Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации ...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
7 speed DSG
Мнения: 260
Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .

Мнениеот 7 speed DSG » Нед 10 ное 2013 22:24


golfvr66 написа:... А ми трябват части като Дюзи ...


Провери тези ... Дано да имаш късмет!




anpa1
Мнения: 296
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .

Мнениеот anpa1 » Чет 14 ное 2013 12:49


morfei1 написа:Фукса 5W40 суперсин също не е за пренебрегване. Аз съм му врътнал към 160000км. Добре е особено когато струваше 80лв за туба.

Откакто смених турбина, колата спря да харчи масло, откакто смених разпределителен вал и повдигачи , мотора стана по-тих и работи по-меко, ако му пусна и нови дюзи ще свали и разхода :smile

Специално при тия мотори, тва са ремонти които винаги настъпват въпрос на време и километри.

а как разбра , че турбината , повдигачи , дюзи и разпределителен вал са за смяна...???? ако се развали нещо по какво познаваш: губи мощност... тропа ...или нещо друго..????


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .

Мнениеот morfei1 » Чет 14 ное 2013 22:57


турбината - колата спира да върви, съпроводено с голям бял облък дим, мирзмата на изгоряло масло няма как да я сбъркаш

вала-повдигачите, колата спира да върви, движе се нормално до 1500 оброта без газ, оттам нагоре с триста мъки и прекъсва, нямам как да не ти направи впечатление.


Потребителски аватар
7 speed DSG
Мнения: 260
Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .

Мнениеот 7 speed DSG » Пон 18 ное 2013 10:13


Преди около месец смених антифриза принудително (спука ми се водно съединение, та за това) и от тогава насам започна да ми "играе" температурата - пада от 90 градуса до едно деление преди това и пак се качва :eek Oткакто имам колата температурата винаги е седяла единствено и само на 90-те градуса ! Идеи някакви на какво може да се дължи това ?


anpa1
Мнения: 296
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .

Мнениеот anpa1 » Пон 18 ное 2013 12:48


7 speed DSG написа:Преди около месец смених антифриза принудително (спука ми се водно съединение, та за това) и от тогава насам започна да ми "играе" температурата - пада от 90 градуса до едно деление преди това и пак се качва :eek Oткакто имам колата температурата винаги е седяла единствено и само на 90-те градуса ! Идеи някакви на какво може да се дължи това ?

термостата отваря доколкото се не лъжа на 82 гр, после атифриза започва да върти през големия кръг т.с е нормално температурата да падне 1 деление и после отново се покачва до 90 гр и е редно да не пада повече. но не знам дали при теб случая е такъв.


Потребителски аватар
7 speed DSG
Мнения: 260
Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .

Мнениеот 7 speed DSG » Пон 18 ное 2013 16:42


Ще хвана да сменя термостата профилактично, пък да видим какво ще се получи :cool
Слава Богу, поне не е скъп :th_up


Потребителски аватар
7 speed DSG
Мнения: 260
Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .

Мнениеот 7 speed DSG » Вто 10 дек 2013 22:46


Привет колеги,

имате ли някакви наблюдения/впечатления относно Motul Sport 5W50 (двойна естерна синтетика)?

Изображение

PROPERTIES

Viscosity grade SAE J 300 5W-50
Density at 20°C (59°F) ASTM D1298 0.845
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 107.1 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 17.9 mm²/s
HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 4.5 mPa.s
Viscosity Index ASTM D2270 186
Pour point ASTM D97 -45°C / -49°F
Flash point ASTM D92 244°C / 471.2°F
TBN ASTM D2896 8.4 mg KOH/g


Потребителски аватар
ketev
Мнения: 23
Регистриран на: Пон 22 окт 2007 10:04
Автомобил: VW Golf
Двигател: ASZ 2002
Местоположение: Смолян

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .

Мнениеот ketev » Съб 14 дек 2013 14:32


golfvr66 написа:Какво говориш колега.
Какво масло в нафтата,направо си слагаш сам ножа.
Дюзите просто заминават ама веднага.
Той с тази нашата нафта че заминават а камоли ако сложиш и масло в нафтата.

Стана ми супер интересно защо и по какъв начин си заминават дюзите,колега може ли да обясниш по подробно,благодаря прдварително :beer


Потребителски аватар
aRoGaNsS
Мнения: 412
Регистриран на: Съб 09 окт 2010 9:40
Автомобил: Golf 4 TDI GTI
Двигател: 1.9 ARL 2002
Местоположение: Габрово

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .

Мнениеот aRoGaNsS » Съб 21 дек 2013 0:20


Абе за някой части мамата си трака,да се намерят :censored2 тия дни имам премеждия с тръбата за налягането на маслото към турбото(даже името не и знам) :censored2 майстора къде ли не звъня (5-6 дена) и ходи,и накрая се оказа,че трябва някой официален представител да ти я поръча от Германия. . .и така:
5 дни доставка
100 пв тая тръба
:censored2


Потребителски аватар
7 speed DSG
Мнения: 260
Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .

Мнениеот 7 speed DSG » Съб 21 дек 2013 8:46


Мда, тая "тръба" точно, май струва 257 лева с ДДС ?! Що не пробваш да хванеш старата на 2 места с рапиди ? :drunk


Потребителски аватар
aRoGaNsS
Мнения: 412
Регистриран на: Съб 09 окт 2010 9:40
Автомобил: Golf 4 TDI GTI
Двигател: 1.9 ARL 2002
Местоположение: Габрово

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .

Мнениеот aRoGaNsS » Съб 21 дек 2013 15:52


За нищо не става,сцепена и корозирала е,живи и здрави 27-28 ще е на пътя звяра :th_up а дотогава с тройката :Mr Green Fun


Потребителски аватар
jokera152
Мнения: 183
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 14:49
Автомобил: Leon+Peugueot 307
Двигател: ARL+HDI
Местоположение: Sofiq,Blagoevgrad

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .

Мнениеот jokera152 » Пет 27 дек 2013 16:53


Здравейте на всички печки :biggrin Тея дни ми предстой да взема един Леон АРЛ и да предам малко марката.Та интерсува ме как горе долу му върви подръжката,колко масло събира смяна ангренаж,водна помпа и тн колко пари горе-долу.И освен тва какви са им слабите места освен дюзи,вал,турбна и по горе казаните?Също така откаде им сипвате нафтичка къде е най-добра Еко,ОМВ?Благодарим предварително :bowdown


anpa1
Мнения: 296
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .

Мнениеот anpa1 » Пет 27 дек 2013 19:17


jokera152 написа:Здравейте на всички печки :biggrin Тея дни ми предстой да взема един Леон АРЛ и да предам малко марката.Та интерсува ме как горе долу му върви подръжката,колко масло събира смяна ангренаж,водна помпа и тн колко пари горе-долу.И освен тва какви са им слабите места освен дюзи,вал,турбна и по горе казаните?Също така откаде им сипвате нафтичка къде е най-добра Еко,ОМВ?Благодарим предварително :bowdown


Вземай го и успех. Не помня колко пари излизаше обслужването. Масло събира мисля 4.5 литра, вземай MOTUL X-CLEAN или MOTUL SPECIFIС. За слаби места не се сещам - може би интеркулера на повечето е омаслен. За нафта ще чуеш много и различни мнения , но към момента маи Газпром е най - добре.


Потребителски аватар
golfvr66
Мнения: 120
Регистриран на: Пет 12 ное 2010 19:11
Автомобил: Golf 3 - 4
Двигател: ABU 1Y ABS ARL
Местоположение: Harmanli

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .

Мнениеот golfvr66 » Пет 27 дек 2013 19:35


Лично при мен горенето е 7 нафта смесен.
На мен ми излезна преди 15 месеца 840 лв всичко като масла,ролки,ремаци,в-помпа + почистване на турбо.
А за нафта всички големи вериги,лично аз не ползвам (финка и туба)
Мое мнение, е че слабото им място са всички датчици (сменям 1 след няколко дни друг)(но сигорно само при мен е така или просто всико каквото слагам е боклук незнам)


Потребителски аватар
jokera152
Мнения: 183
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 14:49
Автомобил: Leon+Peugueot 307
Двигател: ARL+HDI
Местоположение: Sofiq,Blagoevgrad

Re: Двигател ARL - консумативи, сервизиране, спецификации .

Мнениеот jokera152 » Пет 27 дек 2013 21:50


Мерси за отговорите а някой има ли представа как са ламарините на леоните,щото преди имах една ибиза и вестника беше по-здрав от железата му?Тея 6 скорости колко масло побират моля ви всеки който се сети нещо да драсне :biggrin Благодаря ви пак :redface



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта