samo_pechka написа:....даже да е най-обикновено става

не е задължително да е на Щил или Хускварна . ....
Един мой пост малко по-назад
petiaivanova12 написа:....
Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.
.....
Един от колегата (колежката )
Т.е. Не е необходимо да се "изсилваме" прекалено , някакво евтино двутактово масло да е

Няма значение толкова марката - каквото има в магЪзина
В същия пост е написано - 0.300л масло на резервоар ( аз си слагам половин литър масло на резервоар , пак не му пречи , но явно не е необходимо толкова , следващият път разделям тубата за три резервоара

)
П.п. и добавки не ползвам стана доста години ( откакто Кастрол "наду" добавката ТДА на двойна цена и ...се ядосах и спрях да си я купувам , сякаш без нея ще даде фира колата

) но масълцето си го слагам още от покупката на първия си дизел през 99-та година, по съвет на стар мой приятел-дизелджия.
Малко офф- по стечение на обстоятелствата имам ( все още

) от много години и един Г3 с AAZ мотор , на голям километраж ( над 630к.км) беше на 160 някъде ,като влезе в къщи . Преди около две години се наложи да сменям уплътнения на помпата и за всеки случай- смъкнах и дюзи за смяна на разпръсквачи . След стенда : помпата беше в отлично здраве и износванията в нея били минимални ,нищо ,че е на маса километри , разпръсквачите- даже са били в нормата си за налягането и никакъв и намек от нужда от смяната им !! Отдавам го на редовното слагане на маслото в нафтата

Сега и двата си АФН-а ( ауди) продължавам "традицията"

Мой приятел с Авенсис 2.2 D чисто нов от магазина - и на него му слага

Така ,че слагайте малко масло , но редовно и ще имате по-малко проблеми

Щом и в немски форуми съм го чел , а те са педанти малко там, как бъде не експериментират много-много
Извинете за офф-а стана малко дълго и извън темата
