Passat B5.5 1.9 TDI AVF 131 к.с. син пушек

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел

Мнениеот red.devilll » Чет 21 ное 2013 19:19


Kalin72 написа:
да слагам двутактово масло в нафтата

Баш на PD двигател недей да слагаш......

А защо ли? Аз карам вече близо 200 000км ПД през резервоар слагам по 500мл двукатково масли за резачки и нямам никакви проблеми с налепи и тем подобни.Ако ми кажеш че не мога да видя какво става в мотора-грешка си преди 20000км сменях гарнитура на глава и видях колко налепи има :biggrin .Даже мог ада споделя,че с масло в нафтата имам чуството че като я намачкам пуши по-малко отколкото като е без масло.Може и да си въобразявам де не съм мн сигурен.От личен опит мога да споделя че не пречи двутактовото масло




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел

Мнениеот samo_pechka » Чет 21 ное 2013 19:25


И на CR мотор не пречи ;) половин литър масло-двутактово на един резервоар гориво е екстра :th_up даже да е най-обикновено става :th_up не е задължително да е на Щил или Хускварна . На моите си слагам редовно ( но не са ПД , с рот.ГНП са, но са пак дизели с директно впръскване) и нямам налепи :wink


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел

Мнениеот dispatch » Чет 21 ное 2013 20:19


Слагам си по 5 грама на литър нафта двутактово масло за скутери. Едно червено... 13 лв./л.
До сега не съм забелязал някакви промени. Така ме посъветваха много хора... просто заради качеството на дизела у нас.
Посъветваха ме също да не слагам евтино или наливно защото не се разтваряло както трябва в нафтата и се утаявало на дъното на резервоара... и когато остане по-малко гориво ставало зле...


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел

Мнениеот samo_pechka » Чет 21 ное 2013 20:50


Ако е двутактово и най-евтиното да е, пак добре се омешва :th_up вече за четиритактови -да, там може да възникне лек проблем , но нали нафтата се "върти" постоянно през гор.филтър ( пълен резервоар се прекарва цялото кол.нафта за около 15-20 минути някъде ) , т.е. вероятността да се утаи е минимална дори и в такъв случай


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел

Мнениеот novatora » Пет 22 ное 2013 11:31


Не е ли по-добре да се сипва качествена добавка? Аз сипвам на бардаил BDC. 37лв 1 литър за 1000 литра дизел я дават. 10 литра нафта 10 грама добавка. Доволен съм от резултата. Мисля че ми падна и с малко разхода..


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел

Мнениеот novatora » Пет 22 ное 2013 11:33


Ще пробвам и с масло. Какво да взема? Марка, цвят?


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел

Мнениеот DaDiablo » Пет 22 ное 2013 13:40


Пак се започна агитацията с двутактовото масло :)


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел

Мнениеот novatora » Пет 22 ное 2013 15:07


Българин кво да го правиш-жив дявол :-)


Потребителски аватар
petiaivanova12
Мнения: 162
Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
Двигател: BKD 2008
Местоположение: sofia

Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел

Мнениеот petiaivanova12 » Пон 25 ное 2013 7:36


След ползване на 2т масло в продължение на 20000км не само че нямам оплаквания, а напротив само положителни неща мога да споделя.Първо двигателя от 49-50дб на празен ход в момента е 45-47дб мерено с професионален уред за шумоизмерване.Второ- дюзите не ми бяха в норма 1-цилиндър 0.73 -2ри цилиндър 0,98 -3ти цилиндър 0.73 4тицилиндър-1.47.След употреба на ударно количество а именно 1л 2т хусгварна на 15л нафта изгорена за около 250км,колата я закачих на ваг-ком отново и показанията на дюзите бяха 1-0,0 2-0,0 3-0,0 4-0,10.От тогава до сега сипвам 150мл на 20л дизел и дюзите не са променили показанията си.Трето -колата върви много по-леко,въобще непуши и имам чуството (не съм сигурен)че има по-добро доускорение на висока предавка.Днес сипах Супер дизел адитив без обичайната доза 2т масло в горивото и мога да споделя че колата стана по -нервна в ниските обороти (като че ли малко по пъргава)НО двигателя започна да си притраква построму.Замерих нивото на шума и уреда показа че не съм се излъгал, 50дб на празен ход.Най вероятно добавката има леко агресивно действие и повишава цетановото число.На тези които се чудят дали да сипват 2т масло на помпа дюза и комън рейл им казвам сипвайте без да се притеснявате не превишавайте хомеопатичните дози от 5мл на литър и се радвайте на по безшумните и еластични двигатели.И ето една статия от ауто билд германия която бях постнал но се изгуби докато оправяха форума- 2-тактово масло и дизел

Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на грес при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.
Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.
Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!

НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .
Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.
С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.
Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.
Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.
Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.
Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.

До всички:

Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.
2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.
Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.

Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.

Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..
Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).
Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?

Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово масло

Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.
Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.
Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.
Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.
Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното! Това е цитат от щкода форум.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел

Мнениеот samo_pechka » Пон 25 ное 2013 8:54


:bowdown Аз си знаех де , ама друго си да ти го подкрепят с факти :th_up


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел

Мнениеот novatora » Пон 25 ное 2013 9:12


Е сега вече се убедих и аз. Ще спра с добавките и ще пробвам 2т масло. Колега кажи какво да взема? Марка? 200 или 300 грама на резервоар?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел

Мнениеот samo_pechka » Пон 25 ное 2013 9:57


samo_pechka написа:....даже да е най-обикновено става :th_up не е задължително да е на Щил или Хускварна . ....

Един мой пост малко по-назад :smile
petiaivanova12 написа:....

Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.

.....

Един от колегата (колежката ) :th_up
Т.е. Не е необходимо да се "изсилваме" прекалено , някакво евтино двутактово масло да е :th_up Няма значение толкова марката - каквото има в магЪзина :Mr Green Fun
В същия пост е написано - 0.300л масло на резервоар ( аз си слагам половин литър масло на резервоар , пак не му пречи , но явно не е необходимо толкова , следващият път разделям тубата за три резервоара :th_up )
П.п. и добавки не ползвам стана доста години ( откакто Кастрол "наду" добавката ТДА на двойна цена и ...се ядосах и спрях да си я купувам , сякаш без нея ще даде фира колата :mhihi ) но масълцето си го слагам още от покупката на първия си дизел през 99-та година, по съвет на стар мой приятел-дизелджия.
Малко офф- по стечение на обстоятелствата имам ( все още :mhihi ) от много години и един Г3 с AAZ мотор , на голям километраж ( над 630к.км) беше на 160 някъде ,като влезе в къщи . Преди около две години се наложи да сменям уплътнения на помпата и за всеки случай- смъкнах и дюзи за смяна на разпръсквачи . След стенда : помпата беше в отлично здраве и износванията в нея били минимални ,нищо ,че е на маса километри , разпръсквачите- даже са били в нормата си за налягането и никакъв и намек от нужда от смяната им !! Отдавам го на редовното слагане на маслото в нафтата :smile Сега и двата си АФН-а ( ауди) продължавам "традицията" :th_up Мой приятел с Авенсис 2.2 D чисто нов от магазина - и на него му слага :th_up Така ,че слагайте малко масло , но редовно и ще имате по-малко проблеми :th_up Щом и в немски форуми съм го чел , а те са педанти малко там, как бъде не експериментират много-много :Mr Green Fun
Извинете за офф-а стана малко дълго и извън темата :redface


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел

Мнениеот novatora » Пон 25 ное 2013 13:01


Още днес ще сложа и след 200-300 километра ще споделя мнение. Дано да е по хубава работата на мотора с масалце.


Потребителски аватар
petiaivanova12
Мнения: 162
Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
Двигател: BKD 2008
Местоположение: sofia

Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел

Мнениеот petiaivanova12 » Вто 26 ное 2013 5:41


Още като изгориш нафтата от филтъра ще разбереш и най-вече ще чуеш. :beer


Потребителски аватар
simo7
Мнения: 232
Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
Автомобил: Джета
Двигател: 2012г
Местоположение: Бургас

Re: син пушек при пасат в 5,5 дизел

Мнениеот simo7 » Вто 26 ное 2013 8:56


Дайте марка и снимка наистина ,какво масло ползвате и ние да вземем да пробваме.За двутактово масло става въпрос нали?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 29 госта