Така да обясня какво съм замислил. Основно по главата са промените.
Карбураторите може да се каже че съм ги взел. 4 дросела по 40 мм.
В момента главата е с 35мм смукатели и отворите до клапана са 31 мм.
Планирам портване до 40 мм и отворите до клапаните да са 36мм, за целта ще поставя смукателни клапани от Iveco Daily.
За изпускателни клапани ще ползвам моите смукателни там от 28мм минавам на 31мм.
До колкото съм чел при смукателната система отвора на смукателния клапан да е 8 или 9 от диаметъра на смукателя на главата, например ако е отвора е 10 при клапана да е 0.8 до .09.
При мен се получава с новите размери 40 на 36мм
Така обаче имам съмнения че ще трябва да се правят фрезинги на буталата че клапаните няма да се поберат. Това вече нз как да го направя.
Замислям и маховик от 1.2 мотор като моя и да се надявам че е по лек, ако не е ще се олекотява при професионалисти.
Имам един въпрос, който не знам може да се стори и малко смешен, но ще питам. Има ли такава опция като оригинален съединител да се подсили по някакъв начин ?
Някои от частите са набавени и скоро се започва.
И снимки ще има, пък да видим накрая ще се получи ли атмосферката.
