

stefan4o написа:Не четеш целите ми постове или не искаш да ги разбереш. Делкото на карбуратора има:
1. Центробежен регулатор - това са едни пружинки, чрез които с покачване на оборотите се мести предварението в посока нагоре
2. Вакуумен регулатор - прави същото, ама следи параметъра "натоварване" на мотора и работи според вакуума в колектора.
Тези двата са нужни, за да може характеристиката на запалването да се нагоди за карбураторна кола, чието предварение се определя по чисто механичен път. При колите с инжекция няма нито едното от двете в делкото, а предварението се определя от ЕКУ.
pavkomk2 написа:колеги днес карах колата и навих болчето за оборотите което е на дроселовата клапа навих го докрай и паднаха на 1000 оборота дадох гас 2 3 пъти и пак се качиха на 1500 1700и друго прибрах колата напред я искарвам беше леко топла развих болчето и ги направих 900 и отидох да карам супер всичко викам оправи се и викам сега да я срачкам малко гас гас и на светофара пак 2000 оборота
кажете моля ви от какво може да е вече това нещо... ще сменя делко и комп да проверя.. делкото от 1.6 става ли нищо че има вакум ще го запуша отговарят ли шлици това онова дължина.. ?
pavkomk2 написа:хах аз какво обеснявам вие каде ме пращате пак се повтарям от какво дойде проблема !!! а относно центровки делка белези всичко си е точно а това за най-ниските обороти немисля че трябва да е така... ако са ниски му даваш много закъснение но както и да е ако е от това ще го прави винаги а там е проблема че не е постоянно !
dreammaker написа:pavkomk2 написа:хах аз какво обеснявам вие каде ме пращате пак се повтарям от какво дойде проблема !!! а относно центровки делка белези всичко си е точно а това за най-ниските обороти немисля че трябва да е така... ако са ниски му даваш много закъснение но както и да е ако е от това ще го прави винаги а там е проблема че не е постоянно !
Най-ниските устойчиви обороти(не просто най-ниските).Не се заяждам просто е важно.
pavkomk2 написа:dreammaker написа:pavkomk2 написа:хах аз какво обеснявам вие каде ме пращате пак се повтарям от какво дойде проблема !!! а относно центровки делка белези всичко си е точно а това за най-ниските обороти немисля че трябва да е така... ако са ниски му даваш много закъснение но както и да е ако е от това ще го прави винаги а там е проблема че не е постоянно !
Най-ниските устойчиви обороти(не просто най-ниските).Не се заяждам просто е важно.
Неказвам че се заяждаш просто искам за пореден път да обесня, че колата преди си беше добре просто като извадих буксата и така стана... това е нейскам да намесвам центровки и тем подобни работи.. при условие че е била добре !
stefan4o написа:Автора, ще ме извиняваш. Сега се зачетох в дългото ти изречение след снимките, че моторът преди това е работил нормално на другия автомобил. За в бъдеще се опитвай да синтезираш по-добре нещата, да слагаш препинателни знаци и да правиш нормални изречения, за да не се получават ненужни постове.
А именно, ако си прехвърлил всичко от-до на твоята кола единственото, за което се сещам е да си объркал някой вакуум или да си пропуснал някоя букса някъде неподвързана
dreammaker написа:Иначе проекта е добре.Що не му сложи един КР на тва купе?
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта