за това с камъните - не го пускай,има си методика за тестване на нещата и как се разбира състоянието...може системата да е пълна с друг газ (азот или въздух) или да няма никакво масло,при което пак се получава така.Както казах - потърси човек,който разбира и се занимава с тези неща,защото иначе ще ти излезе 2-но и 3-но да се ремонтира после...ако вече не е късно де. По повод проблема с топлото -написах ти вариантите. Ако се окаже вентилатор,те са 2 вида - единия,по-стария тип е с вграден модул за управление в него (с платка е) и в него влизат 5 или 6 проводника.Другия е с външен модул за управление и в него влизат 2 проводника.
При тестването можеш да измериш следните неща :
-за електронен вентилатор -> дали при подаване на "контакт" и пуснат климатроник,има захранване на двата дебели проводника + и - .Ако има,закачи някакъв товар (примерно крушка 21W) и виж дали свети...ако е ок,значи 99% вентилатора е заминал.Ако няма захранването - търсиш го къде е.Друго няма какво и как да тестваш.
-за обикновен вентилатор -> можеш да тестваш само дали на дебелия проводник за + има +, защото минуса се управлява импулсно и с уред няма да можеш да го хванеш.Можеш пак да закачиш крушката 21W и да тестваш с нея дали се регулира силата и на светене (което отговаря на регулирането на оборотите). Ако се окаже вентилатора - сменяш го със следващия.Върши ти работа само от кола със съответния волан (ако си с ляв - от кола с ляв и обратното).Имат разлика в наклона на лопатките и не духат както трябва.Нов струва 200-300лв за менте и около 600лв оригинален ако не е електронния.
