Пасат Б5 наклонен на една старана
Пасат Б5 наклонен на една старана
Здравейте, колата е Б5 1998 год. днеска забелязах че колата от дясно е по-ниска , премерих с ролетката на равно място и деиствително е с 15 мм по-ниска от дясно. На какво може да се дължи това? Огледах окачването не се вижда нищо нередно,мерих дължината на амортисъорите, когато е вдигната на крик предницата и са равни,само че има разлика около 10мм от горните алуминиеви рамена до купето, ама не ми е ясно на какво може да се дължи това. Всякакви съвети ще са ми от полза.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат Б5 наклонен на една старана
Най вероятно омекнала пружина на амортисьора,ако искаш да ги оправяш две нови наи добре 

- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Пасат Б5 наклонен на една старана
Колега,и аз така ми се стори погледната отзад че е с 2 см. по ниска отляво.Смених пружините(като си мислех ,че е от тях),ала пак си е така,може би е от амортисьор.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б5 наклонен на една старана
Не бързай колега с покупката на новите пружини, според мен виж и огледай първо дали наличните такива са еднакви със същото точнково и цветово обозначение на производителя, провери амортисьорите дали пак са еднакви и в какво състояние са, защото лично мен ме съмнява да са омекнали пружините, при положение, че има хора каращи 25+ годишни коли със стоковите пружини и не са омекнали...
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б5 наклонен на една старана
Да ама едно време материалите са били едни,сега - други.Някой се беше оплакал,че на ново пежо на 30 000км. се скъсала предна пружина на АМ Тракия при положение,че колата не е била юркана и се е случило на участък без неравности.И аз имах 30 годишна кола,пружините на която бяха добре до последно,но все пак говорим за качество...а не както в наши дни.Той и Пасат-а не е кой знае колко нов,но не се знае.Казват му на това умора на материала.
Re: Пасат Б5 наклонен на една старана
Амортисъорите са на 2 години Bilstein B36, мислех че може да се регулируеми, но не са. Пружините също са сменяни Eibach, така че не ми се вярва да е от тях. А и като предницата е вдигната във въздуха разликата също я има, мерена от центара на колелото до калника. Много страно....
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5 наклонен на една старана
Тампон на амортисьора остава.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат Б5 наклонен на една старана
Говорим за смачкан или сменен само 1 и то различен/менте/.Висенето е възможно само от пружина или придържащите я елементи.Пробвай ако можеш да измериш самите пружини,възможно е да са различни въпреки,че са еднакви.
Re: Пасат Б5 наклонен на една старана
И аз си мисля че няма от какво друго да е освен от пружини или подложки, но се чудя защо разликата я има дори като предните колелата са във въздуха, т.е пружините не са свити. Получава се същия ефект като при регулируемите амортисъори, само че мойте не са.
Re: Пасат Б5 наклонен на една старана
Iezekil написа:Говорим за смачкан или сменен само 1 и то различен/менте/.Висенето е възможно само от пружина или придържащите я елементи.Пробвай ако можеш да измериш самите пружини,възможно е да са различни въпреки,че са еднакви.
Toва беше проблема ,благодаря!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: diwaka и 58 госта