Колеги, помагайте че вече се видях в чудо. Значи оборотите на празен ход почнаха да играят до сега винаги стрелката ми е седяла закотвена на първата чертичка преди 1000 оборота а сега взеха изведнъж да падат до 500-600 оборота или пък независимо че е топъл двигателя да се вдигат до около 1000 Ходих днес в Вектор-Бош на Гара Искър и там закачиха колата на всички възможни стендове и нищо, даже искаха да ме убедят че това било нормално. Накрая ми смениха стъпковия мотор взеха ми 190лв за удоволствието. Мислех че всичко се е оправило и поне беше така докъто беше топла колата, обаче преди малко слизам врътвам ключа и колата запали ама почна едно тресене като трактор оборотите играят както си искат, като се позатопли колата се пооправи обаче в движение като изключвам от скорост оборотите за секунда падат много ниско, все едно ще гасне и после се компенсират. Давайте идей че направо ще ми побелее косата
Двигателя е 1.3 AAV ако това може да ви ориентира до някъде
Нестабилни обороти на празен ход??? Решено
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Нестабилни обороти на празен ход??? Решено
Последна промяна от martinpetrov на Пон 18 дек 2006 22:25, променено общо 1 път.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Щом казваш идеи:(не зная със сигурност къде ти е проблема - просто идеи
) тъй като си ходил на диагностика изключвам термодатчика за компютъра!!!
1 Аз на твое място първо бих проверил как стоят нещата с уплатнителните маркучлета за маркучите за вакум и клапата която се задвижва от вакума за отваряне на топъл/студен въздух на тръбата на въздушният филтър.
2 Като започне 500-600 оборота бих я оставил да работи на место и ако загасне след време (много вероятно): Свалям свещите и гледам. Визможно е и парченца нагар от горивната камера да се откъсват и да застават между електродите на свещите и от там свеща да не работи. Като премине или се изчисти нагара и отидеш на диагностика казват :"Свещите са си наред"
3. Някакви гадости в бензина . Сменял ли си скоро бензиновият филтър? Пробойна в тръбата между резервоара и гърловината за пълнене на гориво? (пълниш резервоара до дупка и на дръгият ден като се наведеш до колелото трябва вообще да не мирише на бензин)
4 Новото моторче да е по-дефектно и от старото (за съжаление е погрешно успокоението във всеки от нас , като сменим някоя оригинална и дефектирала част с тукашните ментаци ,че проблемите ни се решават)
Успех , и се надяваме скоро да се похвалиш как си решил проблема..
п.п. Упссс.. като видях 1.3 ААV помислих ,че става въпрос за Поло ,а ти си със Сеат (Зная ,че много си приличат ,но Сеатите са ми "мъгла") и все пак нещата най-вероятно са идентични...

1 Аз на твое място първо бих проверил как стоят нещата с уплатнителните маркучлета за маркучите за вакум и клапата която се задвижва от вакума за отваряне на топъл/студен въздух на тръбата на въздушният филтър.
2 Като започне 500-600 оборота бих я оставил да работи на место и ако загасне след време (много вероятно): Свалям свещите и гледам. Визможно е и парченца нагар от горивната камера да се откъсват и да застават между електродите на свещите и от там свеща да не работи. Като премине или се изчисти нагара и отидеш на диагностика казват :"Свещите са си наред"
3. Някакви гадости в бензина . Сменял ли си скоро бензиновият филтър? Пробойна в тръбата между резервоара и гърловината за пълнене на гориво? (пълниш резервоара до дупка и на дръгият ден като се наведеш до колелото трябва вообще да не мирише на бензин)
4 Новото моторче да е по-дефектно и от старото (за съжаление е погрешно успокоението във всеки от нас , като сменим някоя оригинална и дефектирала част с тукашните ментаци ,че проблемите ни се решават)
Успех , и се надяваме скоро да се похвалиш как си решил проблема..

п.п. Упссс.. като видях 1.3 ААV помислих ,че става въпрос за Поло ,а ти си със Сеат (Зная ,че много си приличат ,но Сеатите са ми "мъгла") и все пак нещата най-вероятно са идентични...

- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Благодаря за съветите, за свещите казаха че са на шест, стъпковото моторче уж оригинално Бош с 1 година гаранция
Бензина уж от ОМВ 100октана ама то гаранция няма, Лошото е че като го смениха стъпковия и се попромениха малко проблемите но по същество пак са си в оборотите. За маркучетата много много не ги разбирам, ама явно в понеделник ще им висна пак на тия в Бош.
А относно Сеат-а и прилика с Поло, повярвай няма много разлика

А относно Сеат-а и прилика с Поло, повярвай няма много разлика

- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Това е въпросната клапа:
Говорих за този маркуч който излиза от нея (горе) и има гумено и облечено в кафява ошиновка уплатнение. По цялата кола са общо два маркуча с по две уплатнения по 5 см . Общо 20 см ти трябват. Продават се на метър , 1м беше към 8 лв май - режат ти колкото ти трябва. Въпросната клапа се задвижва от вакум ,като когато колата е студена вакума "повдига клапата и започва да смучи топъл въздух от изпускателният колектор на двигателя и ако вакума не е достатъчен си смучи винаги студен! Лесно можеш да провериш и какви ги върши клапата (от къде смучи възду докато е студена) ,чрез поднасяне на пламък от запалка към отвора. Ако и дръпнеш жилото на гаста с ръка ще проличи повече

Говорих за този маркуч който излиза от нея (горе) и има гумено и облечено в кафява ошиновка уплатнение. По цялата кола са общо два маркуча с по две уплатнения по 5 см . Общо 20 см ти трябват. Продават се на метър , 1м беше към 8 лв май - режат ти колкото ти трябва. Въпросната клапа се задвижва от вакум ,като когато колата е студена вакума "повдига клапата и започва да смучи топъл въздух от изпускателният колектор на двигателя и ако вакума не е достатъчен си смучи винаги студен! Лесно можеш да провериш и какви ги върши клапата (от къде смучи възду докато е студена) ,чрез поднасяне на пламък от запалка към отвора. Ако и дръпнеш жилото на гаста с ръка ще проличи повече

- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Това ще го пробвам Лошото при мен е и не зная дали има връзка е че точно този кюнец от колекторите ми го махнаха и сега си смуче въздух все от вънка въобще не се бях сетил за това но до сега не съм имал никакви проблеми с него, ще пробвам да си го сложа на мястото обаче не съм сигурен но мисля че това бялото маркуче тънкото е затапено и май и то не си играе ролята в момента
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- martinpetrov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Сря 23 фев 2005 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- anton1975
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
а бе брат и моя е AAV или AVV ще те излъжа кои точно ама документите ми не са у нас да видя. Аз съм със същия мотор 1.3 93г. Ако си решил проблема си пиши как в темата "оборотите падат и колата гасне" то на един сиромах с такава дръгня като твоята и моята само това им остав да им одерат кожите ти си се оттървал с 190лв. аз вече прескочих 370лв. сменяха клапани и какво ли не. Благодаря предварително и макар и в твоита тема благодаря на Аnbuch. пък ми харесва да го е.. в сеата. Ако не ми харесваше до сега щях да му платя с боиния чук ,че аман вече.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта