг-ком,както е на колата,нали? За да не ти върти гуми има и друга причина-съединител! С Ваг-ком се правят адаптации и "ресет" на компа! С какъв код ти е двигателя?


stakuuuf
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 18:49
Автомобил: vw passat 1800 gaz
Двигател: adr 98
Местоположение: pomorie

Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим

Мнениеот stakuuuf » Сря 09 окт 2013 12:57


ADR е двигателя,да с ваг ком го тестваха,други грешки не вадеше.Много мудна колата,даваш газ тя мисли 2 секунди преди да тръгне,преди не даваше да я докосна и се изправяше.качва се майстурчето и ми вика добре върви колата те тея толкова могат...вече съм.обиколил почти всички които ми препоръчаха.и сега пак да чакам ред щото много заети.за това междувременно реших да пиша.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим

Мнениеот pas1.8mi » Сря 09 окт 2013 15:25


Все пак ще трябва да минеш пак през сервиза,да и направят диагностика хората! Сигурен си,че преди е вървяла много повече?Карах АДР и изобщо не съм очарован! :twisted


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим

Мнениеот krasio00o » Сря 09 окт 2013 16:00


Горивен филтър и свещи сменял ли си или поглеждал ли си ги скоро?Не изключвам варианта и кофти бензин :)


stakuuuf
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 18:49
Автомобил: vw passat 1800 gaz
Двигател: adr 98
Местоположение: pomorie

Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим

Мнениеот stakuuuf » Сря 09 окт 2013 18:15


Свещи миналата година ги смених,само кабелите са на 4 години,те остават.На диагностика предния път нищо не излезе...тея ли са неграмотни не могат да четат,софтуеара ли им е скапан не знам.Колега,ако не си очарован или си карал преди това нещо 6 цилиндрово или тази дето си я карал и тя е имала същия проблем :)Аз 4 цилиндрово без турбина да върви повече не бях карал.;)


stakuuuf
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 18:49
Автомобил: vw passat 1800 gaz
Двигател: adr 98
Местоположение: pomorie

Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим

Мнениеот stakuuuf » Сря 09 окт 2013 18:22


Сега намерих в чужди форуми метод за резет на ecu,има и за резет на дросел клапата.Започвам да пробвам.http://danzuc.blogspot.com/2010/11/passat-b5-throttle-body-ecu-reset.html човека го е описал много простичко,изпитано е уж,въпросът е дали на мен това ще ми помогне,то по зле няма на къде.Дава се колата на контакт,без да се пали,натиска се педала на газта до долу и се държи така 20 сек,после се отпуска и се гаси ключа.Това е за резет на компа.Изчиства всички грешки,другият вариант е с откачена клема минус на акумулатора в продължение на не по малко от час.:)


stakuuuf
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 11 яну 2010 18:49
Автомобил: vw passat 1800 gaz
Двигател: adr 98
Местоположение: pomorie

Re: passat 1.8 v20 125ps влиза в сервизен режим

Мнениеот stakuuuf » Пет 11 окт 2013 10:53


за информация след резета на ecu се оправи колата:)много полезен метод.вече няма забивания набере ли върви здраво.но наистина както спимена колегата съединителчето започва да заминава.върти гуми на втора ама не както преди.за сега бива.и така поздрави!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], diwaka, Google [Bot] и 55 госта