Jetta MK2 Coupe GTI 8V... --> 139 KR 16V

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот pavkomk2 » Пон 28 окт 2013 23:02


Ето и продължението от горния ми пост.. :) Сега да обесня накратко какво се случва с колата ми. Колата не се караше постоянно изкарвах я само вечер и то от време на време, но от много време си имам така да го нарека една мечта, а именно да сложа на колата друг двигател и по-точно ПБ 112 коня. Незнам.. този двигател страшно много ми харесваше въпреки че до сега несам карал такъв, но от приятели и от форума несъм чувал нещо лошо за него... ии вкарах се аз в филма за трансплантацията мислех да взема само двигател и инсталация, но като помислих още какво ще ми трябва направо взех цял голф хем за части хем квото ми трябва ще си го имам.
Ето го и него
Изображение
Когато вземах колата не ми направи голямо впечатление как върви защото човека беше сложил гас и от там беше удошена и не добре зацепен вал и още куп проблеми копчето за превключване на бензина неработеше и така и така.. ии се почна, но първо оправих нещата с бензина и колата заработи страхотно на бензин коренна разлика от гаста.
Изображение
Тук се кефя вече на извадения двигател.. :Mr Green Fun
Изображение
Изображение
Съвсем искрено искам да си призная, въобще не ми се сваляше моя верен двигател, но нямах избор.
Изображение
Изображение
Изображение
и новия двигател чака новото си място
Изображение
иии тук вече сложен в края на деня
Изображение
Остана да сложа генерацията помпи ала бала и най-ужасното нещо инсталацията. Първо мислех да се преправя моята инсталация, но при условие че имам готова защо пък да не я сложа нея.
Сложих помпите.. незнайно защо имах оригинални болтове за закрепване на външната помпа и резервоара също несъм сменял.. сложих новите бензинопроводи инсталацията към помпите абе всичко както трябва да си.
Изображение
Изображение
и разликата между моята(ляво) инсталация и новата на ПБ-то..
Изображение
за целта също трябваше да се смени и бушониерата с новата
Изображение
и така колата се вкара отново в гаража и се почнаха едни кабели едни глупости. Първо мислех да сложа само моторната инсталация и да си остана с моята бушониера ама като замислих че трябва релета за помпите и други глупости пак се отказах и сложих новата бушониера и от там смених цялата инсталация за фарове за мигачи абе всичко около коша е нова инсталация.. смених и вътре в купето навсякаде всяка букса стана от новите табла копчета абсолютно всичко само за отзадка несам сменям кабелите просто там срязах моята букса и понадих кабелите с новата букса. Исках всичко да бъде както трябва без надени глупости без старчащи кабели и т.н.. но работите изглеждаха лесни е да ама не тръгвам да слагам новите лостчета за мигачи и чистачки и хопппп какви да видя кормилния прът е различен айде сменяй и кормилен прът абе остави, но важно че стана както исках всичко да бъде оригинално без допълнителни работи.
Изображение
Изображение
Щом наредих всичко както трябва и подредих сноповете с кабели отпред и вътре в колата колата трябваше да пали вече.. най-чакания момент хах :mrgreen но преди това колата беше обслужена ново масло фукс 15w40 , маслен филтър, нови кабели, свещи NGK, капачка и палец BOSH, ангренажен ремък Gates обтяжна ролка INA, въздушен филтър .
Ето едно малко клипче просто да се добие представа какво става :)
http://vbox7.com/play:a76df5fbf2

Но уви нали знаете, че винаги има нещо което няма да е както трябва държеше високи обороти колата 2000 смених вакумите всички са наредени както трябва смених и бензиновия регулатор, че пускаше бензин към вакумие стъпковия мотор е наред тествах го на друга кола в смисъл ги разменихме моя си работи перфектно, температурен датчик сменихме с няколко пак същото когато е студена оборотите са добре загрее ли колата качват се на 2000 някой път дори на 2500 и като поработи така и се почва едно прекъсване както е на 2000 изведнъж все едно и спирам тока и падат оборотите на 1000 и после веднага на 2000 ей така е в момента не е стъпков мотор пак да кажа... дросела го чистих на него има едно болче за оборотите мисля е щом го навия докрай дето се вика да го стегна падат оборотите на 1000 и така стоята известно време после пак се качват до 1300 после падат ей такива работи... НО иска да кажа нещо когато двигателя беше на другата кола тези проблеми ги нямаше обортомера заковаваше 850 900 оборота нали както трябва да бъде на бензин и какво ми хрумна на мен и както работеше колата извадих буксата на делкото и колата огасна... паля я аз и от тогава насам оборотите скочиха на 2000... вече се побърках от какво е явно изгоря нещо някаде и затова сега прави тези мизерии... немисля че е дебитомер пак казвам колата работеше страхотно преди да извадяя буксата на делкото !
Колеги това е за сега нека някой който е имал такъв проблем да каже какво да правя... и нещо друго карах колата мога да кажа че останах супер доволен от поведение на пътя много приятен двигател дори и за ежедневно каране :) и големи благодарности отново на sashobas доста ми помага и ме укоражава.. благодаря ти Саше :)




Потребителски аватар
passat_for_life
Мнения: 169
Регистриран на: Нед 06 юли 2008 20:59
Автомобил: Vw Passat B3 GT
Двигател: 9A 1992
Местоположение: Габрово

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот passat_for_life » Вто 29 окт 2013 19:47


Павко смуче ти въздух от някъде,провери тръбата межу колектора и сервото,оттам ми се е случвало да смуче.


Потребителски аватар
Wrofeel_VR6
Мнения: 1670
Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
Двигател: AEB
Местоположение: Видин

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот Wrofeel_VR6 » Вто 29 окт 2013 19:56


Супер :19a .
Гледай какво Recaro си имаш, а какви стелки... :biggrin
Дано оправиш проблема! :beer


Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот pavkomk2 » Вто 29 окт 2013 20:48


няма бе никаде няма скъсано, ако смуче въздух оборотите ще са едни примерно 2000 а то сякаш му откачам тока и после го закачам ще направя клип утре да се види за какво говоря..

а иначе стелките са ми от много отдавна мисля да си взема някакви ама незнам какви препоръчай ми :)


Потребителски аватар
passat_for_life
Мнения: 169
Регистриран на: Нед 06 юли 2008 20:59
Автомобил: Vw Passat B3 GT
Двигател: 9A 1992
Местоположение: Габрово

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот passat_for_life » Вто 29 окт 2013 21:16


На 90 процента съм сигурен че ти смуче въздух,колата вдига обороти да речем до 2000 после падат до 1000 и пак почва постепенно да ги качва а не рязко това ли прави колата? И за да смуче въздух не ти трябва да има скъсано, стига ти и разхерметизирано.Пробвай нещо отиди при колата и тръбата която влиза от колектора към сервото във сервото се уплътнява от една гумичка,хвани пластмасовия маркуч и докато работи колата просто го натисни хубаво към гумичката и виж дали няма да се нормализират оборотите.Успех :)


Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот pavkomk2 » Вто 29 окт 2013 21:27


passat_for_life написа:На 90 процента съм сигурен че ти смуче въздух,колата вдига обороти да речем до 2000 после падат до 1000 и пак почва постепенно да ги качва а не рязко това ли прави колата? И за да смуче въздух не ти трябва да има скъсано, стига ти и разхерметизирано.Пробвай нещо отиди при колата и тръбата която влиза от колектора към сервото във сервото се уплътнява от една гумичка,хвани пластмасовия маркуч и докато работи колата просто го натисни хубаво към гумичката и виж дали няма да се нормализират оборотите.Успех :)


значи както съм писал по горе проблема го направи откакто откачих буксата на делкото преди това как не е смучела въздух... незнам вече разбери а оборотите се качват и свалят веднага няма забавяне и нещо друга като навия болта за оборотите докрай чак да го стегна тогава стават нормални а преди болта си бепе развит а разбирай какво стана с това делко или комп...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот stefan4o » Вто 29 окт 2013 21:31


Ти с кое делко караш тоя мотор? С твоето или с неговото си?


Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот pavkomk2 » Вто 29 окт 2013 21:32


stefan4o написа:Ти с кое делко караш тоя мотор? С твоето или с неговото си?

с неговото си


Потребителски аватар
passat_for_life
Мнения: 169
Регистриран на: Нед 06 юли 2008 20:59
Автомобил: Vw Passat B3 GT
Двигател: 9A 1992
Местоположение: Габрово

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот passat_for_life » Вто 29 окт 2013 21:48


Ок, след като си откачил буксата е възможно да е записал грешка компютъра пробва ли да го ресетнеш?


Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот pavkomk2 » Вто 29 окт 2013 22:33


passat_for_life написа:Ок, след като си откачил буксата е възможно да е записал грешка компютъра пробва ли да го ресетнеш?

е колко време стоя без акумулатор колата би трябвало да се е реснал :screwy


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот radi_nrj » Вто 29 окт 2013 23:28


pavkomk2 написа:преди това колата беше обслужена ново масло фукс 15w40


Не мога да разбера с кой акъл сипваш такова масло на мотор с хидравлични повдигачи? Тия двигатели са за 10W-40 ама вие имате право да си ги трошите както искате!


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот Gigabyte » Вто 29 окт 2013 23:48


Тоя мотор не "записва" грешки ,недей стоя без акумулатор :mhihi Виж си дебитомера ,на него ми намирисва :) Пробвай и с друго делко като си сигурен :) Моето е от 1.6карб даже и няма ядове с него :arrow


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот stefan4o » Сря 30 окт 2013 7:50


Gigabyte ти с какъв двигател си? Инжекционите с корекция от ЕКУ нямат центробежен и вакуум регулатор, както имат карбураторните делка. Аз карах известно време с обратния вариант - карбуратор и делко без центробежен и вакуум-регулатор, не бях очарован от резултатите :mhihi


Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот pavkomk2 » Сря 30 окт 2013 10:20


radi_nrj написа:
pavkomk2 написа:преди това колата беше обслужена ново масло фукс 15w40


Не мога да разбера с кой акъл сипваш такова масло на мотор с хидравлични повдигачи? Тия двигатели са за 10W-40 ама вие имате право да си ги трошите както искате!


лично мое виждане с на приятел колата наля 10w40 същото масло и повдигачите почнаха да чукат повече от нормално на следващата смяна наля 15w40 както и аз направих и нямаше проблем... а + това колата зимата не се кара така че не ми пречи че съм и сложил 15w40 :)


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот iliankocov » Сря 30 окт 2013 13:42


pavkomk2 написа:
radi_nrj написа:
pavkomk2 написа:преди това колата беше обслужена ново масло фукс 15w40


Не мога да разбера с кой акъл сипваш такова масло на мотор с хидравлични повдигачи? Тия двигатели са за 10W-40 ама вие имате право да си ги трошите както искате!


лично мое виждане с на приятел колата наля 10w40 същото масло и повдигачите почнаха да чукат повече от нормално на следващата смяна наля 15w40 както и аз направих и нямаше проблем... а + това колата зимата не се кара така че не ми пречи че съм и сложил 15w40 :)

Значи повдигачите са му за смяна. Вече няколко хиляди голфа е с 10w40 и няма никакви проблеми. Има и друго нещо - зависи какво е маслото :exclaim :a045 . Много хора ме убеждаваха, че тая кола се кара с 15w40. Имам приятел, който кара 1.6 EZ мотор вече 100 хиляди километра с 5w30 Castrol SLX и преди няколко месеца разглобява двигателя за подмяна на гарнитурата, а двигателя отвътре беше като нов! Чукане има само, когато запали колата, за 2-3 секунди и след това всякакви шумове изчезват :exclaim Мисля следващата смяна на маслото му да е точно с Castrol SLX за да видя как ще бъде.



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта