Опасност за автосервизите: Закон за управление на отпадъците

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20292
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Опасност за автосервизите: Закон за управление на отпадъ

Мнениеот Vlad777 » Нед 17 ное 2013 12:12


0001 написа:На основание Закона за управление на отпадъците, в ГПУ Петрич,по разпореждане на прокуратурата, вече от година стоят арестувани няколко каимона /влекачи, заедно с ремъркетата/,

Не виждам нищо нередно в това, че на границата са задържали камиони, които се използват за незаконно внасяне на отпадъци в България.




Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Опасност за автосервизите: Закон за управление на отпадъ

Мнениеот icoico » Нед 17 ное 2013 13:12


Petrolhead написа:...

Vlad777 написа:...


Баси...как можахте да отговорите на пост на Онзи, Чието Име Не Трябва Да Се Произнася? :stumm

:mhihi :mhihi :mhihi :mhihi :mhihi


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Опасност за автосервизите: Закон за управление на отпадъ

Мнениеот IRRITATING » Нед 17 ное 2013 15:45


Естествено че ще бъдат задържани ако в документите са писани като отпадък На Кулата всеки ден влизат доста автовози с цели коли и проблем няма


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Опасност за автосервизите: Закон за управление на отпадъ

Мнениеот Aprilia » Нед 17 ное 2013 16:22


Ако частите са с нормална фактура за части от италианска морга не виждам проблем, това би трябвало да се оспори много лесно. Ама ако италианците са написали 10тона брак и вие нямате разрешително за 'управление на отпадъци' направо имате късмет че сте минали между капките в пристанищата на Гърция и Италия. Скоро в Италия по новините даваха хванати 3ма българи на пристанището на Бари, с бус пълен с части от скутери и коли и освен че им прибраха буса барабар с частите сега има и наказателно преследване за 'неспециализиран' превоз и съхранение на опасни отпадъци (стига вътре в буса да намерят 5 акумулатора и 2 резервоара с по малко бензин вътре и гориш). Вече ако има издадена фактура от италианска морга че ви продават 'резервни части' не виждам проблем и може да има много тълкувания, това че тези части за употребявани НЕ ГИ ПРАВИ БОКЛУЦИ ПО ЗАКОН. (или поне така мисля :gruebel )

По друг начин мисля че седи въпроса с гуми и акумулатори, те май не се водят резервни части и там проблема може да стане голям. Но това са мои разсъждения, би било интересно ако някой знае как седят законово тези работи. Добър адвокат мисля че няма да срещне трудност да оспори задържането на тези камиони с части


0001
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 12 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Опасност за автосервизите: Закон за управление на отпадъ

Мнениеот 0001 » Нед 17 ное 2013 23:34


Petrolhead написа:аз да питам, ти който ревеш така мощно срещу законите.

плати ли си да закачаш гнусните си таблеки по знаците в цяла България? А да боядисваш стълбовете с невъобразимо грозния надпис ТЕГЛИЧИ?

да знаеш, ако се чудиш защо изчезват, лично ти ги късам.


:mhihi Пишеш не във връзка с темата и да знаеш :радвам ти се, не плача! :biggrin
Не рева против законите, а против злоупотребата и рекета налаган извън същите тези закони, от гнусни хора.
Дали можеш да скъсаш десетки хиляди табелки, които даже аз не зная къде са сложени? :mhihi
За мен е удоволствие да пътувам по 3-4 хиляди километра месечно и да си уплътнявам времето, пътувайки волно и без цел.
Колкото до "гнусните табелки", зная , че има много по гнусни хора, вегетиращи гнусно и озлобено цял живот, отвращавайки околните и дори себе си.
Темата е сериозна и мисля си, че не е за теб.
Нека твоята неприязън към мен, не те заслепява така, че да не виждаш безобразията които творят разни чиновници.
От прилагането на този закон, по този начин, вероятно има фалирали хорица.
Колко смяташ че струват няколко влекача и прицепи, арестувани за това, че някой си е купил авточасти втора употреба за вас. Има бая авточасти, покупката на които е непосилна, ако не са втора употреба.
Наслади се, подслади се, с това произведение на изкуството, да знаеш само как хубаво върви:
http://www.youtube.com/watch?v=9XW1HH_-jL4

Купи едно такова и карай след мен усмихнат..... за да "сваляш" табелките, вместо да вършиш нещо по-смислено. icon_idea


0001
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 12 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Опасност за автосервизите: Закон за управление на отпадъ

Мнениеот 0001 » Нед 17 ное 2013 23:45


IRRITATING написа:Естествено че ще бъдат задържани ако в документите са писани като отпадък На Кулата всеки ден влизат доста автовози с цели коли и проблем няма



:mhihi Няма как да бъдат писани като "отпадък", защото са имали инвойс и фактура за покупка. Това си е стока, фирмена собственост, с произход и собственик. Колите са срязани наполовина, като са натоварени само предната част, с двигателите и скоростите.
Незнайния колега от Благоевград си е взел авточастите- /23 тона/ след 2 месеца, но не можах да намеря съдебното решение, за да го публикувам.
Както и да е.Целта на публикациите е постигната.
Все някой заинтересован ще прочете, ще се замисли, даже може да му е от полза.
Поздрави.


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Опасност за автосервизите: Закон за управление на отпадъ

Мнениеот icoico » Нед 17 ное 2013 23:52


Е, късно е либе за китка. Персекуторна парафрения, таковата, а санитарите пак дремят някъде... :a045
П.С. Знам че ще съжалявам, ама ми стана интересно:
Каква точно резервна част е предната половина от автомобил?

Последна промяна от icoico на Нед 17 ное 2013 23:56, променено общо 1 път.


0001
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 12 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Опасност за автосервизите: Закон за управление на отпадъ

Мнениеот 0001 » Нед 17 ное 2013 23:53


Vlad777 написа:
0001 написа:На основание Закона за управление на отпадъците, в ГПУ Петрич,по разпореждане на прокуратурата, вече от година стоят арестувани няколко каимона /влекачи, заедно с ремъркетата/,

Не виждам нищо нередно в това, че на границата са задържали камиони, които се използват за незаконно внасяне на отпадъци в България.


:biggrin Чел ли си закона?
Прочети го.
Ако прочетеш закона няколко пъти, може и да разбереш, че закупена с фактура и внесена стока, ретро автомобили и авточасти , не са и не могат да бъдат отпадък. Както и материала, отпаднал от производството на златни изделия, не може да бъде отпадък.
Чел ли си закона?
Прочети го. Аз направих именно така. :mhihi


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Опасност за автосервизите: Закон за управление на отпадъ

Мнениеот icoico » Пон 18 ное 2013 1:47


0001 написа:...Ако прочетеш закона няколко пъти, може и да разбереш, че закупена с фактура и внесена стока, ретро автомобили и авточасти , не са и не могат да бъдат отпадък... :mhihi

Предни половинки от ретроавтомобили? Сериозно ли така пише във фактурите? :bowdown :bowdown :bowdown :mhihi :mhihi :mhihi


0001
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 12 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Опасност за автосервизите: Закон за управление на отпадъ

Мнениеот 0001 » Пон 18 ное 2013 8:08


icoico написа:
0001 написа:...Ако прочетеш закона няколко пъти, може и да разбереш, че закупена с фактура и внесена стока, ретро автомобили и авточасти , не са и не могат да бъдат отпадък... :mhihi

Предни половинки от ретроавтомобили? Сериозно ли така пише във фактурите? :bowdown :bowdown :bowdown :mhihi :mhihi :mhihi


:mhihi Ако сте разбрали по този начИн написания от мен пример.... мога само да съжалявам :biggrin
Необходими са качества и явни усилия, за да бъда разбран точно така.
Фактурите за покупко продажбата на автомобилите за части,съдържат данните за спряната от движение кола и номера на двигателите. Фактурите са официални документи,по които после тези двигатели, могат да бъдат продавани с български фактури и регистрирани в КАТ. Бракуваните автомобили се купуват като стока, а не като скрап, придружени са със всички документи, свързани с брака на тази кола. Доколкото разбрах, /това не е мой бизнес/ в някои държави има официално достъпни по интернет досиета на бракуваните автомобили, от които може да се види че не са крадени и до кога са им плащани данъци и такси.
Всеки който внася кола, която не е нова по "логиката на митницата" в конкретните случаи, подлежи потенциално на задържане при преминаването на границата, защото внася "отпадък".
Няма да апелирам повече, да бъде прочетен закона и по точно, определението за "отпадък", поради неговата убийствена сложност. Явно е, не мога да бъда разбран, когато пиша и давам пример за "ретро" автомобилите. Намерете хора, със страст към ретро автомобили, насочете натам РИОСВ, за да им отнеме натрупаните "отпадъците", а полицията и прокуратурата да ги разследва. :mhihi
Къде е престъплението, което да е предмет на интерес на митницата, полицията и прокуратурата в Патрич? Вноса на авточасти и коли за авточасти, не представлява претъпление и не се преследва от закона /в това число и от закона за управление на отпадъците/. Това сигурно е много трудно за приемане. :banghead
Разбира се, това което става само на тази митница си е рекет.
Влизах в складовете, където се съхраняват задържани автомобили и видях изгнили "останки" от нечии някогашни коли, престояли там над 10 години, грозно изядени от ръждата, така както са грозно изядени от времето, лицата на някои много стари хора.
Прицепите и натоварените ремъркетата, бяха внушителни. Представи си, че си собственик на товарен автомобил, изпълняващ /срещу заплащане/ курс от Италия, но на границата, задържат прицепа и автомобила за 4 години, защото си карал чужда стока / автомобилите за части и частите втора употреба са стока/.
Точно така е в случая.
По подобен начин, беше задържан бус на една близка фирма, който освободихме чак на шестия месец, със съдебно определение. В определението на съда пише, че задържането на това транспортно средство, за такова дълго време, е незаконосъобразно.
Предстоят дела, митницата вероятно ще бъде осъдена за незаконосъобразните си действие, нанесли щети.
Ако сте разбрали така неправилно написания от мен пример.... съжалявам
Затова пиша внимателно и с надеждата, че този път ще бъда разбран, в информацията, че разни "служители", "служат за себе" си по начин,опасен за вносители на авточасти втора употреба и нямащ нищо общо със закона и с определението за "отпадък".
Понеже не сте застрашен вносител на авточасти втора употреба, моргаджия или просто жертва и потърпевш, написаното не ви касае.
Написаното касае хората, които внасят и продават авточасти втора употреба, каквито тук има.
Благодаря все пак, че сте прочели и вложили усилия да вникнете в написаното.


Потребителски аватар
Petrolhead
Мнения: 2178
Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Опасност за автосервизите: Закон за управление на отпадъ

Мнениеот Petrolhead » Пон 18 ное 2013 8:55


Кажи палти ли си за правото да загрозяваш пътищата с парцаливите си рекламки?


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Опасност за автосервизите: Закон за управление на отпадъ

Мнениеот icoico » Пон 18 ное 2013 9:52


0001 написа:...Фактурите за покупко продажбата на автомобилите за части,съдържат данните за спряната от движение кола и номера на двигателите. Фактурите са официални документи,по които после тези двигатели, могат да бъдат продавани с български фактури и регистрирани в КАТ. Бракуваните автомобили се купуват като стока, а не като скрап, придружени са със всички документи, свързани с брака на тази кола...



Ала-бала...стигнахме до същественото. По документи внасяте бракувани автомобили, тоест СКРАП, а не резервни части. Ич не е патриотично избягването на данъците, господин Мулетаров, но ваша си работа. Сега рИвете, защото се е намерил някой некорумпиран(или поне недостатъчно :mhihi ) митничар да ви секне далаверата... icon_idea icon_idea icon_idea

0001 написа:...По подобен начин, беше задържан бус на една близка фирма, който освободихме чак на шестия месец, със съдебно определение...

Аха, за внос на петдесет броя стари катализатори от Гърция, за мостра при производство, моля ви се :mhihi Айде стига, може да си луд но не си идиот, защо се опитваш да направиш другите на такива? :mhihi :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20292
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Опасност за автосервизите: Закон за управление на отпадъ

Мнениеот Vlad777 » Пон 18 ное 2013 9:53


По подобен начин, беше задържан бус на една близка фирма, който освободихме чак на шестия месец, със съдебно определение. В определението на съда пише, че задържането на това транспортно средство, за такова дълго време, е незаконосъобразно.
Предстоят дела, митницата вероятно ще бъде осъдена за незаконосъобразните си действие, нанесли щети.


Ахаааа. Бусът с изпърдяните катализатори, които сте декларирали като "мостри" :mhihi :mhihi :mhihi Защото сте били единствената фабрика в България годна да произвежда ауспуси за Европа...

И аз да питам:
1. Коя фабрика прави продукция на база "мостри" - изглнили и изхвърлени на боклука продукти? Аз доколкото зная, когато има поръчка или се изпраща нова работеща "мостра" от поръчителя, а с нея и достатъчно техническа документация, която сама по себе си е достатъчна на един грамотен човек да изработи поръчания елемент.

2. Колко често внасяте такива "мостри" и какво правите с тях?

Значи "платихте където трябва" и съдът освободи буса. Но тук точно във форума да пишеш за незаконната си дейност и да очакваш, че ги ядем доматите с колците - няма как да стане. Едва ли има някой, който може да повярва без да му е платено, че един бус , който редовно внася употребявани и изхвърлени катализатори в България всъщност внася "мостри".

И тъй като темата отива в грешна посока към обсъждане на начини да се нарушават законите в България, я заключвам.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта