Jetta MK2 Coupe GTI 8V... --> 139 KR 16V

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот pavkomk2 » Сря 30 окт 2013 19:44


колеги днес карах колата и навих болчето за оборотите което е на дроселовата клапа навих го докрай и паднаха на 1000 оборота дадох гас 2 3 пъти и пак се качиха на 1500 1700 :gruebel и друго прибрах колата напред я искарвам беше леко топла развих болчето и ги направих 900 и отидох да карам супер всичко викам оправи се и викам сега да я срачкам малко гас гас и на светофара пак 2000 оборота :screwy кажете моля ви от какво може да е вече това нещо... ще сменя делко и комп да проверя.. делкото от 1.6 става ли нищо че има вакум ще го запуша отговарят ли шлици това онова дължина.. ?




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот stefan4o » Сря 30 окт 2013 19:48


Не четеш целите ми постове или не искаш да ги разбереш. Делкото на карбуратора има:
1. Центробежен регулатор - това са едни пружинки, чрез които с покачване на оборотите се мести предварението в посока нагоре
2. Вакуумен регулатор - прави същото, ама следи параметъра "натоварване" на мотора и работи според вакуума в колектора.
Тези двата са нужни, за да може характеристиката на запалването да се нагоди за карбураторна кола, чието предварение се определя по чисто механичен път. При колите с инжекция няма нито едното от двете в делкото, а предварението се определя от ЕКУ.


Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот pavkomk2 » Сря 30 окт 2013 19:51


stefan4o написа:Не четеш целите ми постове или не искаш да ги разбереш. Делкото на карбуратора има:
1. Центробежен регулатор - това са едни пружинки, чрез които с покачване на оборотите се мести предварението в посока нагоре
2. Вакуумен регулатор - прави същото, ама следи параметъра "натоварване" на мотора и работи според вакуума в колектора.
Тези двата са нужни, за да може характеристиката на запалването да се нагоди за карбураторна кола, чието предварение се определя по чисто механичен път. При колите с инжекция няма нито едното от двете в делкото, а предварението се определя от ЕКУ.


Чета ги просто не схванах първият път, но сега така обяснено както трябва го разбрах :)
но кажи ми от какво може да е проблема ми


dreammaker
Мнения: 88
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
Автомобил: Mk2 golf
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот dreammaker » Сря 30 окт 2013 20:28


pavkomk2 написа:колеги днес карах колата и навих болчето за оборотите което е на дроселовата клапа навих го докрай и паднаха на 1000 оборота дадох гас 2 3 пъти и пак се качиха на 1500 1700 :gruebel и друго прибрах колата напред я искарвам беше леко топла развих болчето и ги направих 900 и отидох да карам супер всичко викам оправи се и викам сега да я срачкам малко гас гас и на светофара пак 2000 оборота :screwy кажете моля ви от какво може да е вече това нещо... ще сменя делко и комп да проверя.. делкото от 1.6 става ли нищо че има вакум ще го запуша отговарят ли шлици това онова дължина.. ?

Бая дълго изречение.
Завърти делкото от болта дето го фиксира спрямо блока(с ключ 13).
Търси най-ниските устойчиви обороти.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот stefan4o » Сря 30 окт 2013 20:35


Най-добре да се проверят белезите. После със стробоскоп центровка


Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот pavkomk2 » Сря 30 окт 2013 20:40


хах аз какво обеснявам вие каде ме пращате пак се повтарям от какво дойде проблема !!! а относно центровки делка белези всичко си е точно а това за най-ниските обороти немисля че трябва да е така... ако са ниски му даваш много закъснение но както и да е ако е от това ще го прави винаги а там е проблема че не е постоянно !


dreammaker
Мнения: 88
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
Автомобил: Mk2 golf
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот dreammaker » Сря 30 окт 2013 22:21


pavkomk2 написа:хах аз какво обеснявам вие каде ме пращате пак се повтарям от какво дойде проблема !!! а относно центровки делка белези всичко си е точно а това за най-ниските обороти немисля че трябва да е така... ако са ниски му даваш много закъснение но както и да е ако е от това ще го прави винаги а там е проблема че не е постоянно !

Най-ниските устойчиви обороти(не просто най-ниските).Не се заяждам просто е важно.


Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот pavkomk2 » Сря 30 окт 2013 22:24


dreammaker написа:
pavkomk2 написа:хах аз какво обеснявам вие каде ме пращате пак се повтарям от какво дойде проблема !!! а относно центровки делка белези всичко си е точно а това за най-ниските обороти немисля че трябва да е така... ако са ниски му даваш много закъснение но както и да е ако е от това ще го прави винаги а там е проблема че не е постоянно !

Най-ниските устойчиви обороти(не просто най-ниските).Не се заяждам просто е важно.


Неказвам че се заяждаш просто искам за пореден път да обесня, че колата преди си беше добре просто като извадих буксата и така стана... това е нейскам да намесвам центровки и тем подобни работи.. при условие че е била добре !


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот golfmk1 » Сря 30 окт 2013 22:30


Или съм пропуснал или не съм разбрал защо си я вадил на запален мотор :rolleyes


dreammaker
Мнения: 88
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
Автомобил: Mk2 golf
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот dreammaker » Сря 30 окт 2013 22:34


pavkomk2 написа:
dreammaker написа:
pavkomk2 написа:хах аз какво обеснявам вие каде ме пращате пак се повтарям от какво дойде проблема !!! а относно центровки делка белези всичко си е точно а това за най-ниските обороти немисля че трябва да е така... ако са ниски му даваш много закъснение но както и да е ако е от това ще го прави винаги а там е проблема че не е постоянно !

Най-ниските устойчиви обороти(не просто най-ниските).Не се заяждам просто е важно.


Неказвам че се заяждаш просто искам за пореден път да обесня, че колата преди си беше добре просто като извадих буксата и така стана... това е нейскам да намесвам центровки и тем подобни работи.. при условие че е била добре !

Едва ли нещо ще стане при твоята кола от изваждане на буксата на делкото(освен управляващия блок на инжекциона и аванса, ама 1 на 1000 са проблемни).До центровка и регулиране е дерта ми се струва.Много ми се иска да погледна колата ама сме далече.Успех!

Последна промяна от dreammaker на Сря 30 окт 2013 22:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19310
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот stefan4o » Сря 30 окт 2013 22:35


Автора, ще ме извиняваш. Сега се зачетох в дългото ти изречение след снимките, че моторът преди това е работил нормално на другия автомобил. За в бъдеще се опитвай да синтезираш по-добре нещата, да слагаш препинателни знаци и да правиш нормални изречения, за да не се получават ненужни постове.
А именно, ако си прехвърлил всичко от-до на твоята кола единственото, за което се сещам е да си объркал някой вакуум или да си пропуснал някоя букса някъде неподвързана :gruebel


dreammaker
Мнения: 88
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
Автомобил: Mk2 golf
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот dreammaker » Сря 30 окт 2013 22:39


Иначе проекта е добре.Що не му сложи един КР на тва купе?


Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот pavkomk2 » Сря 30 окт 2013 23:33


stefan4o написа:Автора, ще ме извиняваш. Сега се зачетох в дългото ти изречение след снимките, че моторът преди това е работил нормално на другия автомобил. За в бъдеще се опитвай да синтезираш по-добре нещата, да слагаш препинателни знаци и да правиш нормални изречения, за да не се получават ненужни постове.
А именно, ако си прехвърлил всичко от-до на твоята кола единственото, за което се сещам е да си объркал някой вакуум или да си пропуснал някоя букса някъде неподвързана :gruebel


Колега просто в бързината да обеснявам несъм гледал много да оформям изреченията.. :) а това за вакумите или буксите отново казвам проблема стана преди да прехвърлям двигателя. Още на другото купе оборотите се качиха щом извадих буксата и запалих колата. Тогава си помислих, че е станала някаква грешка в компа и си казах ще се оправи.. е да ама НЕ !


dreammaker написа:Иначе проекта е добре.Що не му сложи един КР на тва купе?


колега просто ми беше мерак този двигател още от едно време :) а за КР да ще стане супер но зор се намират вече запазени, но нищо не се знае може след време друго да ми хрумне :)


Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот pavkomk2 » Чет 31 окт 2013 20:41


Колеги проблема е решен... Болта за оборотите на дросела е правел проблемите. Като се развие този болт и на него има о-пръстен, а той се е изпекал доста много и като го натегна и нормализирам оборотите всичко е добре, но като покарам и я сръчкам 2 3 пъти и от вибрациите се развива пустото болче да му се невиди смених о-пръстена и всичко заспа. Отново благодаря на един много точен човек...(той си знае кой е) :th_up


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Една Jetta Coupe....

Мнениеот sashobas » Пет 01 ное 2013 8:34


Снощи имах възможността да покарам колата и останах с много добри впечатления.Мотора върви и работи много добре,рекарото удобно,друса както трябва и доставя радост и усмивки.Павка само хубав бензин и приятни емоции от тук нататък. :th_up

пп Даѝ и газ бе Саше хихихихи



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта