ГНП 1Z - гърбична шайба?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

ГНП 1Z - гърбична шайба?

Мнениеот aradovanov » Пет 01 ное 2013 9:20


Колеги, като се отвори помпата, гърбичната шайба може да се сложи по два начина през 180 градуса. Как е правилното положение?

Сменях гарнитури на помпата и колата не запали след това.
Възможно ли е да е от погрешно поставена гърбична шайба и какво друго може да се сложи обратно в помпата? Имаше налягане към всички дюзи.
С друга помпа запали веднага.




Потребителски аватар
omegov
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Русе

Re: ГНП 1Z - гърбична шайба?

Мнениеот omegov » Пет 01 ное 2013 14:05


я виж в тази тема какво са били объркали да не се е получило и при теб така
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&p=3128681


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: ГНП 1Z - гърбична шайба?

Мнениеот ifidik » Пет 01 ное 2013 18:42


гърбичната шайба е като дистрибуторна капачка на бензинка.ако я обърнеш,когато трябва да работи първи цилиндър,пръска дюзата на четвърти.няма как да запалиш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта