Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!

Мнениеот Bai Sando » Вто 08 окт 2013 21:08


След 94-та всички фолксвагени имат Фабричен имобилайзер.Вече се водят няколко поколения там.
При неговия Пасат поне хората са го измислили интЕлигентно и са направили лампа с ключ на таблото която би трябвало да светне ако има проблем.
Но по симптомите дето е описал и грешката дето е излезнала това си е типичен проблем на датчик на коляновия вал.Той прави точно тия мизерии преди да изгори.Сега защо са сменили горния датчик не знам,може би защото се намира на по-лесно място. :c020




Потребителски аватар
draior
Мнения: 121
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
Двигател:
Местоположение: Перник-София-Перник
Контакти:

Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!

Мнениеот draior » Нед 13 окт 2013 18:38


Bai Sando написа:След 94-та всички фолксвагени имат Фабричен имобилайзер.Вече се водят няколко поколения там.
При неговия Пасат поне хората са го измислили интЕлигентно и са направили лампа с ключ на таблото която би трябвало да светне ако има проблем.
Но по симптомите дето е описал и грешката дето е излезнала това си е типичен проблем на датчик на коляновия вал.Той прави точно тия мизерии преди да изгори.Сега защо са сменили горния датчик не знам,може би защото се намира на по-лесно място. :c020

Последна промяна от draior на Пон 14 окт 2013 10:37, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lent
Мнения: 481
Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!

Мнениеот lent » Нед 13 окт 2013 19:26


Добре,ще ти дам една насока за мислене - вие сменяте датчиците,а проверявате ли целосста на ел.инсталацията от ЕКУ-то до датчиците?Щото ако по кабеляците има проблем - прекъсване,късо и т.н. е възможно в определени случаи да излиза грешка все едно че датчика е неизправен или го няма.А го няма,защото няма верига до него,чрез която ЕКУ-то да го открие... :c020


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!

Мнениеот Bai Sando » Нед 13 окт 2013 19:41


Датчика същия номер ли беше като стария?Оастава компютъра вече,или нещо по инсталацията да е прекъснато :gruebel


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!

Мнениеот rudoni » Нед 13 окт 2013 19:50


Ще повторя един колега- на клиент не се вярва!Та и тук!Много неща сменени и не пали?!Първия ми пост бе - Смени майстора!И не пишеш от къде си?!Аз за този период запалих (реанимирах)5 коли от различни марки ,ама при теб май не се получава.Всеки си търси майстора! Проблема на давещия се ,е в самия давещ!Ооооо !Извинявай !От Перник си! :stumm Там е света на ФВ ! Оправяй се и не търси тук безплатна и каквато и да е помощ щом до сега не се оправихте!Ама това е ФВ!Срам за Пернишките колеги. :redface Ама те може би работят в Стомана Перник?! :scare3 ,че им е по -лесно.


Потребителски аватар
draior
Мнения: 121
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 12:01
Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
Двигател:
Местоположение: Перник-София-Перник
Контакти:

Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!

Мнениеот draior » Нед 13 окт 2013 20:32


rudoni написа:Ще повторя един колега- на клиент не се вярва!Та и тук!Много неща сменени и не пали?!Първия ми пост бе - Смени майстора!И не пишеш от къде си?!Аз за този период запалих (реанимирах)5 коли от различни марки ,ама при теб май не се получава.Всеки си търси майстора! Проблема на давещия се ,е в самия давещ!Ооооо !Извинявай !От Перник си! :stumm Там е света на ФВ ! Оправяй се и не търси тук безплатна и каквато и да е помощ щом до сега не се оправихте!Ама това е ФВ!Срам за Пернишките колеги. :redface Ама те може би работят в Стомана Перник?! :scare3 ,че им е по -лесно.

Последна промяна от draior на Пон 14 окт 2013 10:36, променено общо 1 път.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!

Мнениеот rudoni » Нед 13 окт 2013 21:31


Направо ме разсмя!Ти не си интересен ,интересни са ми колегите около теб дето те базикат май! :icon_lol Щот им се правиш на голям разбирач! Четеш тук и ходиш да се драпаш с тях!Един Паско да не можете да оправите ............!Лошо!А аз колко съм разбирач -докарай ми я в сервиза!На връвка!През цяла България.И тогава ще говорим.От тук е лесно!Аз за това и не пиша конкретни неща тук - за тях си има майстори!Ама ти май се е---ш с майсторите?Не така!


Потребителски аватар
vlladii
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 25 май 2008 22:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!

Мнениеот vlladii » Пон 14 окт 2013 10:20


Същия проблем го имах с едно Ауди А4 така се бе6е одавило, поради прецакан имобилайзер че нямаше палене, запали само с дърпане, според мен и твоята кола е така заради неработещия датчик на хол си я задавил и сега като си го сменил няма палене защото има много бензин в цилиндрите.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!

Мнениеот Pet_rov » Пон 14 окт 2013 10:23


Ако имобилайзерът е "прецакан", не с дърпане, ами и с летене няма да я запалиш. и тоя бензин в цилиндрите дали няма да се изпари след време?


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Пасат 1.8 20V 99' 125 коня Не Пали!

Мнениеот rudoni » Пон 14 окт 2013 21:21


Ами да си провери маслото дали се е качило?Аз спирам с безплатните ремонти! Но ,ще чета как се е оправил ! :a045



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho, diwaka, Google [Bot] и 44 госта