Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
G60

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот G60 » Чет 17 окт 2013 7:09


Adrian-AAA написа:.

Долкото знам държи до 0,8бар стоков.

:wink

Държи доста повече от 0.8 чак към 1.5 биелите се предават




Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот judasss » Чет 17 окт 2013 8:43


Видолов последно караше неговия на 1.5 и нямаше проблеми :beer


А също така има и доста интересни резултати със сток долнища

Vr6 12v 2.8 ,сток долнище - 700+ whp , 9.7 на предно :)

True Street/SFWD Class (glass windows, full unibody, exhaust, 2550#, on 24.5" slicks, Pump E85 (probably 70%)....
And still on STOCK VR6 PISTONS AND RODS, LOL, with ARP rod bolts (put in "wrong" without taking the rods out),
a 9.5 CR Spacer head gasket, and ARP head bolts.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2uCfCwgZfWw


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот Stenly » Чет 17 окт 2013 19:24


Трябваше да развиеш 1.8 турбото... лично мнение. ВР-а е прекалено тежък за това купе и съответно кош ... роговете на Г1 са меки като вафли .. отделно основите за тампоните на мотора са на роговете и щанса да ги разцепиш е огромен. ... отделно ,че с ВР турбо колата само на радиални сликове ще захапва истински ,иначе до 3 ,4 та ще се опалва с нормални гуми. Ако я гласиш само и единствено за драгстер , тогава ше се получат нещата с подходящите сликове ,хем тежеста идва на тях но в друг случай е безсмислено за мен поне.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот leonardo_vd » Чет 17 окт 2013 19:45


Купето си е ОК. Той тоя мотор в Шаран също лежи на роговете. Така или иначе съм решил и връщане назад няма. Сериозно обмислям да го подкарам първо на 4х4 дори и атмосферен и после да го турбинирам. Или обратното. Колата ми е за ФЪН и НИКОГА няма да е драгстер. Има нещо което ме грабва във 6-така и искам да е той. :th_up
ТАка че продължавам напред. 1.8т вече е вън от колата.
Изображение


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот Vankata_84 » Пет 18 окт 2013 18:57


Аз на твое място определено го надувам на 0,6 без разреждане. Ако си с мотор 10:1 мисля че няма смисъл от разреждане.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот golfmk1 » Пет 18 окт 2013 19:46


Не се ли умори е Иванееееее :screwy


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот leonardo_vd » Пет 18 окт 2013 23:39


golfmk1 написа:Не се ли умори е Иванееееее :screwy

Луд Умора нема. Утре идва пробната кутия /демак само за размери/ от голф 4 В5 и почвам да го напасвам. Не бързам иска да си има какво да човъркам. :)
Пак искам мнения до какъв надув може да издеяни без разреждане с някое малко турбо от сорта на ТД05 от Субару


Потребителски аватар
golf_1
Мнения: 967
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
Автомобил: Audi Q7
Двигател: CJWE
Местоположение: Salt Lake City, UT

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот golf_1 » Съб 19 окт 2013 7:26


:bowdown отново!

вр-а с турбо, със сигурност ще е много забавно, а и щом 4х4 ще е просто нямам думи. :bowdown


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот vidolov » Нед 20 окт 2013 13:21


leonardo_vd написа:
golfmk1 написа:Не се ли умори е Иванееееее :screwy

Луд Умора нема. Утре идва пробната кутия /демак само за размери/ от голф 4 В5 и почвам да го напасвам. Не бързам иска да си има какво да човъркам. :)
Пак искам мнения до какъв надув може да издеяни без разреждане с някое малко турбо от сорта на ТД05 от Субару

По принцип съм се зарекал отдвна данепиша в този форум мина можеби повече от година...причината съм я изтъкнал не веднаж-некомпетентни хора,но това е една от малкото теми вече който останаха със смисъл и идея!Казвам от опит:ВР6 без подложка варви спокоъно на 1 бар без проблеми-1.2 муе лимита.спокойно се вадят над 300 коня и колата варви за страх(ако мога така даго кажа)за информация на Киро-уестия(judasss)последно моя го карах с 1.5мм подложка на 1.8 бара и колата палеше сликовете ина 4-та с 15-ките.Leonardo_vd ако имаш нужда от турбо части като всмукателен колектор,дюзи или прочие пиши на лично!успех с проекта ще го следя с интерес

ПП. забравих да спомена турбината беше Holset YX35 по спомен


Потребителски аватар
ELFA
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот ELFA » Пон 21 окт 2013 15:01


Можеш ли да постнеш някоя снимка на турбото, че нещо не го виждам да е като моето?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот leonardo_vd » Пон 21 окт 2013 20:37


ELFA написа:Можеш ли да постнеш някоя снимка на турбото, че нещо не го виждам да е като моето?

Кое турбо по-точно?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот leonardo_vd » Вто 22 окт 2013 20:54


Вече сме в коша.

Изображение


cezar1656
Мнения: 185
Регистриран на: Вто 07 май 2013 10:24
Автомобил: vw vento
Двигател: ABU
Местоположение: софия

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот cezar1656 » Вто 22 окт 2013 21:01


една от първите теми които четох в форума беше точно за тази единичка...е няма такава кола
успех в начинанието ти пожелавам и много приятни моменти занапред с фолфчето :th_up


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот FreeSoul » Сря 23 окт 2013 23:18


vidolov написа:По принцип съм се зарекал отдвна данепиша в този форум мина можеби повече от година...причината съм я изтъкнал не веднаж-некомпетентни хора,но това е една от малкото теми вече който останаха със смисъл и идея!Казвам от опит:ВР6 без подложка варви спокоъно на 1 бар без проблеми-1.2 муе лимита.спокойно се вадят над 300 коня и колата варви за страх(ако мога така даго кажа)за информация на Киро-уестия(judasss)последно моя го карах с 1.5мм подложка на 1.8 бара и колата палеше сликовете ина 4-та с 15-ките.Leonardo_vd ако имаш нужда от турбо части като всмукателен колектор,дюзи или прочие пиши на лично!успех с проекта ще го следя с интерес

ПП. забравих да спомена турбината беше Holset YX35 по спомен


Колега, знам че не сме форум по правопис ама наистина ли не те дразни? За главни букви и препинателни знаци няма да коментирам.


vidolov
Мнения: 190
Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 14:50
Автомобил: golf2 vr6T 4Motion
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR@ soon V

Мнениеот vidolov » Чет 24 окт 2013 6:46


FreeSoul написа:
vidolov написа:По принцип съм се зарекал отдвна данепиша в този форум мина можеби повече от година...причината съм я изтъкнал не веднаж-некомпетентни хора,но това е една от малкото теми вече който останаха със смисъл и идея!Казвам от опит:ВР6 без подложка варви спокоъно на 1 бар без проблеми-1.2 муе лимита.спокойно се вадят над 300 коня и колата варви за страх(ако мога така даго кажа)за информация на Киро-уестия(judasss)последно моя го карах с 1.5мм подложка на 1.8 бара и колата палеше сликовете ина 4-та с 15-ките.Leonardo_vd ако имаш нужда от турбо части като всмукателен колектор,дюзи или прочие пиши на лично!успех с проекта ще го следя с интерес

ПП. забравих да спомена турбината беше Holset YX35 по спомен


Колега, знам че не сме форум по правопис ама наистина ли не те дразни? За главни букви и препинателни знаци няма да коментирам.

съжелявам.но пиша през телефона ми :th_up



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта