Polo G40 Compressor

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 20 дек 2006 0:30


колега..
като ти се виждат толкова много тез 300 кинта...
да ти се чуди човек, защо караш бензин и то Г40..

минавай на нафта...

300 лв на 50ккм са най-малкото което ще се разделяш..
Г40 е кола, която си иска своето..в това число смяна на ремъци на компресора, на 10 тина хиляди, лагери на компресора на 100 хиляди..

това е кола за наслада... ;)

за каретата не мисля че са еднакви всичките.. ма повече от 100 кинта надали ще е...

останалата част по окачването е еднаква с другите половери..

Мисля, че в темата в основен ти бяха дали линк... за да видиш каква е правилната поддръжка....и на какви километри...




Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Сря 20 дек 2006 0:53


Колегата, които ти е казал, че поло-то, особенно 90-94г, е ефтина кола за поддръжка яко те е метнал на сливата :) по мой наблюдения пасат 2 е по тънкана че и бая по-здрав/комфортен

За справка единия ти носач само е между 55-60 лв. за Голф 2-3 е наполовина по спомен
кормилните ти накрайници също са си бая цифра спрямо голф 2-3 - също по спомен левия ни накрайник е 70 лв срещу 19 за 2-ка и 24 за тройка....
Изобщо от личните ми наблюдения Полото е последното което може да бъде наречено ефтино за подръжка и здраво.... може би втория проблем зависи донякъде и от тва кви са запасните части по произход все пак, ма поне с наличните не бих го нарекъл здраво....

В подкрепа на думите си, можеш да се поразровиш по-надолу и да си намериш една темичка в която има споделени суми за определено време от разни колеги тука... вервай ми положението специално с тия половери е не-добро

Инак вероятно най-добрия начин от психологическа гледна точка е да си верваш, че караш най-ефтината и здрава кола :)

ай наздраве


Потребителски аватар
keith_flint69
Мнения: 177
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот keith_flint69 » Сря 20 дек 2006 2:56


minimiro написа:Колегата, които ти е казал, че поло-то, особенно 90-94г, е ефтина кола за поддръжка яко те е метнал на сливата :) по мой наблюдения пасат 2 е по тънкана че и бая по-здрав/комфортен

За справка единия ти носач само е между 55-60 лв. за Голф 2-3 е наполовина по спомен
кормилните ти накрайници също са си бая цифра спрямо голф 2-3 - също по спомен левия ни накрайник е 70 лв срещу 19 за 2-ка и 24 за тройка....
Изобщо от личните ми наблюдения Полото е последното което може да бъде наречено ефтино за подръжка и здраво.... може би втория проблем зависи донякъде и от тва кви са запасните части по произход все пак, ма поне с наличните не бих го нарекъл здраво....

В подкрепа на думите си, можеш да се поразровиш по-надолу и да си намериш една темичка в която има споделени суми за определено време от разни колеги тука... вервай ми положението специално с тия половери е не-добро

Инак вероятно най-добрия начин от психологическа гледна точка е да си верваш, че караш най-ефтината и здрава кола :)

ай наздраве
Бате на мене ли говориш, аз никъде не съм казал, че е евтина, аз я взех преди 3 дни и просто питам за цените, нали за това е форума да обменяме инфо


Потребителски аватар
keith_flint69
Мнения: 177
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот keith_flint69 » Сря 20 дек 2006 3:00


wili98 написа:колега..
като ти се виждат толкова много тез 300 кинта...
да ти се чуди човек, защо караш бензин и то Г40..

минавай на нафта...

300 лв на 50ккм са най-малкото което ще се разделяш..
Г40 е кола, която си иска своето..в това число смяна на ремъци на компресора, на 10 тина хиляди, лагери на компресора на 100 хиляди..

това е кола за наслада... ;)

за каретата не мисля че са еднакви всичките.. ма повече от 100 кинта надали ще е...

останалата част по окачването е еднаква с другите половери..

Мисля, че в темата в основен ти бяха дали линк... за да видиш каква е правилната поддръжка....и на какви километри...
Напълно съм съгласен с теб по отношение на това, че Г40 си иска своето, но няма да мина на нафта никога!!! Щом съм я купил тая кола значи не виждам как дори можеш да си помислиш, че бих си взел нафтова печка, абсурд. А и също така не мрънкам, че 300 кинта са ми скъпи, а само се информирам за цените - със сигурност ще си поддържам компресорчето, защото просто прави чудеса и не ми се разделя с него


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Мнениеот Volkov » Сря 20 дек 2006 17:23


minimiro написа:Колегата, които ти е казал, че поло-то, особенно 90-94г, е ефтина кола за поддръжка яко те е метнал на сливата :) по мой наблюдения пасат 2 е по тънкана че и бая по-здрав/комфортен

За справка единия ти носач само е между 55-60 лв. за Голф 2-3 е наполовина по спомен
кормилните ти накрайници също са си бая цифра спрямо голф 2-3 - също по спомен левия ни накрайник е 70 лв срещу 19 за 2-ка и 24 за тройка....
Изобщо от личните ми наблюдения Полото е последното което може да бъде наречено ефтино за подръжка и здраво.... може би втория проблем зависи донякъде и от тва кви са запасните части по произход все пак, ма поне с наличните не бих го нарекъл здраво....

В подкрепа на думите си, можеш да се поразровиш по-надолу и да си намериш една темичка в която има споделени суми за определено време от разни колеги тука... вервай ми положението специално с тия половери е не-добро

Инак вероятно най-добрия начин от психологическа гледна точка е да си верваш, че караш най-ефтината и здрава кола :)

ай наздраве


Колега предишната ми кола беше Опел Вектра 90'та 1.6, и мога да ти кажа че в сравнение с Полото, парите които съм дал за тая вектра мога да си купя 2 полота!!!! За мен полото си е тънкана!!!!! За пасатите незнам!!! Не съм казал че карам най-евтината за подръжка кола ил инай-окономична но ЛИЧНО за мен е така!!!( в сравнение с предишната ми кола) :)


Потребителски аватар
keith_flint69
Мнения: 177
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот keith_flint69 » Сря 20 дек 2006 18:21


А да Ви питам: Тоя компресор случайно, недай си Боже се прецака това ще повлияе ли на двигатела? В смисъл може ли да се кара и без него?


polo G40
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот polo G40 » Сря 20 дек 2006 20:48


зависи колко коня ти е,защото моито в момента е 128коня,а след една по голяма суми4ка ще го направя около160,така че можеш и с малко пари да го подържаш,а може и с много :lol: Колко ти харчи г40-ката?
А дали си4ко ти е наред трябва да минеш през Волен :P


polo G40
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот polo G40 » Сря 20 дек 2006 20:50


Мове и без него,но тогава ще ти е като умряло


polo G40
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот polo G40 » Сря 20 дек 2006 20:50


Може и без него,но тогава ще ти е като умряло


Потребителски аватар
Volkov
Мнения: 1704
Регистриран на: Нед 19 ное 2006 16:53
Автомобил: Golf 3 20 Jahre
Двигател: 2.0 16V ABF
Местоположение: София

Мнениеот Volkov » Сря 20 дек 2006 20:57


:shock Колега ти с тия 128 коня сигурно летиш!!!! то купенцето е леко и с толкова коне направо е резач!!! :lol: ама това е кола за да се кефиш на нея, да я злобиш, но за разхода не искам да питам!! :D


polo G40
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 19:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот polo G40 » Сря 20 дек 2006 21:03


зажиси от крака,но 20лв/100-на километра :oops:


Потребителски аватар
keith_flint69
Мнения: 177
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот keith_flint69 » Чет 21 дек 2006 16:48


polo G40 написа:зависи колко коня ти е,защото моито в момента е 128коня,а след една по голяма суми4ка ще го направя около160,така че можеш и с малко пари да го подържаш,а може и с много :lol: Колко ти харчи г40-ката?
А дали си4ко ти е наред трябва да минеш през Волен :P
Ми кво да ти кажа ако не го настъпвам 6/100, ако го налегна към 8-10 максимум


Потребителски аватар
BEX---GLX
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 23:45
Автомобил: Polo 6R
Двигател: 1.4i
Местоположение: София

Мнениеот BEX---GLX » Пет 22 дек 2006 15:26


[Колега предишната ми кола беше Опел Вектра 90'та 1.6, и мога да ти кажа че в сравнение с Полото, парите които съм дал за тая вектра мога да си купя 2 полота!!!! За мен полото си е тънкана!!!!! За пасатите незнам!!! Не съм казал че карам най-евтината за подръжка кола ил инай-окономична но ЛИЧНО за мен е така!!!( в сравнение с предишната ми кола) :)[/quote]

ДАААА бе :shock
на такава вектра, за пет години и 45ккм - само основното + едни амортисьори и едни тампони - железни коли са. То май си е на късмет... :)

Това поло Г40 ми е мечта, пази си го и го къткай, след време ще има голяма ст-ст, никога, според мен няма да си изгуби парите, а пък и е супер на визия :)

и аз да пожелая Весели Празници :D


Потребителски аватар
keith_flint69
Мнения: 177
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот keith_flint69 » Пет 22 дек 2006 19:25


BEX---GLX написа:[Колега предишната ми кола беше Опел Вектра 90'та 1.6, и мога да ти кажа че в сравнение с Полото, парите които съм дал за тая вектра мога да си купя 2 полота!!!! За мен полото си е тънкана!!!!! За пасатите незнам!!! Не съм казал че карам най-евтината за подръжка кола ил инай-окономична но ЛИЧНО за мен е така!!!( в сравнение с предишната ми кола) :)


ДАААА бе :shock
на такава вектра, за пет години и 45ккм - само основното + едни амортисьори и едни тампони - железни коли са. То май си е на късмет... :)

Това поло Г40 ми е мечта, пази си го и го къткай, след време ще има голяма ст-ст, никога, според мен няма да си изгуби парите, а пък и е супер на визия :)

и аз да пожелая Весели Празници :D[/quote]Дано да се задържи до след време, иначе и мен много си ме кефи!


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Сря 17 яну 2007 20:53


polo G40 написа:зависи колко коня ти е,защото моито в момента е 128коня,а след една по голяма суми4ка ще го направя около160,така че можеш и с малко пари да го подържаш,а може и с много :lol: Колко ти харчи г40-ката?
А дали си4ко ти е наред т
рябва да минеш през Волен :P


Може ли да се монтира компресор от г 60 4е имам спор с колега



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта