Здравейте колеги,
полото е 1000 кубика-AUC.Колата я имам от 6 месеца , отначалото светеше чек на двигателя - оказа се егр клапана- изчистих го не се оправи явно е за смяна , но както и да е, проблема е че на скоро дава и проблем на запалване на 1 и 2 цилиндър-прекъсване, взел съм чисто нови свещи,бубина и кабели.Колата върви прекрасно като изключим че като я форсирам на 6 хиляди оборота почва да се чува едно стрържене от към егр-а , грешките на запалване ги трих и на момента излизат пак- въпроса ми е от какво са тези грешки - не мисля че егр-а ги прави,но не съм много наясно.Чакам съвети.Благодаря предварително.
П.С. понякога не винаги на ниските обороти ,имам предвит когато примерно изчаквам в задръсване оборотите падат до 600 и се дигат пак на 700(което е нормалното на загрят).

vw polo 6n2 грешка
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 6n2 грешка
Коя лампа ти свети?
EPC то или чек енджина?
Жълтата или червената?
За кой ЕГР говориш? Ти си на бензин и си с PCV клапанче, преди дросела.
На мен също ми свети жълтата лампа(EPC), на мен ми казаха, че трябва да се чисти маслоотделителя.
Аз си купих направо нова клапа (тази, която наричаш ЕГР), купих си нов маркуч, този от тройника до клапанчето, но преди него има един маслоотделител, едно канче зад двигателя, от страната на пасажера, той трябва да се изчисти, там е голямата гняс, особено, ако не ти е работила коректно картерната вентилация!
Чисти я тази гад и смени уплътненията 11лв двете струват и си виж маркуча, който идва от маслоотделителя и отива в тройника, да не е скъсан, залепи го с нещо да не дърпа въздух.
Как я форсираш до 6000 оборота? То 6000 е максимума, чуваш ли едно съскане?
И аз имам един подобен на светофар звук, по някой път се обажда нещо за 1-2 минути и спира и не мога точно да го хвана.
Какви грешки ти излизат на теб? При мен ми даваше последно - Налягане във всмукателните колектори, МАП сензор.
МАП-а го смених с друг и пак същата работа, за това съм се концентрирал върху картерната вентилация, правя я, като нова и да видим дали ще ми изгасне тази лампа EPC.
И мен ме съмянва, че свети заради картерната венитлация, подозирам, че ми се губи контакт някъде, от време на време, за това ще те помоля, ако имаш развитие по проблема, който е подобен на моя ми пиши да видим какво станало.
Иначе аз, като я покарам и я форсирам над 3000 и след два, три дена лампата загасва.
Чистих си МАП сензора, който беше много мазен.
Ако имаш проблеми с картерната вентилация, вероятно ти е омазнено на доста места.
На мен ми бяха сменили оригиналния маркуч, от клапичката до тройника с едно черво, три пъти по дълго и се сещай как е функционирала картерната .
Ами за сега ще чистя и ще видим дали ще се оправи.
Ако ти свети чек енджина, може да имаш проблем с някой елемент, датчик, виж си МАП-а как е? Прекъснати връзки, нещо по електрониката.
Чек енджина е по кофти от оранжевата лампа и означава, че проблема се задълбочава.
EPC то или чек енджина?
Жълтата или червената?
За кой ЕГР говориш? Ти си на бензин и си с PCV клапанче, преди дросела.
На мен също ми свети жълтата лампа(EPC), на мен ми казаха, че трябва да се чисти маслоотделителя.
Аз си купих направо нова клапа (тази, която наричаш ЕГР), купих си нов маркуч, този от тройника до клапанчето, но преди него има един маслоотделител, едно канче зад двигателя, от страната на пасажера, той трябва да се изчисти, там е голямата гняс, особено, ако не ти е работила коректно картерната вентилация!
Чисти я тази гад и смени уплътненията 11лв двете струват и си виж маркуча, който идва от маслоотделителя и отива в тройника, да не е скъсан, залепи го с нещо да не дърпа въздух.
Как я форсираш до 6000 оборота? То 6000 е максимума, чуваш ли едно съскане?

И аз имам един подобен на светофар звук, по някой път се обажда нещо за 1-2 минути и спира и не мога точно да го хвана.
Какви грешки ти излизат на теб? При мен ми даваше последно - Налягане във всмукателните колектори, МАП сензор.
МАП-а го смених с друг и пак същата работа, за това съм се концентрирал върху картерната вентилация, правя я, като нова и да видим дали ще ми изгасне тази лампа EPC.
И мен ме съмянва, че свети заради картерната венитлация, подозирам, че ми се губи контакт някъде, от време на време, за това ще те помоля, ако имаш развитие по проблема, който е подобен на моя ми пиши да видим какво станало.
Иначе аз, като я покарам и я форсирам над 3000 и след два, три дена лампата загасва.
Чистих си МАП сензора, който беше много мазен.
Ако имаш проблеми с картерната вентилация, вероятно ти е омазнено на доста места.
На мен ми бяха сменили оригиналния маркуч, от клапичката до тройника с едно черво, три пъти по дълго и се сещай как е функционирала картерната .
Ами за сега ще чистя и ще видим дали ще се оправи.
Ако ти свети чек енджина, може да имаш проблем с някой елемент, датчик, виж си МАП-а как е? Прекъснати връзки, нещо по електрониката.
Чек енджина е по кофти от оранжевата лампа и означава, че проблема се задълбочава.

Re: vw polo 6n2 грешка
Свети checк engine , грешката е проблем в запалването-прекъсване , но цялата запалителна система е сменена, тоест варианта който ми хрумна е нещо от горивната да е на блъскано с нагар и т.н. , ЕГР- Имам предвит клапана за отработените газове.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 6n2 грешка
Какво е това прекъсване ? В какво се изразява? Кога го прави? Топла, студена? Дай повече инфо. На мен ми свети EPC лампата и ми казаха, че е от газовете и наистина ми се омазнява малко повече, МАП сензора беше мазен.
Да не би да имаш проблем с токовете, маси, букси, някъде да окасява и да не прави хубав контакт. Или някой датчик да не работи както трябва.
За това пиши, какво прави и кога го прави, след колко време и т.н. Търси зависимост. Масло гори ли ти? Пуши ли отзад? Пляка ли?
Мисля, че проблема е нещо по електрониката за да свети чека, явно отчита, че нещо не работи правилно. Трябва ти добър диагностик и ел. техник да я види.
Да не би да имаш проблем с токовете, маси, букси, някъде да окасява и да не прави хубав контакт. Или някой датчик да не работи както трябва.
За това пиши, какво прави и кога го прави, след колко време и т.н. Търси зависимост. Масло гори ли ти? Пуши ли отзад? Пляка ли?
Мисля, че проблема е нещо по електрониката за да свети чека, явно отчита, че нещо не работи правилно. Трябва ти добър диагностик и ел. техник да я види.
Re: vw polo 6n2 грешка
Няма прекъсване , върви добре -просто го записва ма компютъра, единственото което прави е че понякога на място играят оборотите падат до 600 и се вдигат пак
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: vw polo 6n2 грешка
Почисти дросела и най-вероятно ще ти се оправят оборотите 

Re: vw polo 6n2 грешка
Чистен е, записва ignition coil power 1 и 2 цилиндър, бобина, кабели и свещи са нови дайте идея от какво е
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: vw polo 6n2 грешка
Може проблемът да е електрически както спомена колега по горе. Трябва си читава диагностика при някой, който разбира и от жички.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: vw polo 6n2 грешка
Дай инфо от къде си, за да можем да те насочим? Ако си от София има доста качествени сервизи, форумни и нефорумни.
Re: vw polo 6n2 грешка
София, вчера говорих с 1 авер вика нещо бобината да не е дефектна , само че май може да се разбере само с друга ?
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: vw polo 6n2 грешка
volesko написа:София, вчера говорих с 1 авер вика нещо бобината да не е дефектна , само че май може да се разбере само с друга ?
Отиди в някой доверен на теб сервиз и я остави да ти диагностират проблема

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта