Амииии... не знам... Аз този, предния си го смених с маслен и нямаше грижи! Определено мотора много се успокои.
След това си смених профилактично (защото се сменят комплект) и този в лявата страна на двг, не от към скоростите, а другия, но с немаслен. СТАНА УЖАСНО! Едвам истраях 1 седмица, за да се освободя малко и си върнах стария тампон.
преден тампон на двигателя
scuba написа:
!!! Просто масления издържа повече
Не е верно

ААА между другото можеш дори да подмениш гумения елемент в тампона ,ако имаш материал,просто много хитро е измислен.
Пуснато на: Нед Сеп 10, 2006 8:22 am
AGS написа:Смених скоро ВСИЧКИ тампони на двигатела,
и трябва да ви кажа че все едно се качих на друг автомобил....![]()
Препоръчвам го на всеки който има ресурс да го направи....
Особенно задният откъм двг....
Преден - около 35 лв.
Скор. кутия - около - 25лв.
Заден за двг. - около 56лв. (според двигателя,моят се оказа най-скъпия)
Всички маслени.....
- blackpearl
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
mafiota написа:... а за бензиновия мотор върши същата работа и обикновен гумен тампон (1,8 РП).
Бе за вършенето.... върши! Ама дали аз съм прав като казвам, че почва да друса или scuba, като казва, че разликата е само в трайността, има ли значение?
По-добре си сложи маслен, че да не се налага пак да сменяш след някой и друг ден

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
А бе замисъла е следния: ако наистиназ са само за дизеляци, които ( старите) по презумция тресат повече от бензиновите , тогава като си сложиш такъв ( хидравличен) тампона няма да вижда никакъв зор, и ще го смениш с колата
защото натоварването му ще е нищожно в сравнение с един тлъст, тракащ и тресящ дизеляк..... Успех
п.с според мене с гаранция гумения тампон трябва да е по дълготраен, ако е направен добре, защото е прост като галош, ама другия пък ще е по добър като работа....

п.с според мене с гаранция гумения тампон трябва да е по дълготраен, ако е направен добре, защото е прост като галош, ама другия пък ще е по добър като работа....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта