Голф 3 2Е стартера върти, но не пали РЕШЕНО!!!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Голф 3 2Е стартера върти, но не пали РЕШЕНО!!!!!

Мнениеот Ombre1 » Сря 02 окт 2013 12:23


Здравейте колеги, от месец насам Голфчето почна да пали доста трудно. Ток има помпата си работи, но върти ли върти стартера и чак след малко запалва, а и паленето е еднооо тромаво такова. След това колата си работи супер. Само да добавя че на моменти пали от раз :screwy :banghead .

Последна промяна от Ombre1 на Нед 20 окт 2013 12:35, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vdm123
Мнения: 76
Регистриран на: Съб 24 сеп 2011 19:52
Автомобил: VW Golf III
Двигател: AAM 1992
Местоположение: София

Re: Голф 3 2Е стартера върти, но не пали

Мнениеот vdm123 » Сря 02 окт 2013 16:37


Моя голф имаше същия проблем ... След смяната на стартера пали от половин оборот icon_idea


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е стартера върти, но не пали

Мнениеот Ombre1 » Сря 09 окт 2013 22:35


Ами ходих на майстор смени бендикса и сега е по добре, върти по гладко стартера, обаче си остана проблема с мудното палене. Все едно има нещо запушено и едвааам едвам вдига оборотите до 1000, после като загрее заглажда работата :confused :cry . Все едно някой я е стиснал за гърлото и трудно диша :D :icon_sad . Дайте някакви идеи?!?


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 2Е стартера върти, но не пали

Мнениеот Lifeguard » Сря 09 окт 2013 23:42


Почни от дебитомера-може да има крива клапа и да заяжда.На 2Е това им е може би най-слабото място.Има и доста теми свързани с 2Е.Ползвай търсачката.


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е стартера върти, но не пали

Мнениеот Ombre1 » Сря 09 окт 2013 23:58


На дебитомера съм му сменял платката оная с графита :), по онова време беше се изтъркал доста направо на 0 бяха пистите. След ремонта колата си върна силите. Утре ще погледна какво става отдолу с клапата, но мисля че е добре след като отгоре стрелката се движи плавно.


Потребителски аватар
tupac
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 13:25
Автомобил: golf3 gti
Двигател: 2e 1993
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 2Е стартера върти, но не пали

Мнениеот tupac » Пет 11 окт 2013 22:22


горивен филтър или помпата ще си заминава или налягането на реиката може би :cool


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е стартера върти, но не пали

Мнениеот Ombre1 » Вто 15 окт 2013 0:52


Хмм и аз това си мислех, а уж скоро я смених тая помпа(с друга втора употреба де :)), дали е възможно да е от датчика за температурата на водата тоя на тройника, преди година съм го сменял с нов 50лв май беше уффф? А това налягането на рейката само от помпата ли зависи или самата рейка може да го променя? Само да добавя че колата има и гас и при загрят двигател пробвам да запаля направо на гас и пак върти и не пали :О(уредбата е ГИ и принудително задържам копчето за палене на гас, сещате се :)). Таа преди съм пробвал, ей така от любопитство дали може направо на гас :) и си палеше без проблем(когато е гореща естествено),а сега неще :(. Стреляйте :)


Потребителски аватар
azkompira
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 27 юли 2013 9:41
Автомобил: GOLF 3
Двигател: 1800 90hp ABS
Местоположение: В.Търново

Re: Голф 3 2Е стартера върти, но не пали

Мнениеот azkompira » Вто 15 окт 2013 21:33


За свещите нищо не спомена колега, тях гледа ли ги?


Потребителски аватар
tupac
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 13:25
Автомобил: golf3 gti
Двигател: 2e 1993
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 2Е стартера върти, но не пали

Мнениеот tupac » Вто 15 окт 2013 23:00


кажи точно какви са симптомите на колата???? :cool като запалиш как работи 3 целиндъра? на какво работи после какво става пуши ли отзад като я изфорсираш примерно като е загряла, примерно като е работила после лесно ли пали на бенз ток идвали от бобината свещите хубава искра ли дават като набираш придърпва ли леко да сте барали делкото???? и така :Mr Green Fun и тн и тн......защото пали мудно нещо????


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е стартера върти, но не пали

Мнениеот Ombre1 » Сря 16 окт 2013 8:02


Значи като прехжарли на газ е факт че колата работи дооста по добре от на бензин. След като запали сас 300 зора има лееко тресене в двигателя, като загрее заглажда и само на моемнти се поклаща(все едно заработва на 3 цилиндъра и после пак на 4 или нещо сместа бърка). Ако я оставя да си работи на бензин си е доста зле, като сопната е. Като запаля иначе замирисва яко на бензин, мисля че идва от ауспуха. Колата е мудничка иначе, особено ако сам на висока предавка и настапя рязко педала имам чувството че се дави. И студена и топла пали трудно. За свещите и бобината съм почти сигурен че са си добре. Кабелите ги сменявах на скоро щото беше почнала да придърпва леко, някакво сецане беше ужас, след това изчезна :)


Потребителски аватар
tupac
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 13:25
Автомобил: golf3 gti
Двигател: 2e 1993
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 2Е стартера върти, но не пали

Мнениеот tupac » Сря 16 окт 2013 18:01


еми според мен може да погледнеш дебитомера+++откачаш буксата и виждаш какво става на бензин говорим пробваш дали има подобрение вървежа на бензин,също виж преди това мести ли се стрелката която контактува с платката да не запира някаде от гърмежите дотук с дебитомера :redface другото е може да е прискочил някои зъб на ангренажа виж си белезите как е хавата :Mr Green Fun за кабелите и свещите запали колата и почваш да вадиш един по един кабелите ако на някой целиндар не си промени работата а си работи както си е ясно а може и ламда сондата да е заминала пъхаш едно кабелче на сигналния кабел и един на маса мериш с мултицет стоиностите са от0,1vдо1,1v трябва да се сменят бързо ама така е доста трудничко пробвал сyм и е само информативно по точно на елкон би трябвало да ти е с 4 кабела сигналния е отделен от другите,еми пробвай тези неща засега :cool


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е стартера върти, но не пали

Мнениеот Ombre1 » Сря 16 окт 2013 21:12


tupac евала за изчерпателния коментар. Дебитомерчето си е супер, сменял съм му платката с чисто нова щото старата беше на нула(мерил съм го показва си точно както е по таблица), стрелката си се движи супер погледнах и клапата отдолу затваря добре. Гърмежи и т.н. никога не е имало. Кабели взех нови днес, е вярно 31лв ама са си нови(взех ги шото днес колата едно че не пали а и почна да работи много зле). След смяната им може би имаше някаква промяна но единствено в работата на двигателя, трудното палене остана. Свещите не ми се вярва да имат проблем(на малко километри са нямат и 30 000км), но ще ги погледна утре. Дано имам време и ламбдата да погледна, иначе е точно такава с 4 жици-2 бели и другите са различни цветове, газаджията ми беше споменал че работела добре(на тая възраст едва ли).

Сега да добавя какво точно ми се случи днес. Докато гледах клапата на дебитомера дали е добре, лъхна ама здраво на бензин, поглеждам въздушния филтър(смених го миналата седмица) откъм страната дето влизат двете тънки маркуча целия напоен с бензин :O. Чел съм тука из темите че били някакви вакууми ала бала и затова проследих маркучите. Тоя черния води до тройник на който му сменях едни гумени тънки маркучи-бяха прегоряли. Забелязах обаче че един съм пропуснал и направо плаче за смяна(като го дръпнах направо се скъса), а именно, тоя дето влиза във ей това чудо Изображение

Мина ми през акъла че може нещо да има запушено и да връща бензина към въздушния филтър. За мой късмет излезе сравнително лесно тая джаджа(май е 5-та дюза или регулатор за налягане), изля се малко бензин под налягане НЕочаквано :D. Та на тая гадинка има едно филтърче мнооого финно(оранжевата част) и беше мноооооооого задръстено направо черно. След баня в кореселин и Меглио(обезмаслител) направо светна. Монтирането обратно обаче е ад! Яко напъване до изпотяване :D. Тъъ след цялата тая дандания след като всичко бе почистено и сглобено колата запали доста трудно. Втория и третия път обаче като по часовник!!! Утре вечер ще споделя как е минал деня на тест :)

Днеска нищо не свърших, никво време :(. Откачих датчика на Хол и пробвах да запаля малииии :D, май си работи. Извадих на няколко пъти буксата на дебитомера и колата за момент променяше работата но веднага стабилизира, забелязах само че държи по високи обороти при изключен дебитомер, май и той работи. Дано утре видя ламбдата.

tupac по горе спомена за меренето "а може и ламда сондата да е заминала пъхаш едно кабелче на сигналния кабел и един на маса мериш с мултицет стоиностите са от0,1vдо1,1v трябва да се сменят бързо". На кои кабели да меря и при включена букса ли(сигурен съм че да, но все пак да попитам :))?

Мерих днес каквото се сетих да не кажа направо всичките датчици, така де паля и по време на работа изключвам някой. Веднага променяше работата двигателя, каквото и да пипнех винаги зле заработваше, а именно дебитомер, ламбда сонда, температурен датчик, стъпково моторче. Е тоя голфвече се побърка тотално, свештите ги цапа катран ги прави веднага. Има някакво яко давене ми се струва, мирише яко на бензин докато работи, пак вкарва бензин във въздушния филтър и пали много рядко и трудно еййй значи... Интересното е че дори и на газ да се опитам да запаля пак неще неще. Някоя бензинова дюза се е скапала и хвърля постоянно бензин?!? Дайте идеи :(


Потребителски аватар
tupac
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 26 юни 2013 13:25
Автомобил: golf3 gti
Двигател: 2e 1993
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 2Е стартера върти, но не пали

Мнениеот tupac » Пет 18 окт 2013 22:05


ако има бензин като махнеш вакума на регулатора значи е заминал(маиче така беше)а иначе ти гледал ли си центровката демек ангренажа icon_idea а да не забравя все пак изключи някоя клема на акумулатора за няколко минути след като си махал толкова неща :exclaim :exclaim :exclaim


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е стартера върти, но не пали

Мнениеот Ombre1 » Пет 18 окт 2013 23:25


Хмм ми нямам представа кога е скапан тоя регулатор, имам огрооомни съмнения че не е в ред. Не му знам принципа на действие :(. Забелязах че при него отиват маркучите от помпата и тоя вакуум дето ми пълни въздушния филтър с бенц :banghead . Какво точно се случва в регулатора незнам, търся из форума :biggrin . Центровка не съм правил скоро :biggrin , така де ремака е сменен преди 60 000 и от тогава не е пипано. Има ли възможност нещо да се е разместило :eek ? Клемите ги разкачих веднъж при пробите ама нищо. Единствено ми се върти в главата защо след като преди палеше директно на гас без грам проблем, а сега не иска?


Ombre1
Мнения: 187
Регистриран на: Нед 20 май 2007 14:23
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Петрич

Re: Голф 3 2Е стартера върти, но не пали РЕШЕНО!!!!!

Мнениеот Ombre1 » Чет 24 окт 2013 19:05


Въййй какво открих! ARusev е писал за регулатора на налягането "ако мембраната му е пробита, бензина отива ( по вакуумните маркучета и шлаухи) до въздушния филтър. Ако шлаухите са пълни с бензин или мокри, значи се е случила тази неприятност ( около 100 лв.) И в този случай, изпитано е, има проблеми с палене от първото завъртане на стартера, и играене на оборотите и придърпване." Хмм искам не искам ще го сменям. Но защо не иска на гас да запали?

П.П: Леле мале какво открих. moimoimoi е писал по темата "с прецакан регулатор си работеше на бензин-прецакването се изразява в това че му се къса вътре мембраната и почва да пуска бензин и през маркучето за вакуума и от там в всмукателния колектор и гори повече на бензин, даже и при каране на газ пак се харчи бензин :scare3 ".

Ще гледам да го сменя утре тоя шибаняк регулатора на налягане да видим ще има ли резултат :cool

Народеее нямам думи да ви опиша колко се кефя, може на някой да му се стори и смешно :), но умирам от кеф. Ей сега смених регулатора на бензин с чисто нов за 32лв! Дадох 3 пъти на контакт за да качи бенз и колата запали като часовник! Не само че запали като часовник а и работи като такъв! От години не беше работила така! Тотална промяна! Няма тресене няма вибрации, няма падане на бороти и гаснене! Бетон е! :drunk :11 :use_search :bowdown . Хората с единтични проблеми, сменяйте ги тия регулатори нищо общо с преди няма!

Благодаря на всички за помоща, форума е супер полезен!
:use_search :bowdown :bowdown :use_search :banana :banana :banana

Днес разглобих и регулатора, интересно ми беше какво има вътре :). Ето и резултата
Изображение
В червеното кръгче е скъсаната мембрана :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Пешо123 и 37 госта