забравете фаровете...
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- goderzi
- Мнения: 306
- Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
- Контакти:
забравете фаровете...
много се кефя на новата си придобивка... направиха ми фаровете да се палят и гасят сами
след като опсувах вси4ката фирма "Добри Кит" и си нарязах половината кабели
купил си бях едно тяхно реле,което пали фаровете след 15 секунди... ама кой да помисли,4е може и да не работи
та пристига един комшия и вика да не се занимавам с глупости... извади разни 4аркалаци и малко кабели... и след половин 4ас ми беше направил фаровете като подам гас да се палят...
Та който е наблизо мога да го уредя... комшията няма против да искара някой левец 
-
kataka
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 13 ное 2006 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Варианти много:
1. Ако има кл.W на алтернатора, взема от сигнал от там и през Грец го вади на 14V (така съм го направил аз);
2. Ако няма кл.W на алтернатора:
- сваля алтернатора, вади си кабел от звездния център и действа по горния начин;
- ползва гасненето на диода(лампата) за заряд на акумулатора;
- може да се вземе и от диода за маслото, но това не е добър начин, щото при по-продължително въртене при палене, често се случва налягането в маслената система да е достатъчно за сработване на датчика, фаровете се включват и
;
И в двата варианта е добре да има закъснение - схеми и начини много - особено в темата отпреди няколко месеца (май последната беше от октомври), но за нас с "нафтовите печки" няма много по въпроса.
1. Ако има кл.W на алтернатора, взема от сигнал от там и през Грец го вади на 14V (така съм го направил аз);
2. Ако няма кл.W на алтернатора:
- сваля алтернатора, вади си кабел от звездния център и действа по горния начин;
- ползва гасненето на диода(лампата) за заряд на акумулатора;
- може да се вземе и от диода за маслото, но това не е добър начин, щото при по-продължително въртене при палене, често се случва налягането в маслената система да е достатъчно за сработване на датчика, фаровете се включват и
- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
един прятел ми показа едно устройство за фарове маи маи доста добре прегодено за фолксвагени,купил го от пловдив
вързва се за контакния плюс и може да се наастройва от три до 20 секунди
интересното беше друго
вътре има две 40 амперови релета едното комутира фаровете а другото комутира двата габарита и осветленето на арматурното табло като при това са разделени със диоди не се стъпиах да го отворя
вързването е елементарно само се прика4ват кабелите без да се реже нищо
и струваше само 14лв
нямаше име на кутииката a na упътването пишеше Automatic Headlights
вързва се за контакния плюс и може да се наастройва от три до 20 секунди
интересното беше друго
вътре има две 40 амперови релета едното комутира фаровете а другото комутира двата габарита и осветленето на арматурното табло като при това са разделени със диоди не се стъпиах да го отворя
вързването е елементарно само се прика4ват кабелите без да се реже нищо
и струваше само 14лв
нямаше име на кутииката a na упътването пишеше Automatic Headlights
- К.Одаджийски
- VW експерт

- Мнения: 12166
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Ето тази тема е по този въпрос:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=32850
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=32850
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта

