За TURBO манияците

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 16 дек 2006 20:36


KILLER GTI написа:що колко коня е произведен АБФ-а, мое и не6то да сум пропуснал!

иска да каже че АБФите не вървят и това че са 150 коня не говори много :idea:




Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Съб 16 дек 2006 20:46


KILLER GTI написа:що колко коня е произведен АБФ-а, мое и не6то да сум пропуснал!


Пропуснал си да... да си премериш колата преди да я турбинираш.
Друг път може да ти покажа няколко графики от АБФ, ама не тук, че ще ме обяват за сектант :cry:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 16 дек 2006 21:02


niki7878 написа:
KILLER GTI написа:що колко коня е произведен АБФ-а, мое и не6то да сум пропуснал!


Пропуснал си да... да си премериш колата преди да я турбинираш.
Друг път може да ти покажа няколко графики от АБФ, ама не тук, че ще ме обяват за сектант :cry:


Графики на ПРОИЗВОДИТЕЛЯ ??? Или графики на АБФ на 300000 или 400000 а защо не и 500000 хиляди км мотор ?


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Съб 16 дек 2006 21:08


Айде започна се, трогава аз спирам до тук. Не ми се спори.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 16 дек 2006 23:15


Добре де, мисля си, че заводско си е 150 ;) А колко са останали в него през годините, е руга тема ;) Ами според мн има смисъл, защото турбото си е турбо и ще ми е кеф като стане, защото това е смисъла на тунинга;) Какъв кеф ще ми достави един Б4 АБФ, като наново трябва да му сменям части, глупости, пък все ще изскочи нещо, някой недостатък... все пак стари коли са вече. На тази поне и хванах цаката вече и всичко е ок, само дето тези 90 кобили нещо не ме дърпат както когато дърпаха преди ;)


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Съб 16 дек 2006 23:23


niki7878 написа:Айде започна се, трогава аз спирам до тук. Не ми се спори.


И добре правиш. :wink:

ПП. Не забравяй, че една кола не е само двигател, а има и скорости, тегло и т. н. :idea:
ПП2. По същата логика някой може да каже, че Голф IV 1.8 T не е 150к.с.!


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Съб 16 дек 2006 23:59


DOHC написа:
niki7878 написа:Айде започна се, трогава аз спирам до тук. Не ми се спори.


И добре правиш. :wink:

ПП. Не забравяй, че една кола не е само двигател, а има и скорости, тегло и т. н. :idea:
ПП2. По същата логика някой може да каже, че Голф IV 1.8 T не е 150к.с.!

Ами няма как да кажа, че 1.8Т не е 150коня, щото просто си е толко, или поне последните 3 дето имах удоволствието да "погледна". Те също си бяха с километри, скоростни кутии и килограми :wink:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 17 дек 2006 0:24


Що не пуснеш няколко графики на АБФ, Ц20ХЕ и 1.8Т, да видим за какво става въпрос, ако не ти преставлява проблем разбира се.
На мен ми е интересен АБФ-фа щот мисля скоро да се сдобивам с такъв или друга двувалка.


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Нед 17 дек 2006 13:36


Графики тук няма да пусна поради много причини, може на някоя среща да ти покажа :wink: .
Колкото до споменатите мотори мога само да ти кажа, че най-читавия АБФ сток е към 140коня на мотора при 8% загуби на трансмисията, Ц20ХЕ си е на конете почти ( ама там мотора не ме кефи), 1.8Т си идва 100кВ на колелата, сложи си и там 8% загуби та и, той си е на конете....

Нямам нищо против АБФ, даже търсих такъв за приятелката ми, обаче фактите са такива...


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Нед 17 дек 2006 15:22


Някъде из нета бях чел, че когато е създаден АБФ е разполагал с 170к.с, но е ограничен на 150к.с заради VR6 и екологичните норми. (ще го намеря)!

Ето тук може да се види дино на АБФ:

http://forums.fourtitude.com/zerothread?id=2452712&postid=32025235

и още

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2452712&page=1

Последна промяна от DOHC на Нед 17 дек 2006 15:47, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 17 дек 2006 15:31


Добре, какво значение има колко реални са конете? След като от завода така са преценили да ги обявят, ние само си губим времето в спорове ;) какво значение има дали е 150 или 145 коне? Разликата от 0-100 ще бъде някакми частички от секудната... може да е ценно за F1 но за нас мисля, че не е чак толкова от значение. Но когато колата е 90 (или реално 80), и стане 130 истински след турбо конверсията, това е важното според мен.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 17 дек 2006 17:45


DOHC написа:Някъде из нета бях чел, че когато е създаден АБФ е разполагал с 170к.с, но е ограничен на 150к.с заради VR6 и екологичните норми. (ще го намеря)!

Ето тук може да се види дино на АБФ:

http://forums.fourtitude.com/zerothread?id=2452712&postid=32025235

и още

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2452712&page=1
Колега заинтригува ме с това. :wink: Айде намери го за да видим от къде е намален че да го усилим пак :lol: п.п А това определено не са дино графики на сток АБФ :wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 17 дек 2006 17:54


А колега niki7878 може и да е така както твърдиш и не знам какви са заводските измервания ако са само на гол мотор склонен съм да вярвам че като му се наредят карантиите (катализатор,гърнета,генератор,климатик и др.)напълно е възможно да падне на 140кс. че и по надолу незнам но да седнем да успорваме заводски данни мисля че е доста смешно :wink:


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Нед 17 дек 2006 18:17


rusiq_24 написа:
DOHC написа:Някъде из нета бях чел, че когато е създаден АБФ е разполагал с 170к.с, но е ограничен на 150к.с заради VR6 и екологичните норми. (ще го намеря)!

Ето тук може да се види дино на АБФ:

http://forums.fourtitude.com/zerothread?id=2452712&postid=32025235

и още

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2452712&page=1
Колега заинтригува ме с това. :wink: Айде намери го за да видим от къде е намален че да го усилим пак :lol: п.п А това определено не са дино графики на сток АБФ :wink:


Точно този сайт, за който говорех не се отваря, но в него пишеше точно това, което пише тук:

http://www.16v.ru/vw/2644/1014838/

ПП. Първият е само с колектор 4-1, който едва ли качва 20к.с. тоест е едно към едно с на Килъра АБФ-а, преди да го турбинира разбира се! :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта