ГИ за АБФ варианти, монтажи и тн. Какво е необходимо???

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

ГИ за АБФ варианти, монтажи и тн. Какво е необходимо???

Мнениеот Vankata_84 » Чет 14 ное 2013 20:48


Здравейте

Знам че има не малко теми по въпроса. Изгубих много време в четене от което освен да се обърквам друго не правя. Не пише нищо конкретно, ако все пак съм пропуснал моля да ме извините.

Ситуацията при мен е следната Ауди с АЦЕ, направен с АБФ електроника. За момента нямам причина да смятам че нещо в двигателя е различно от това той да е изцяло АБФ. Ако има разлика тя е пренебрежимо малка, не е свързана с работата на електрониката. Карам в момента с обикновенна ГУ. Разхода с АБФ електрониката е стана чудесен! А6 4х4 комби, смесено при леко каране ми пада на 10/100, което е непостижимо със старата електроника. Супер доволен съм от конверсията в ел.инжекцион. НЕ МИ ХАРЕСВА КАК ВЪРВИ НА БЕНЗИН И ГАЗ...Смесителя убива колата, и аз вече само си спомням как поемаше, и вървеше. Понеже другите теми са разводнени и то не малко...Предложения да оставам с АГУ, че няма смисъл от ГИ, и тн. не ме интересуват

Конкретно нещата за който моля всеки който е наясно да ми помогне са следните:
-На каква електроника като комп. да заложа??? Съобразено първо с цена после подходящо за АБФ.
-Има ли нужда от някакви допълнителни неща(усилен изпарител, и 8мм тръба)
-Къде е най-добрата позиция(пробвано по възможност) на пробиване на смукателния колектор???

Търся баланса от няколко прости зависимости:
-цена/качество
-разход/динамика

Не ме разбирайте че искам БРЦ, Принс, и тн...Да кажем електроника която да работи секвенциално(ако това е добре за ГИ на АБФ) и да е надеждна...нищо кой знае какво повече :beer

Предварително благодаря на всеки който си отдели време и даде насоки по въпросите ми :beer




Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: ГИ за АБФ варианти, монтажи и тн. Какво е необходимо??

Мнениеот PuShE_ » Пет 15 ное 2013 9:11


1-во АБф не е карпизен за газ,какъв инжекцион ще сложиш зависи колко пари си готов да дадеш,имам поглед върху няколко АБФ-а с ГИ като единия е моя(Фобос 1),другия е с Мегаджет 3,при всичко изправно градско и двата голфа между 12-14,с проблемна рейка моя дава сега 15,другите 2 са със Симгаз и Ловато или БРЦ,за тях нямам наблюдения за работа и проблеми,разхода е към 12-14 пак,при всичките ГИ-та е важно дължината на маркучите от рейката до смукателя да са на еднаква дължина(ест.колкото по-къси толкова по-добре)за пробиването на смукателя е най-добре възможно най-близо до главата,стандартните изпарители си захранват спокойно 6 цил.мотори,за тръбата няма проблеми и да си с 6-а,храни си доволно,ако има друго питай :th_up


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: ГИ за АБФ варианти, монтажи и тн. Какво е необходимо??

Мнениеот myrshavija » Пет 15 ное 2013 9:14


Има едни "преходници" - слагат се на мястото на бензиновия инжектор и имат щуцер да закачиш макручето с газ. Според мен, това е най-добрият вариант. Недостатъкът е, че "повдигат" рейката и може да няма място.
Аз имам наблюдения над АБФ с Тамона и с БСМ - и с двете работи добре и върви прилично.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: ГИ за АБФ варианти, монтажи и тн. Какво е необходимо??

Мнениеот Vankata_84 » Пет 15 ное 2013 14:05


Благодаря много за отговорите.

Гледам че Романо се хвали много, но ми прави впечатление по-високата цена. Има ли защо да се плаща? Отделно той е с някакви по-странни дюзи, отделни, големи, на АБФ не виждам как ще се монтират близо до главата.
Максимално скъпото за което бил дал пари на тоя етап е фобос 1, но ако препоръчате нещо по-евтино което да оправдава очакванията бил си спестил парите за Фобоса. Аз даже Блутроник мисех да сложа, но чета много разнородни мнения. Сега и Тамона гледам взе да се обсъжда често по форумите, и то с не лоши коментари.
Не знам каква електроника да взема...не съм имал до сега ГИ??? Вие предложете. Не искам нищо кой знае какво...просто да върви като на бензин с доколкото е възможно "нормален" разход. Да си превклчва автоматично и така...нищо специално.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: ГИ за АБФ варианти, монтажи и тн. Какво е необходимо??

Мнениеот Bai Sando » Пет 15 ное 2013 16:05


Аз бих сложил Фобос-а.По-важното е рейката да е хубава,щото тя прави впръскването.
Слагал съм 2 тамони до сега на АБФ-и и при двата нещата се получиха много добре.
Иначе двигателя наистина е непретенциозен към газов инжекцион.Ще ти хареса как върви,почти като на бензин си става :th_up


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: ГИ за АБФ варианти, монтажи и тн. Какво е необходимо??

Мнениеот Vankata_84 » Пет 15 ное 2013 19:01


Добре прочетох в нета електрониката ще е Фобос. Вие кажете едно или две? Вярно разликата в цената е малка, но ако е само от кутията, и ограничението в броя цилиндри 50лв не ми се дават...по добре да идат за нещо което да е от значение.

Редуктор мисля да е Томасето Арктик 165лв, или Ловато 130 и двата са до около 160коня.(нали не трябва да превишавам виртуалните :mrgreen )..Сериозно си мисля да е малко по-голям, отколкото малко по-малък. Приемам вашите мнения, и предложения за конкретен модел.

Дюзи и рейка...направо не знам какви трябват за АБФ??? Кажете нещо което е цена/качество. Ако има и ремонтни комплекти когато се налага разглобяване и чистене супер. Омовете идея си нямам защо тенденцията е да са все по-ниски(ако някой обясни с две думи ще съм му благодарен...това че ниските омове са по-бързи го знам, но защо се налага да са такива)?

Колектора мисля да го свалям като го пробивам и да огледам внимателно къде може да са 4-те отвора. Една снимка за ориентир няма да е излишна. Дори в нета не намирам къде да ги позиционирам отворите, с какъв наклон, и в идеалния център на порта на главата, или в страни, дали и какво значение има... :no

ПП - По колата всичко почти е ново. Няма само л-сонда. Трябва да взема сонда предполагам за настройката. Интересува ме после нормално ли ще да ми отчита грешки сондата, или такива не трябва да има??? Фобоса ще прави ли корекция четейки от нея, или ще ползва "общата" корекция на инжекторното време на бензиновия комп?


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: ГИ за АБФ варианти, монтажи и тн. Какво е необходимо??

Мнениеот mrpetrov » Нед 17 ное 2013 15:36


Vankata_84 написа:Добре прочетох в нета електрониката ще е Фобос. Вие кажете едно или две? Вярно разликата в цената е малка, но ако е само от кутията, и ограничението в броя цилиндри 50лв не ми се дават...по добре да идат за нещо което да е от значение.


При горният въпрос - моят отговор е: "нямам много пари, та да си купувам евтини неща..."

Vankata_84 написа:Редуктор мисля да е Томасето Арктик 165лв, или Ловато 130 и двата са до около 160коня.(нали не трябва да превишавам виртуалните :mrgreen )..Сериозно си мисля да е малко по-голям, отколкото малко по-малък. Приемам вашите мнения, и предложения за конкретен модел.


Модела съобрази с мястото за монтаж. Иначе си прав - по-голям е по-добре (ще има ресурс в запас).

Vankata_84 написа:Дюзи и рейка...направо не знам какви трябват за АБФ??? Кажете нещо което е цена/качество. Ако има и ремонтни комплекти когато се налага разглобяване и чистене супер. Омовете идея си нямам защо тенденцията е да са все по-ниски(ако някой обясни с две думи ще съм му благодарен...това че ниските омове са по-бързи го знам, но защо се налага да са такива)?


Аз съм потребител на RAIL IG2 Metis, единични. Виж снимки тук. Мога да твърдя, че късият път от инжектор<->смукателен колектор е много по-важен от наклона, под който са поставени инжекторите, в идеалния център на порта ли са или не.

Vankata_84 написа:Колектора мисля да го свалям като го пробивам и да огледам внимателно къде може да са 4-те отвора. Една снимка за ориентир няма да е излишна. Дори в нета не намирам къде да ги позиционирам отворите, с какъв наклон, и в идеалния център на порта на главата, или в страни, дали и какво значение има... :no

ПП - По колата всичко почти е ново. Няма само л-сонда. Трябва да взема сонда предполагам за настройката. Интересува ме после нормално ли ще да ми отчита грешки сондата, или такива не трябва да има??? Фобоса ще прави ли корекция четейки от нея, или ще ползва "общата" корекция на инжекторното време на бензиновия комп?


Понеже съм потребител и на Фобос 1 - мога да кажа, че Фобос 1 има предвидена връзка с ламбда сонда, но тя е единствено за да визуализира резултатите от настройката - газовият компютър по никакъв начин не се влияе от нея, за него няма значение какво тя показва, и всъшност - в началото си карах колата без ламбда сондата ми да е свързана с Фобоса. В последствие я свързах - за да виждам какво всъщност променят корекциите ми.

Иначе си купи нова ламбда сонда. Нали знаеш, че при ГИ водещият остава бензиновият комп на колата. Той, как мислиш, съобразява какво да прави? Отговор: гледа ламбда сондата какво показва. Същото и на газ. Щото ламбда сондата не мери бензин, а кислород. Т.е. сонда си трябва.


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: ГИ за АБФ варианти, монтажи и тн. Какво е необходимо??

Мнениеот Vankata_84 » Вто 19 ное 2013 10:16


Малко късно, но много благодаря за отговора :beer .
Все по-наясно ставам как да процедирам което е чудесно :th_up . Инжекторите направо ме грабнаха и май ще са те! Тези дни ще огледам дали има къде да стоят при мен? Иначе от това което чета в ПДФ-а, и официалното инфо Фобос 1 и 2 се различават по:
-кутия
-и опционален брой цилиндри(един вид ако правилно си тълкувам на 1-цата сменяш само кабелажа и можеш да управляваш повече от 4-ри цилиндъра. Докато на 2-ката не можеш там си ограничен на 4 от самия комп)

Поздрави и ако има още някой със полезни съвети с радост ще го изслушам. Все пак уж всичко е ясно, с АБФ и ГИ...а снимки няма :drunk



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта