
Притежавам голф 2-синхро, с двигател 1.8 GU произведен 87г.
Преди месец закупих друг Г2-синхро за части, предимно по ходовата част, че с нашите пътища ...



Ще опиша състоянието на двигателя и кое как съм проверил (че с инжекционите сега прохождам


При стартиране на ДВГ, изобщо не поддържа обороти под 2500, при отпускане на педала, след 8-10 разредени такта гасне. Като загрее ДВГ с много плавно отпускане на педала понякога успявам да сваля оборотите до нормалните 750-850 и като пусна педала на газта не се задържат дълго, започват да падат до 300-400 и ако не угасне се вдигат до 1800-2000 след това пак падат и пак се вдигат и така до като в някой момент угасне.
Първо набедих моторчето за празен ход (като се замисля сега

След това разглобих дебитомера и като видях издраните писти, рекох си -това ще е


Откачих детонационния датчик - да не би той да шашка нещо компа, но разлика никаква.
Реших да се заема с дюзите - свалих ги от колектора свързах ги отново със бензин и ток, подадох контакт и след около 2 мин. дюзите си бяха сухи - значи спират добре. Тогава монтирах към всяка от тях по една 20 кубикова спринцовка със запушен изход и започнах да въртя на стартер. Количеството бензин във всички спринцовки беше еднакво. Следващата ми задача ще е да проверя налягането на бензина на изхода на рейката, за което знам само, че като дам контакт трябва покаже някаква стойност (около 3 бара, но колко точно - не знам), след като запали да падне (защото се увеличзва разреждането под дроселовата клапа) и като подавам газ постепенно да се върне до стойността, която беше на контакт. Приемам всякакви идеи както за по-точни методики, така и за всякакви други тестове.
Предварително благодаря.
