
най-добрата халогенна крушка?!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
И тъи-днеска си проверих напрежението на фаровете и ми даде 13.9 което ме отказа от релета.Дойде време да си избера крушка.Спрях се на Осрам Силвер-просто сините са много скъпи ,а и не са за всякакви атмосферни условия.Интересува ме дали Филипс има нейн конкурент като цена и качество/всъщност musura щеше да пише впечатление от подобна ,но се изниза по гащи
/.Притеснява ме само едно-живота и е 2 пъти по-къс от обикновенно-това е дефект от Осрам или изобщо от тоя вед крушки.Освен това ако ще трябва да се примиря с краткия живот на крушката-дали поне през деня мога да карам само на габарити/имам педвид проблем по ЗДП/-щото няма смисъл да хабя скъпи крлушки за през деня.

-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Стандартните 50/60В-мисля ,че щом в европа 100В са забранени има защо,много мразя хора със заслепяващи къси и при условие че има крушки +50%.В темата "подобряване работоспособноста на фаровете"в раздел"направи си сам" беше споменато ,че халогенните крушки работят нормално при 13.5 волта и беше изредено в зависимост от волтажа как пада работоспособноста.Повечето колеги който са имали напрежения от сорта 13.1-13.2 с релета са постигнали максимум +0.1-0.2 волта и това ме наведе на мисалта ,че е безмислено.Все пак някой има ли си на идея с какво да заменя късите през деня-само с пуснати габарити става ли?
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Rabbit_TDI написа:.. Все пак някой има ли си на идея с какво да заменя късите през деня-само с пуснати габарити става ли?

Изискването към шофьорите е през есенно-зимния сезон да се движат с включени къси светлини и през деня

Или се откажи от тея крушки като мислиш че ще здадат бързо или си направи "daylight"-има тема,в направи си сам май беше

- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
kav4o написа:А някой да има наблюдения върху крушките на НарваТука на тия сравнения дето ги гледах показват или най добри или втори резултати(през нощта),а май няма много хора с такива
Говоря за ей тази статийка http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=28241 Всичко точно ама едно малко уточнение
Нема дневен,нема нощен режим на работа

Има режим на дълги-
Работа стандартньих ламп в режиме далньего света
..и режим на къси светлини

Работа стандартньих ламп в режиме ближнего света
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
IvoG написа:Ваското каза че никое VW няма релета за фаровете, което според мен означава че самия ключ на фаровете е така изчислен че да няма проблем да минават през него тези 10А на къси. Ти Rabit_ TDI колко ватови крушки изкаш да слагаш?
Самият ключ наистина е така изчислен, но не е с безкраен живот. Хората там са преценили , че няма смисъл да работи над 10-12 години, защото никой не кара на Запад кола на толкова години.
Така, че релета никога не са излишни. Най-пресен пример - събота през нощта баджинака с Голф 3 GTI на път от Пловдив за Свищов в 23:30ч. хартиса без фарове точно преди да влезе в прохода Шипка. Изгорял ( стопен ) ключ - 102лв. Иначе е със стандартни лампи във фаровете.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта