Колеги, като се отвори помпата, гърбичната шайба може да се сложи по два начина през 180 градуса. Как е правилното положение?
Сменях гарнитури на помпата и колата не запали след това.
Възможно ли е да е от погрешно поставена гърбична шайба и какво друго може да се сложи обратно в помпата? Имаше налягане към всички дюзи.
С друга помпа запали веднага.



ГНП 1Z - гърбична шайба?
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- omegov
- Мнения: 27
- Регистриран на: Съб 20 юли 2013 8:15
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Русе
Re: ГНП 1Z - гърбична шайба?
я виж в тази тема какво са били объркали да не се е получило и при теб така
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&p=3128681
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&p=3128681
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: ГНП 1Z - гърбична шайба?
гърбичната шайба е като дистрибуторна капачка на бензинка.ако я обърнеш,когато трябва да работи първи цилиндър,пръска дюзата на четвърти.няма как да запалиш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 26 госта