
Ако сте разбрали по този начИн написания от мен пример.... мога само да съжалявам
Необходими са качества и явни усилия, за да бъда разбран точно така.
Фактурите за покупко продажбата на автомобилите за части,съдържат данните за спряната от движение кола и номера на двигателите. Фактурите са официални документи,по които после тези двигатели, могат да бъдат продавани с български фактури и регистрирани в КАТ. Бракуваните автомобили се купуват като стока, а не като скрап, придружени са със всички документи, свързани с брака на тази кола. Доколкото разбрах, /това не е мой бизнес/ в някои държави има официално достъпни по интернет досиета на бракуваните автомобили, от които може да се види че не са крадени и до кога са им плащани данъци и такси.
Всеки който внася кола, която не е нова по "логиката на митницата" в конкретните случаи, подлежи потенциално на задържане при преминаването на границата, защото внася "отпадък".
Няма да апелирам повече, да бъде прочетен закона и по точно, определението за "отпадък", поради неговата убийствена сложност. Явно е, не мога да бъда разбран, когато пиша и давам пример за "ретро" автомобилите. Намерете хора, със страст към ретро автомобили, насочете натам РИОСВ, за да им отнеме натрупаните "отпадъците", а полицията и прокуратурата да ги разследва.
Къде е престъплението, което да е предмет на интерес на митницата, полицията и прокуратурата в Патрич? Вноса на авточасти и коли за авточасти, не представлява претъпление и не се преследва от закона /в това число и от закона за управление на отпадъците/. Това сигурно е много трудно за приемане.
Разбира се, това което
става само на тази митница си е рекет.Влизах в складовете, където се съхраняват задържани автомобили и видях изгнили "останки" от нечии някогашни коли, престояли там над 10 години, грозно изядени от ръждата, така както са грозно изядени от времето, лицата на някои много стари хора.
Прицепите и натоварените ремъркетата, бяха внушителни. Представи си, че си собственик на товарен автомобил, изпълняващ /срещу заплащане/ курс от Италия, но на границата, задържат прицепа и автомобила за 4 години, защото си карал чужда стока / автомобилите за части и частите втора употреба са стока/.
Точно така е в случая.
По подобен начин, беше задържан бус на една близка фирма, който освободихме чак на шестия месец, със съдебно определение. В определението на съда пише, че задържането на това транспортно средство, за такова дълго време, е незаконосъобразно.
Предстоят дела, митницата вероятно ще бъде осъдена за незаконосъобразните си действие, нанесли щети.
Ако сте разбрали така неправилно написания от мен пример.... съжалявам
Затова пиша внимателно и с надеждата, че този път ще бъда разбран, в информацията, че разни "служители", "служат за себе" си по начин,опасен за вносители на авточасти втора употреба и нямащ нищо общо със закона и с определението за "отпадък".
Понеже не сте застрашен вносител на авточасти втора употреба, моргаджия или просто жертва и потърпевш, написаното не ви касае.
Написаното касае хората, които внасят и продават авточасти втора употреба, каквито тук има.
Благодаря все пак, че сте прочели и вложили усилия да вникнете в написаното.