Знам че има не малко теми по въпроса. Изгубих много време в четене от което освен да се обърквам друго не правя. Не пише нищо конкретно, ако все пак съм пропуснал моля да ме извините.
Ситуацията при мен е следната Ауди с АЦЕ, направен с АБФ електроника. За момента нямам причина да смятам че нещо в двигателя е различно от това той да е изцяло АБФ. Ако има разлика тя е пренебрежимо малка, не е свързана с работата на електрониката. Карам в момента с обикновенна ГУ. Разхода с АБФ електрониката е стана чудесен! А6 4х4 комби, смесено при леко каране ми пада на 10/100, което е непостижимо със старата електроника. Супер доволен съм от конверсията в ел.инжекцион. НЕ МИ ХАРЕСВА КАК ВЪРВИ НА БЕНЗИН И ГАЗ...Смесителя убива колата, и аз вече само си спомням как поемаше, и вървеше. Понеже другите теми са разводнени и то не малко...Предложения да оставам с АГУ, че няма смисъл от ГИ, и тн. не ме интересуват
Конкретно нещата за който моля всеки който е наясно да ми помогне са следните:
-На каква електроника като комп. да заложа??? Съобразено първо с цена после подходящо за АБФ.
-Има ли нужда от някакви допълнителни неща(усилен изпарител, и 8мм тръба)
-Къде е най-добрата позиция(пробвано по възможност) на пробиване на смукателния колектор???
Търся баланса от няколко прости зависимости:
-цена/качество
-разход/динамика
Не ме разбирайте че искам БРЦ, Принс, и тн...Да кажем електроника която да работи секвенциално(ако това е добре за ГИ на АБФ) и да е надеждна...нищо кой знае какво повече

Предварително благодаря на всеки който си отдели време и даде насоки по въпросите ми
