Ето го и него

Когато вземах колата не ми направи голямо впечатление как върви защото човека беше сложил гас и от там беше удошена и не добре зацепен вал и още куп проблеми копчето за превключване на бензина неработеше и така и така.. ии се почна, но първо оправих нещата с бензина и колата заработи страхотно на бензин коренна разлика от гаста.

Тук се кефя вече на извадения двигател..



Съвсем искрено искам да си призная, въобще не ми се сваляше моя верен двигател, но нямах избор.



и новия двигател чака новото си място

иии тук вече сложен в края на деня

Остана да сложа генерацията помпи ала бала и най-ужасното нещо инсталацията. Първо мислех да се преправя моята инсталация, но при условие че имам готова защо пък да не я сложа нея.
Сложих помпите.. незнайно защо имах оригинални болтове за закрепване на външната помпа и резервоара също несъм сменял.. сложих новите бензинопроводи инсталацията към помпите абе всичко както трябва да си.


и разликата между моята(ляво) инсталация и новата на ПБ-то..

за целта също трябваше да се смени и бушониерата с новата

и така колата се вкара отново в гаража и се почнаха едни кабели едни глупости. Първо мислех да сложа само моторната инсталация и да си остана с моята бушониера ама като замислих че трябва релета за помпите и други глупости пак се отказах и сложих новата бушониера и от там смених цялата инсталация за фарове за мигачи абе всичко около коша е нова инсталация.. смених и вътре в купето навсякаде всяка букса стана от новите табла копчета абсолютно всичко само за отзадка несам сменям кабелите просто там срязах моята букса и понадих кабелите с новата букса. Исках всичко да бъде както трябва без надени глупости без старчащи кабели и т.н.. но работите изглеждаха лесни е да ама не тръгвам да слагам новите лостчета за мигачи и чистачки и хопппп какви да видя кормилния прът е различен айде сменяй и кормилен прът абе остави, но важно че стана както исках всичко да бъде оригинално без допълнителни работи.


Щом наредих всичко както трябва и подредих сноповете с кабели отпред и вътре в колата колата трябваше да пали вече.. най-чакания момент хах

Ето едно малко клипче просто да се добие представа какво става :)
http://vbox7.com/play:a76df5fbf2
Но уви нали знаете, че винаги има нещо което няма да е както трябва държеше високи обороти колата 2000 смених вакумите всички са наредени както трябва смених и бензиновия регулатор, че пускаше бензин към вакумие стъпковия мотор е наред тествах го на друга кола в смисъл ги разменихме моя си работи перфектно, температурен датчик сменихме с няколко пак същото когато е студена оборотите са добре загрее ли колата качват се на 2000 някой път дори на 2500 и като поработи така и се почва едно прекъсване както е на 2000 изведнъж все едно и спирам тока и падат оборотите на 1000 и после веднага на 2000 ей така е в момента не е стъпков мотор пак да кажа... дросела го чистих на него има едно болче за оборотите мисля е щом го навия докрай дето се вика да го стегна падат оборотите на 1000 и така стоята известно време после пак се качват до 1300 после падат ей такива работи... НО иска да кажа нещо когато двигателя беше на другата кола тези проблеми ги нямаше обортомера заковаваше 850 900 оборота нали както трябва да бъде на бензин и какво ми хрумна на мен и както работеше колата извадих буксата на делкото и колата огасна... паля я аз и от тогава насам оборотите скочиха на 2000... вече се побърках от какво е явно изгоря нещо някаде и затова сега прави тези мизерии... немисля че е дебитомер пак казвам колата работеше страхотно преди да извадяя буксата на делкото !
Колеги това е за сега нека някой който е имал такъв проблем да каже какво да правя... и нещо друго карах колата мога да кажа че останах супер доволен от поведение на пътя много приятен двигател дори и за ежедневно каране :) и големи благодарности отново на sashobas доста ми помага и ме укоражава.. благодаря ти Саше :)