Високо поставен изпарител, повече антифриз в системата, различно движение на антифриза в системата /сравнени с фабричните естествено/...

Забелязах,че при наливане на антифриз с 1см над МАХ на студен мотор и проблем няма...

vasko01 написа:... лампата продължи да мига значи пролема е след казанчето.
vasko01 написа:Няма и как да се получи , защото това реле няма нищо общо с "мигането" на лампата.Такива релета се слагаха на по старите версии на Голф2 например, където таблото не е толкова умно само да си накара лампата да мига.В по новите автомобили , като голф 3 ,Пасат B4 и тнт ,не се ползват "релета" а просто се подава сигнал от датчика на казанчето, до пин №2 на таблото(поне при голф 3 беше така) и от там електрониката в таблото прави магията.В твоя случай колега, аз залагам на студени спойки , за да елиминираш казанчето като вариант просто откачаш буксата и правиш мост между пиновете и ,ако лампата продължи да мига значи пролема е след казанчето.
Потребители, разглеждащи този форум: vanesto и 96 госта