Polo 2f запалителна система - Решен

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
la3ev
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 03 юли 2012 10:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Polo 2f запалителна система - Решен

Мнениеот la3ev » Пон 18 ное 2013 14:49


Здравейте колеги

Имам проблем с запалването - няма искра.

Четох тази тама http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=17&t=8778
И направих тест със светодиод на клема 2 и 3 на куплунга към трансформатора.

Резултата беше ,че светодиода си светеше когато е на контакт. И може би мигаше ( а може би просто намаляваше светлината от пада на напрежение когато въртях на стартер )

Въпросът ми е трябва ли да свети когато е на контакт или трябва да е изгаснал ?

Поздрави.

Последна промяна от la3ev на Вто 26 ное 2013 13:08, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Polo 2f запалителна система

Мнениеот kris11 » Пон 18 ное 2013 18:52


кръгла бобина= няма проблем. Или комутатор или датчик в делкото.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19315
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Polo 2f запалителна система

Мнениеот stefan4o » Пон 18 ное 2013 19:12


По-скоро второто :th_up


la3ev
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 03 юли 2012 10:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Polo 2f запалителна система

Мнениеот la3ev » Чет 21 ное 2013 18:15


Забравих да спомена ,че измерих съпротивлението на намотките.
На високото е 3,5 кОм на ниското е 2.2 ома което ме съмнява. По спецификация я дават 0.6-1.2 та дали наистина нещо и има на първичната ?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Polo 2f запалителна система

Мнениеот kris11 » Чет 21 ное 2013 23:29


уреда .Ако е цифров и с паднала батерия голяма грешка. Няма как да ти се скапе първичната намотка - дебел проводник, ниско напрежение/няма опастност от пробив/.По принцип пробива вторичната намотка, но за маслонапълнени бобини е абсурд. датчик или комутатор- това е положението.Направи проверка дали "шава" датчика със светодиод и резистор на куплунга на комутатора.Ако няма импулси е датчика в делкото, ако има -комутатор.


la3ev
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 03 юли 2012 10:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Polo 2f запалителна система

Мнениеот la3ev » Съб 23 ное 2013 0:51


Със светодиода на куплунка на комутатора става нещо ,но или е много бързо и не мога да видя момента на изгасване или го няма. Иначе датчика на хол не можах да го видя да гасне и накрая го измерих с мултицета. При положение на контакт дава 0,4 вотла когато вътря на стартер пада на 0.2 волта. Което потвърждава това което казахте по-рано за датчика. Накрая завъртях мотора на ръка за да видя дали има някаква промяна ,но показанието на уреда си остана 0,4.


la3ev
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 03 юли 2012 10:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Polo 2f запалителна система - Решен

Мнениеот la3ev » Вто 26 ное 2013 13:10


Здравейте колеги.

След смяна на датчика на хол с такъв от самара колата запали.
Докато загрее се чуваше много странно чукане ( като от дизел ) но след това се оправи и в момента си работи нормално.


Поздрави и благодаря за съветите.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта