преден тампон на двигателя

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 20 дек 2006 10:01


Амииии... не знам... Аз този, предния си го смених с маслен и нямаше грижи! Определено мотора много се успокои.
След това си смених профилактично (защото се сменят комплект) и този в лявата страна на двг, не от към скоростите, а другия, но с немаслен. СТАНА УЖАСНО! Едвам истраях 1 седмица, за да се освободя малко и си върнах стария тампон.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 20 дек 2006 10:12


Да ама колега в момента говориме за предния тампон, а иначе си прав добре е да се сменят комплект всичките но пусти финансии все гледаме да направиме малко икономия от някъде.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Сря 20 дек 2006 17:24


scuba написа:
!!! Просто масления издържа повече

Не е верно :!: дори съм разглобявал обикновен тампон и съм го сгобявал от любопитство,гумения е на принцип/мачкане/не като на други на разпъване.В експеримента вкючих една тънка гумена подложка и стана като нов.Не съм го ползвал защото бях взел вече друг,но масления като се скапе за нищо не става.
ААА между другото можеш дори да подмениш гумения елемент в тампона ,ако имаш материал,просто много хитро е измислен.


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Сря 20 дек 2006 22:53


Пуснато на: Нед Сеп 10, 2006 8:22 am


AGS написа:Смених скоро ВСИЧКИ тампони на двигатела,
и трябва да ви кажа че все едно се качих на друг автомобил....:lol:
Препоръчвам го на всеки който има ресурс да го направи....
Особенно задният откъм двг.... :wink:
Преден - около 35 лв.
Скор. кутия - около - 25лв.
Заден за двг. - около 56лв. (според двигателя,моят се оказа най-скъпия)
Всички маслени..... :idea:


Потребителски аватар
blackpearl
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот blackpearl » Сря 20 дек 2006 22:55


Не е просто гумен, а хидравличен. Затова е и по-скъп!


Потребителски аватар
marine
Мнения: 201
Регистриран на: Сря 01 дек 2004 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот marine » Чет 21 дек 2006 15:50


Мда питам и аз нещо...защо ги сменяте тези тампони?
Вибрации ли имате ?
И във вси4ки обороти ли са или само в определени се появяват?


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Чет 21 дек 2006 15:56


marine написа:Мда питам и аз нещо...защо ги сменяте тези тампони?
Вибрации ли имате ?
И във вси4ки обороти ли са или само в определени се появяват?


Най-добре се усеща като се разклати двигателя, тоест не трябва да се клати(ако са здрави)...и като се даде газ инерционните сили клатят мотора и т.н :lol:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 21 дек 2006 16:02


И ако ти е отишъл предния тампон ако си с моноинжекция отива и нейния тампон а той е към 35-40лв. отделно може да направи и други мизерии.


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Чет 21 дек 2006 19:30


А да не говорим че заминават и меки връзки,ауспуси,тръби и въобще доста проблеми могат да направят тези тампони....
Така че колкото по-рано,толкова по-добре.... :roll:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 09 яну 2007 8:03


колеги да се намеся и аз по тази тема, защото и моите тампони са за смяна, на ниски обороти тресе като лудо!!, но се интересувах за предния тампон и по точно за хидравличните и ми казаха че те са само за дизелови мотори, а за бензиновия мотор върши същата работа и обикновен гумен тампон (1,8 РП).


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 09 яну 2007 10:35


mafiota написа:... а за бензиновия мотор върши същата работа и обикновен гумен тампон (1,8 РП).

Бе за вършенето.... върши! Ама дали аз съм прав като казвам, че почва да друса или scuba, като казва, че разликата е само в трайността, има ли значение?
По-добре си сложи маслен, че да не се налага пак да сменяш след някой и друг ден :idea:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 09 яну 2007 10:44


А бе замисъла е следния: ако наистиназ са само за дизеляци, които ( старите) по презумция тресат повече от бензиновите , тогава като си сложиш такъв ( хидравличен) тампона няма да вижда никакъв зор, и ще го смениш с колата ;) защото натоварването му ще е нищожно в сравнение с един тлъст, тракащ и тресящ дизеляк..... Успех
п.с според мене с гаранция гумения тампон трябва да е по дълготраен, ако е направен добре, защото е прост като галош, ама другия пък ще е по добър като работа....


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 09 яну 2007 11:23


Колеги изкам да попитам за преден тампон на двигателя - MEYLE, някои има ли впечатление от тази марка ? Тампона е маслен (мисля че няма метална шапка) и за РП 1,8ми - струва 50лв!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта